Vraag

Helft retour deel 2

• 6 november 2017
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/helft-retour-ontvangen-284362/index1.html#post1419824

ik kan op de een of andere manier niet meer inloggen op mijn 1e account en ook niet reageren met mn tweede aangemaakte account op mijn eerste post.. dus dan maar zo..

Sander en Brian (moderators) kan ik ook geen pb sturen.. dus hoop dat het zo werkt..

Als terugkoppeling op Brian:
het bonnetje van de Post NL (bruna) heb ik niet meer aangezien het eind september was en deze na drie weken niets te horen ik ervanuit ben gegaan dat het klaar was. en zoals Hidden.nld al aangeeft in zn eerste post bewijst dat niets. aangezien het fysieke bewijs, de doos waar de rest van de spullen volgens het systeem wel in zat, aangeeft dat de doos daadwerkelijk verstuurd is. dus ik zou graag weten hoe dit verder op te lossen. want het bewijs dat hij is opgestuurd is de doos die bij jullie wel is aangekomen.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hi sue_76, vreemd dat je niet meer in je account kan. Ik zie dat je inmiddels ook weer gepost hebt in het oorspronkelijke topic, goed dat je het zo op hebt gelost! Wat betreft het retour sturen, ik ga de "boete" voor je vergoeden maar ik kan dit pas doen op het moment dat de factuur hiervoor in het systeem staat. Stuur weer even een bericht zodra je de factuur van ons ontvangt, dan vergoed ik deze meteen voor je! Ik maak hier voor nu alvast een aantekening van in het systeem zodat de collega's meteen op de hoogte zijn. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!
Hi brian, ja fijn dat zal ik doen! Moet ik dan eerst de factuur betalen en komt het dan terug op zet je het vinkje achter de factuur in het systeem? Dank voor al je (jullie) hulp! Groeten Sue