Beantwoord

Hoe deblokkeer ik mijn abonnement?

  • 17 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Aangezien ik al een half uur de klantenservice van Tmobile thuis probeer te bereiken maar dit onmogelijk lijkt....
In oktober overgestapt van Ziggo naar Vodafone thuis. En opeens stond daar een paar maanden geleden Tmobile thuis op mijn tv, hier was ik niet van op de hoogte! gelukkig kon het internet mij vertellen dat vodafone thuis tmobile thuis was geworden.
Verder geen onverwachte veranderingen en tot afgelopen week ook geen problemen. Buiten dat ik al een paar keer heb geprobeerd een wachtwoord aan te vragen maar niks in mijn mailbox kreeg.
Opeens wist Tmobile thuis mij afgelopen week wel te bereiken met een sms. Ik ben afgesloten omdat ik mijn factuur niet heb betaald, wat ik kan doen met de ideal link in mijn mailbox, maar laat ik die nou niet hebben ontvangen! Net als de mail van de overname en de mail met mijn wachtwoord.

Het zou fijn zijn als ik weer gebruik kan maken van internet en tv, en ik wil ook best de factuur betalen maar dan moet dit mij niet onmogelijk gemaakt worden.
icon

Beste antwoord door Sander 17 augustus 2017, 16:29

Hoi Iris,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Dat lijkt mij ook niet fijn. Dat e-mailadres waar je een e-mail naar gestuurd hebt, is bedoeld voor andere zaken en daarom is daar een andere reactietijd op gezet. Voor jou ga ik andere wegen bewandelen! Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer doorsturen in een privébericht?

Dan ga ik het voor je uitzoeken. Ik ben ervan overtuigd dat we eruit komen!
Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels ook maar een mail gestuurd naar contractovername@t-mobile.nl. Binnen 20 werkdagen reactie..... Serieus?
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Iris,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Dat lijkt mij ook niet fijn. Dat e-mailadres waar je een e-mail naar gestuurd hebt, is bedoeld voor andere zaken en daarom is daar een andere reactietijd op gezet. Voor jou ga ik andere wegen bewandelen! Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer doorsturen in een privébericht?

Dan ga ik het voor je uitzoeken. Ik ben ervan overtuigd dat we eruit komen!

Reageer