Beantwoord

Herroepen bestelling lukt niet

• 29 juni 2020
  • 3 reacties
  • 342 Bekeken

Ik heb geprobeerd mijn bestelling te herroepen door deze schriftelijk te versturen aan T-mobile Thuis, Postbus 1056, 2400 BB Alphen aan den Rijn. Deze brief ontving ik onbesteld retour. Bij een digitale melding krijg ik vervolgens geen retourmail.  

icon

Beste antwoord door Ginny 30 juni 2020, 14:56

@AHMDorrestein goed dat je contact opneemt en welkom op de Community! Het adres waar je de brief naar hebt gestuurd, is niet het juiste adres. Het adres dat op je herroepingsformulier staat is T-Mobile Thuis Afdeling Annuleringen. Postbus 16272. 2500 BG Den Haag. Als je mij een privébericht wil sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, kan ik de opzegging ook voor je in orde maken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

@AHMDorrestein goed dat je contact opneemt en welkom op de Community! Het adres waar je de brief naar hebt gestuurd, is niet het juiste adres. Het adres dat op je herroepingsformulier staat is T-Mobile Thuis Afdeling Annuleringen. Postbus 16272. 2500 BG Den Haag. Als je mij een privébericht wil sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, kan ik de opzegging ook voor je in orde maken.

Beste Ginny,

Hoe bestuur ik een privé bericht aan jou?

Alvast bedankt,

Albert Dorrestein

Reputatie 7
Badge +7

Hi @AHMDorrestein, is het inmiddels gelukt? Zo niet dan kan je een privébericht sturen door te klikken op de naam van Ginny (of de mijne) en vervolgens te kiezen voor ‘verstuur bericht’. Het werkt ook via deze link (het privébericht komt dan rechtstreeks bij mij terecht).

Reageer