Beantwoord

Gratis monteur

Ik heb bij de T-Mobile shop in leidschenhage T-mobile thuis geregeld, op de vraag of het installeren zelf moest worden gedaan werdt mij verteld NEE meneer dat doen wij GRATIS voor u .
Nu is het bijna zover en krijg ik een mail dat wij het zelf moeten installeren, Hey T-Mobile dat is niet de afspraak.
Ik verwacht dat de afspraken worden nagekomen, het mooie is de klantenservice weet ervan dat t-mobile shops de verkeerde info geven maar geven dat niet door in hun mail verkeer neeee daar wordt met geen woord over gesproken.
Ik zeg NIET AAN BEGINNEN mensen
icon

Beste antwoord door Brian 4 februari 2019, 16:33

Hi @marcomatser69, ik kan mij helemaal voorstellen dat het een onaangename verrassing is dat je de modem zelf moet installeren als in de winkel aangegeven is dat wij dit voor je doen. Een DSL modem is makkelijk aan te sluiten en wij denken dat onze klanten dit prima zelf kunnen! Daarom krijg je bij Glasvezel standaard wél een monteursbezoek maar bij DSL niet. Zo kan je de modem direct zelf aansluiten en ben je meteen online!

Maar wees gerust, zoals @Folkert en @eric_2 al aangeven sturen we natuurlijk alsnog graag een monteur bij je langs als het niet lukt met de installatie. Mocht het niet lukken neem op 8 februari dan zeker even telefonisch contact, dan plannen we meteen een monteur voor je in.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat de collega's in de winkel dit duidelijk(er) met je hadden moeten bespreken. Ik heb je feedback dan ook meteen doorgezet naar de shopmanager, bedankt hiervoor!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Als je er zelf niet uitkomt kun je gratis https://tel:0800-0092 bellen en vragen of er een monteur langskomt, helemaal gratis. Zie deze pagina voor meer info.
Folkert schreef:

Als je er zelf niet uitkomt kun je vragen of er een monteur langskomt, zie deze pagina voor meer info.

Daar gaat het niet om Folkert, Er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen.
slecht slecht en nog een slecht
Reputatie 3
Badge
Nou, je kunt ook overal een probleem van maken he. Gratis nummer, gratis monteur en doordat jij een afspraak kunt maken kan het gebeuren wanneer jij tijd hebt.

Maar de installatie van DSl is zo simpel dat ik daar geen mensen voor over de vloer wil.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @marcomatser69, ik kan mij helemaal voorstellen dat het een onaangename verrassing is dat je de modem zelf moet installeren als in de winkel aangegeven is dat wij dit voor je doen. Een DSL modem is makkelijk aan te sluiten en wij denken dat onze klanten dit prima zelf kunnen! Daarom krijg je bij Glasvezel standaard wél een monteursbezoek maar bij DSL niet. Zo kan je de modem direct zelf aansluiten en ben je meteen online!

Maar wees gerust, zoals @Folkert en @eric_2 al aangeven sturen we natuurlijk alsnog graag een monteur bij je langs als het niet lukt met de installatie. Mocht het niet lukken neem op 8 februari dan zeker even telefonisch contact, dan plannen we meteen een monteur voor je in.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat de collega's in de winkel dit duidelijk(er) met je hadden moeten bespreken. Ik heb je feedback dan ook meteen doorgezet naar de shopmanager, bedankt hiervoor!
Beste Brian,

Voor alle zekerheid wacht ik met installeren omdat ik het weekend internet nodig heb ivm diverse dingen en ik twijfel of de aansluiting in huis wel in een goede staat is en daarom WAS is blij met de beloofde thuis monteur zodat hij/zij deze gelijk kon beoordelen als mede de wifi op de boven verdieping, nu loopt dit allemaal vertraging op waar ik niet voor heb gekozen.
groet Marco Matser
Reputatie 5
Badge +5
Hey Marco, let alleen wel op, je maakt gebruik van de overstapservice, dit betekent dat je oude provider op 08-02 ook zal stoppen. Één troost, als je aansluitpunt echt niet goed zou zijn dan had onze monteur dit ook niet voor je op kunnen lossen. Het aansluitpunt wordt beheerd door de netbeheerder, mocht hier iets mee aan de hand zijn dan schakelen wij uiteraard wel de netbeheerder voor je om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zou het morgen dus zeker proberen. Mocht het niet lukken dan kunnen we morgen meteen een monteur in gaan plannen maar normaal gesproken zou het prima moeten gaan! 😉
Man Man Man, wat een waardeloze dienst T-mobile thuis, monteur kwam langs vandaag, hij zou er tussen 1400 en 1600uur zijn en was er om 1700uur. En wat denk je nog geen aansluiting/verbinding omdat er geen signaal in het huis komt en natuurlijk gaat t-mobile vingertje wijzen naar KPN.
Monteur verteld ons wel ff dat er nog een kabel getrokken moet worden om ook internet op de smart tv te krijgen enz enz, nou t-mobile super geregeld oja bedankt voor de €10,- tegemoetkoming dat lost alles op.
ik ben nu zelf zo goed dat ik jullie 1 week de tijd geef om alles goed te regelen en anders neem ik afscheid en beland die mooie roze doos vol beloftes in een groene container met eindbestemming afvalverwerking

Met vriendelijk groet,
Marco
Reputatie 3
Badge +2
Hey Marco,

Zo te lezen is het nog niet liefde op 't eerste gezicht tussen ons! Maar ik heb alle hoop dat we je vertrouwen terugwinnen! Achter de schermen is alles gaande om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze technische dienst heeft de netwerkbeheerder aangestuurd om je van een werkend signaal te voorzien. Zodra we meer weten, nemen we gelijk contact met je op. En dan hoeft die doos niet in de groene container te belanden. 😉

Reageer