Beantwoord

Geld terug nog niet ontvangen

• 31 januari 2018
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Beste Tmobile,
Wij zijn sinds november lid geworden van jullie, maar nu was er op de eerste factuur de korting niet afgehouden en de eenmalige kosten werden verrekend terwijl dit niet de bedoeling was. Nu is mij verteld dat we dat deze maand terug gestort op de rekening krijgen. Ik heb ook een factuur gekregen met dat we nog geld krijgen, super fijn. Alleen zou dit omstreeks 21 januari terug geboekt worden, maar helaas is het al 31 januari en hebben we nog steeds niets ontvangen.. Kunnen jullie helpen?
Klantnummer: [klantnummer verwijderd-Sander]

Met vriendelijke groet
Renee Ueberbach
icon

Beste antwoord door Sterre 1 februari 2018, 16:38

Hoi Renee!

Ik heb direct gekeken naar jouw situatie. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je toegezegde geld blijft. Er staat een bedrag klaar om op jouw rekening gestort te worden, dit zal zeer binnenkort gebeuren. Ik ga het in de gaten houden, mocht je volgende week nog niets ontvangen hebben ga ik erachteraan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Renee!

Ik heb direct gekeken naar jouw situatie. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je toegezegde geld blijft. Er staat een bedrag klaar om op jouw rekening gestort te worden, dit zal zeer binnenkort gebeuren. Ik ga het in de gaten houden, mocht je volgende week nog niets ontvangen hebben ga ik erachteraan!

Reageer