Hoe bereik ik een medewerker van T-mobile Thuis die wel zijn/haar beloftes na komt?

• 16 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Na in totaal meer dan 2,5 uur aan gesprekstijd met T-mobile Thuis te hebben gehad ben ik de call-center medewerkers ondertussen meer dan zat. Iedere keer worden er dingen beloofd, maar deze worden nooit na gekomen.
Na mondeling overeengekomen en aan al mijn verplichtingen te hebben voldaan zou ik momenteel officieel geen klant meer zijn bij T-mobile Thuis. Echter beginnen zij nu te dreigen een incassobureau in te schakelen om geld te incasseren waar zij helemaal geen recht op hebben.
Wanneer ik telefonisch vraag of ik een persoon met meer invloed aan de lijn mag krijgen wordt ik doodleuk afgewimpeld.
Ik zou graag toch op de 1 of andere manier contact willen krijgen met iemand die wel iets kan, daarom de vraag hier op het forum (ik had het liever via email gedaan, maar die kan ik nergens vinden op de site). Want als dit niet kan ben ik bang dat het incassobureau en de advocaat met elkaar in conclaaf moeten gaan en gezien ik alle gesprekken bewaard heb ik er zeker van ben dat ik aan het langste eind trek. Nu vind ik het niet als T-Mobile Thuis hier kosten voor moet gaan maken, maar het zou zo zonde zijn.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Xinq,

Dat klinkt niet best! Het wordt lastig voor mij om inhoudelik te reageren, zonder dat ik je gegevens in kan zien. Zou je daarom je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht naar mij kunnen sturen. Dan zoek ik uit wat er aan de hand is!
Reputatie 6
Badge +5
Goed dat je even contact opnam! Gelukkig is het nu allemaal helder en opgelost. 🙂

Reageer