Beantwoord

Glasvezel van Ziggo naar Tmobile

• 14 september 2017
  • 2 reacties
  • 496 Bekeken

Hallo,

Ik maak binnenkort de overstap van ziggo naar Tmobile, en had een vraag:
Blijven de telefoonkabels hetzelfde als dat ze nu zijn?
Huidig Modem: Cisco EPC3925

Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Snotaapje 14 september 2017, 20:52

Hallo,

Wat leuk dat je denkt om over te stappen naar T-Mobile Thuis.

T-Mobile Thuis heeft 2 varianten. xDSL of Glasvezel.

Als je glasvezel wilt nemen heb je een aansluiting nodig. Vaak bevind die zich in de meterkast. Nadat je T-Mobile Thuis Glasvezel hebt genomen komt er een monteur alles voor je installeren. Het glasvezel kastje mag je namelijk niet zelf installeren! De glasvezel aansluiten kan dan beschadigd raken en dan moet er een nieuwe kabel door je huis worden getrokken.

T-Mobile xDSL kan je zelf aansluiten je kan er ook eventueel een monteur bij kiezen. Met glasvezel ontvang je wel een betere snelheid dan xDSL vaak.

Wil je weten wat echt beschikbaar is op je adres. Dan kan je naar Fourstack gaan.
Als je glasvezel hebt adviseer ik je om glasvezel te nemen. Want dan heb je een hogere snelheid.

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

Wat leuk dat je denkt om over te stappen naar T-Mobile Thuis.

T-Mobile Thuis heeft 2 varianten. xDSL of Glasvezel.

Als je glasvezel wilt nemen heb je een aansluiting nodig. Vaak bevind die zich in de meterkast. Nadat je T-Mobile Thuis Glasvezel hebt genomen komt er een monteur alles voor je installeren. Het glasvezel kastje mag je namelijk niet zelf installeren! De glasvezel aansluiten kan dan beschadigd raken en dan moet er een nieuwe kabel door je huis worden getrokken.

T-Mobile xDSL kan je zelf aansluiten je kan er ook eventueel een monteur bij kiezen. Met glasvezel ontvang je wel een betere snelheid dan xDSL vaak.

Wil je weten wat echt beschikbaar is op je adres. Dan kan je naar Fourstack gaan.
Als je glasvezel hebt adviseer ik je om glasvezel te nemen. Want dan heb je een hogere snelheid.

- Snotaapje;)
Reputatie 5
Badge +14
Normaal zit ziggo alleen maar op coaxkabel. Tmobile kan je via de telefoonkabel krijgen en sommige gebieden ook via de glasvezel dacht ik

Reageer