Beantwoord

Geen wifi verbinding

  • 19 juni 2017
  • 2 reacties
  • 313 Bekeken

Goedenavond,

Ik kan maar geen verbinding maken met het internet, ik maak gebruik van t-mobile thuis, mijn browser verwijst me steeds naar een inlog pagina van vodafone (via mijn ip)
icon

Beste antwoord door Sander 20 juni 2017, 08:56

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond Omer75,

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Er is op dit moment een storing.
Meer informatie en updates kun je hier vinden.

Groetjes,
Leroy
Reputatie 6
Badge +5
Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!