Beantwoord

Helft retour ontvangen?

• 29 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 343 Bekeken

Ik heb mijn abonnement van t mobile thuis opgezegd per 27 sept. Toen heb ik alles in 1 ziggo (ja sorry) doos gestopt en terug gestuurd. De kleine ontvanger heb ik jn de retourdoos boven op gedaan en teruggestuurd. Nu is zijn twe van de drie items ontvangen en 1 niet? Dit is erg vreemd.. en nu moet ik 90! Euro betalen? En moet ik aantonen dat het teruggestuurd is.. maar de andere twee zijn wel aangekomen. Dus uiteraard is het teruggestuurd.. na bij 6 weken heb ik uiteraard geen post nl bonnetje meer want wie verwacbt dat nou.. ook loopt mij tel abonnement nog door en betaal ik daarvoor terwijl alles in 1 keer stopgezet is.. tja t is maar 2,50 maar als je dat bij iedereen doet heb je een mooie jaarbonus.. dus graag wil ik dat er nogmaals gekeken wordf.. neee niet in het systeem maar fysiek want hij zit er zeker bij. En als jullie t retouradres nog even voor me hebben kan ik bij de bruna navragen of ze nog een backup van de bon hebben. Maar is beetje de omgekeerde wereld dat ik moet bewijzen sat het is opgestuurd als jilullie de andere twee items uit dezelfde zending wél hebben!
icon

Beste antwoord door Brian 9 november 2017, 11:21

Hi sue76, ik heb zojuist in je andere topic een antwoord geplaatst 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Sue76,

Wat vervelend dat het verkeerd is gegaan.
Alleen aan het bonnetje van de Bruna heb je niets. het pakket is immers wel ontvangen, dat zegt alleen niets over de inhoud van de doos. Dus je moet zien aan te tonen dat ook deze stb wel in de doos zat.

Dat die 2,50 doorloopt is wel een beetje vreemd ja, je kan immers geen gebruik maken van vaste telefoon zonder een internet verbinding.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Sue76, dat telefonie nog doorloopt, dat mag niet gebeuren. Ik ga dat dan ook graag voor je na. Stuur je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij. Klik op mijn naam hiervoor.

Dan doe ik meteen een laatste check voor die TV Box.
Gedaan! Dank voor je hulp
Reputatie 7
Badge +8
Hi sue76, ik neem het stokje even over van Sander. 🙂 Het is helemaal gelukt met het overzetten van je vaste nummer, ondanks dat je deze nog terug zag op My T-Mobile Thuis is het abonnement voor je vaste nummer netjes op 28 september stopgezet en de kosten zijn inmiddels al verrekend via de factuur van oktober.

Ik heb nog een keer gekeken naar de tweede TV-Box maar deze is echt niet voor ontvangst geregistreerd. Als je hiervoor nog het verzendbewijs naar ons door wil sturen dan ga ik de opzegging definitief verwerken!
Hi brian, dank je voor je bericht. Had even wat inlogproblemen dus vandaar mijn late respons. Het bonnetje van de bruna (postnl) heb ik niet meer aangezien het eind sept verstuurd is en ik na een week of drie dacht dat het okay was. Maar zoals hidden.nl aangeeft bewijst dat niets anders dan dat de doos verstuurd is en die is verstuurd want die staat bij jullie in het systeem dus dat is t fysieke bewijs. Net als de twee andere onderdelen en de kabels. Ze hebben alleen bij het uitruimen van de doos de kleine decoder die in de bovenkant van de doos zat niet eruit gehaald. Dus idd nog een keer checken in t systeem zal niets uitmaken, als ze m niet geregistreerd hebben bij t logistieke ontvangstpunt. Maar het bewijs dat de doos opgestuurd is er wel want dat is de dus de doos zelf. (Met de andere twee items die wél geregistreerd zijn). Fijn dat de verreking plaatsgevonden heeft. Hoop dat je dit ook kunt oplossen door aan te merken in t systeem dat de doos wel verstuurd is en desnoods iemand in t logistieke ontvangst punt goed te laten zoeken maar ik neem aan dat dat niet zo simpel lukt. Groeten sue
Reputatie 7
Badge +8
Hi sue76, ik heb zojuist in je andere topic een antwoord geplaatst 🙂
Dankjewel! Net gereageerd en super bedankt voor je hulp