Beantwoord

Hardware retour

• 25 februari 2019
  • 10 reacties
  • 362 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Sinds april 2020 hebben we een nieuw retouradres voor het terugsturen van hardware:

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Retournummer: (klantnummer + volgnummer)

Video instructie

*Moderator edit

Wil even door geven, dat ik mijn t-mobile thuis retour heb gestuurd, heb er ook foto’s van en bewijs van retour voor, dat er gezegd wordt dat er wat mist. Heb het vaak hier op forum voorbij zien komen, dat er hardware mist of niet is ontvangen.

bed2b5f9-c7ec-4d67-8143-00fe82dcf52e.png

5eeb6a5e-c5bc-4410-9a4c-0b6abb27ee8c.jpg

icon

Beste antwoord door Piotr 5 maart 2019, 11:30

Hey @h.charkaoui,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken! Nu zie ik dat de TV Boxen inmiddels retour zijn gekomen, dank daarvoor! Het Huawei modem is volgens onze administratie nog niet terug. Zat deze ook in hetzelfde retourpakket?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hey @h.charkaoui,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken! Nu zie ik dat de TV Boxen inmiddels retour zijn gekomen, dank daarvoor! Het Huawei modem is volgens onze administratie nog niet terug. Zat deze ook in hetzelfde retourpakket?
Reputatie 4
Badge +2
Hey @h.charkaoui,

Ja, die zat in de zelfde box, daarom heb ik juist de foto van gemaakt om dit te voorkomen
Reputatie 4
Badge +2
Hi @Piotr,

waarom gebeurt, dit zo zovaak?, terwijl je het wel heb teruggestuurd? Ik ga er echt niet voorbetalen. Heb alles retourgestuurd, dan krijg ik dit te horen, vindt het echt belachelijk, om te zeggen dat modem niet terugestuurd heb. Vind het echt raar alles is compleet teruggestuurd, “ modem “ niet laat me niet lachen wat heb ik aan die modem. Kan er niks mee, maar dit gevoel had ik al toen ik het teug ging sturen, dat er iets mist. Pfffff
Reputatie 4
Badge +2
Hi @Piotr,

krijg ik nog antwoord ?
Reputatie 7
Badge +10
waarom het mis gaat:
T Mobile registreerd alle apparaten op basis van serienummer. dit gaat goed als je hardware nooit is verwisseld. als het wel is gewisseld kan het voorkomen dat dit niet goed word verwerkt, je heb san een ander serienummer dan bij T Mobile bekend is. vervolgens doen ze niets met het serienummer wat je wel heb terug gestuurd.
het huidige systeem is dus supper fout gevoelig. beter zou zijn dat er gewoon een RMA procedure gestart word zodat aan de hand van het rma nummer te achterhalen is wat je dan wel heb terug gestuurd.
Reputatie 4
Badge +2
Hi @Hidden.nld,

oké, die van mij is omgewisseld, dus ben ik eigenlijk de pineut ?, als ik dat zo hoor, ben hier niet zo blij mee.
Reputatie 7
Badge +7
Hi @h.charkaoui, geen zorgen, mocht de modem niet boven water komen dan kunnen we "boete" voor de modem handmatig vergoeden en verrekenen!
Reputatie 4
Badge +2
Hi @Brian,

dankje wel, maar vind het wel raar hoe, bij tmobile in z’n werk gaat of heb ik het mis ?
Reputatie 4
Badge +2
Daar zijn de meningen over verdeelt @h.charkaoui! 😉 Gelukkig lossen wij het hoe dan ook voor jou op. Fijne dag!
Reputatie 4
Badge +2
Oke, maar krijg een mail, dat de modem niet is ontvangen ?

Reageer