Beantwoord

Heeft T-Mobile een combi abonnement?

• 1 april 2017
  • 3 reacties
  • 697 Bekeken

Hallo,

Ik ben nu al weer een paar jaar mobiel klant bij jullie en dat met uiterste tevredenheid en zal dat zeker ook wel blijven.
Echter vroeg ik mij laats het volgende af; Ik ben nu jaren klant bij jullie conculega Telfort met een alles in 1 abo voor thuis. Echter loopt deze binnenkort af en nu vroeg ik mij af of Tmobile ook voordelige combi abo's aanbied in de vorm van mobiel en thuis alles in 1?

Voor mij, en ik denk voor velen, zou dat makkelijker en denk ook goedkoper zijn. Als je gewoon alle multimedia van de zelfde provider ontvangt.

Dus is er zo iets al, een combi abo - Thuis + Mobile (alles in 1 + mobiel)? En zo nee, zit zo iets wel in de pen? Anders hierbij de suggestie ;-)

Mvg Remko
icon

Beste antwoord door David 3 april 2017, 12:05

Hey Remko,

Super om te lezen hoe positief je bent! 😃

Het is er nog niet op dit moment, maar het zit (om in jouw woorden te blijven) zeker in de pen! Op dit moment is er echter nog geen specifieke datum bekend waarop dit gaat gebeuren, maar we zijn hier dus mee bezig en hopelijk kunnen we daar gauw nieuws over delen! We zullen dit sowieso via het forum laten weten weten, als het zover is. Houd het forum dus in het oog!

Als wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

=>> Alle communicatie rondom de combinatiekorting is in dit topic te vinden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
We doen ons best om het zo snel mogelijk voor elkaar te boksen, ddj65! 😉 Nog even geduld!
ik zou maar wat opschieten als ik jullie was, kpn heeft de prijzen verhoogd en dus kan je daar snel weg en evt overstappen naar tmobile
Reputatie 7
Badge +20
Hey Remko,

Super om te lezen hoe positief je bent! 😃

Het is er nog niet op dit moment, maar het zit (om in jouw woorden te blijven) zeker in de pen! Op dit moment is er echter nog geen specifieke datum bekend waarop dit gaat gebeuren, maar we zijn hier dus mee bezig en hopelijk kunnen we daar gauw nieuws over delen! We zullen dit sowieso via het forum laten weten weten, als het zover is. Houd het forum dus in het oog!

Als wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

=>> Alle communicatie rondom de combinatiekorting is in dit topic te vinden.

Reageer