Beantwoord

Helaas, je raakt je extra'a kwijt

• 3 juni 2019
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Kreeg recent deze email van Klantenservice Tmobile thuis:
------------------------------
Beste heer Visser,

Helaas raak je vanaf 13-06-2019 je extra’s van T-Mobile Mobiel + Thuis Voordeel kwijt. Dat is erg jammer natuurlijk.

Deze extra's komen te vervallen:
  1. €2,50 korting op Thuis TV
  2. Je gratis FOX Sports Eredivisie pakket. Vanaf 13-06-2019 betaal je hier €7,50 per maand voor. Wil je geen FOX Sports Eredivisie meer? Zet deze dan eenvoudig uit in My T-Mobile Thuis.
Waarom raak ik mijn extra’s kwijt?
Misschien ben je verhuisd en is daarom het adres van je mobiel en Thuis abonnement niet hetzelfde? Of heb je iets veranderd aan je mobiele abonnement(en)? Hoe dan ook, als je onze extra's gaat missen dan kun je gewoon weer de juiste combi maken. Kijk online wat je kunt doen om deze weer terug te krijgen.
--------------------------------------------
Begrijp niet waarom wij de extra's kwijtraken en wil daar maar over weten. De vetgedrukte, onderstreepte mogelijke redenen zijn niet van toepassing op onze situatie. Dus waarom dan wel kwijtraken?

groeten
Bert Visser
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 juni 2019, 15:21

Goedemiddag @dutsb1234 !

Gebruik nooit een telefoonnummer in een openbaar forum de moderators zullen je naam als ze even tijd hebben aanpassen.

Ik snap dat je je zorgen maakt, maar geen paniek alles komt goed.

Er is namelijk een lastige storing waardoor de klantvoordeel optie in de waar is geraakt.🤭

Meld je in dit onderwerp Ze zijn er mee bezig je moet nog wat geduld hebben.

Je mag er op vertrouwen dat het goed komt.

Groetjes en fijne dag.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @dutsb1234 !
Gebruik nooit een telefoonnummer in een openbaar forum de moderators zullen je naam als ze even tijd hebben aanpassen.

Ik snap dat je je zorgen maakt, maar geen paniek alles komt goed.
Er is namelijk een lastige storing waardoor de klantvoordeel optie in de waar is geraakt.🤭

Meld je in dit onderwerp Ze zijn er mee bezig je moet nog wat geduld hebben.
Je mag er op vertrouwen dat het goed komt.

Groetjes en fijne dag.