Beantwoord

Harmony Elite

• 4 juni 2018
  • 6 reacties
  • 726 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

Ik ga de overstap maken van kpn naar t-mobile echter heb ik 1 vraag. Ik heb een Harmony elite met hub en dit werkt probleemloos met kpn. Echter las ik op tweakers en hier op het forum dat er een vertraging zit wat veroorzakt zou worden door TCP WWW Timeout value in de Draytek. Nu is mijn vraag, als je een eigen router achter de Draytek zet, is deze vertraging nog steeds aanwezig? Als dit het geval is, ben ik bang dat de overstap niet door zal gaan. Alvast bedankt voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door HereIsTom 4 juni 2018, 19:04

De favorieten heb ik eenmaal ingesteld in de Harmony software en werkt prima op zowel de Harmony als mijn mobiel.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ok, bedankt voor uw reactie.
Reputatie 4
Badge +3
De favorieten heb ik eenmaal ingesteld in de Harmony software en werkt prima op zowel de Harmony als mijn mobiel.
Reputatie 6
Badge +3
Dat is in ieder geval fijn om te horen. En je gebruikt ook de favorieten? Daar had ik nog een vraag over als je die wilt beantwoorden. In de harmony software kun je de provider kiezen voor de favorieten. Kpn staat er wel tussen maar T-Mobile niet. Moet je voor alle kanalen die je in je favorieten wilt, handmatig toevoegen?
Reputatie 4
Badge +3
Mmm...daar heb ik hier met de Harmony en Draytek dus geen last van, alles werkt hier ook als een zonnetje 😉
Reputatie 6
Badge +3
Allereerst bedankt voor de snelle reactie. Dit is het bericht wat ik op tweakers.net kreeg:

Naast de zenders heb je nog een ander (mogelijk) probleem. De Harmony Hub en de Draytek gaan niet goed samen.Wat je zal ervaren is dat commandos met 10-30 seconde vertraging uitgevoerd worden.

Dit heeft te maken met een te lage "TCP WWW Timeout value" in de Draytek. Dat kan je niet aanpassen in de router en was voor mij de reden om voor de MC220L oplossing te gaan in combinatie met mijn "oude" router.

Sinds de vervanging werkt alles weer als een zonnetje.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/55412063#55412063

Hier nog een topic op het eigen forum:
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/logitech-harmony-koppelen-aan-tv-box-302853
Ik heb de tv box gekoppeld aan mijn Logitech Harmony, dat werkt.
Echter als ik kanalen onder favorieten wil instellen dan werkt het met een kanaal met 2 cijfers wel, maar met 3 niet.
Handig voor de Fox Erdedivisiekanalen in de 15x range.
Handmatig werkt het wel, het lijkt of de Logitech te langzaam is. Alleen ben ik er mee gaan experimenteren, handmatig kan het redelijk rustig en gaat het ook goed.

Ik gebruik nu dus ook de favorieten functie van de harmony.
Reputatie 4
Badge +3
Ik gebruik hier een Harmony Ultimate One met hub via de Draytek en dat werkt prima!
Welke vertraging je bedoelt snap ik dus niet?

Reageer