Beantwoord

Geen wifi / slechte bereikbaarheid klantenservice

  • 12 October 2019
  • 1 reactie
  • 252 Bekeken

Wederom heb ik WEER geen wifi thuis. ik ben nu 3 maanden klant. 2 weken geleden is het modem al eens vervangen door Guideon (dit duurde al 6 weken). Sindsdien ervaar ik nog steeds met regelmaat uitval en storingen in het wifi netwerk. Vandaag werkt dus wederom helemaal niks, geen tv, geen internet.

Ik vind de bereikbaarheid van jullie ook erg kansloos. Op de site hebben jullie de zogenoemde chatbot Lotte, die heeft totaal geen meerwaarde en levert alleen maar meer en meer frustraties op. Bij elk bericht wordt ik doorverwezen naar het telefoonnummer van de klantenservice. Nadat ik daar 30 minuten in de wacht het gestaan heb ik maar eens een account op deze community aangemaakt om te kijken hoe snel jullie hier op reageren.

Ik hoop op een snel antwoord met een oplossing voor die gedoe
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 12 October 2019, 13:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo @Arne1992,

WiFi en Internet zijn 2 verschillende dingen.
WiFi kan prima werken zonder internet voor apparaten onderling en Internet kan prima werken zonder WiFi, je zit dan wel met een kabeltje natuurlijk.

Het zijn misschien vervelende vragen maar zo kunnen we weer een stapje verder komen.

Zit de aansluiting in je meterkast of in je woonkamer ?
Zou je hier een foto van kunnen maken ?
heb je meerdere telefoon aansluitingen in huis ?
een 2de aansluiting zou het signaal kunnen verstoren.
Heb je het modem aangesloten met de bijgeleverde kabel of heb je een andere kabel gebruikt ?
Je geeft aan dat je geen tv kan kjjken, heb je het tvkastje rechtstreeks met de kabel aangesloten of gebruik je hier een andere oplossing voor?

Omdat je aangeeft dat je geen wifi en geen tv heb lijkt het mij dat je dsl of glasvezel niet verbonden is. het 2de en 3de lampje. branden die gewoon ?

Reageer