Beantwoord

Hoe dien ik een klacht in tegen een telefoon medewerker?

• 22 mei 2020
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 2

Ik ben echr verschrikkelijk asociaal te Woord gestaan ik heb werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt en als kers op de taart verbreekt hij ook nog eens de verbinding. Hoe kan ik een officiële klacht indienen tegen deze

icon

Beste antwoord door Ginny 22 mei 2020, 15:02

@janedewaard allereerst oprechte excuses dat je dit hebt ervaren. Dit is absoluut niet wat wij willen uitstralen! Ben je geholpen met je vraag of kan ik je wellicht nog helpen? Ik wil je vragen om je ervaring, inclusief je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht naar mij te sturen. Ik zorg ervoor dat jouw klacht bij de manager van de betreffende medewerker terecht komt. Een terugkoppeling hierop ontvangen is niet mogelijk. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

@janedewaard allereerst oprechte excuses dat je dit hebt ervaren. Dit is absoluut niet wat wij willen uitstralen! Ben je geholpen met je vraag of kan ik je wellicht nog helpen? Ik wil je vragen om je ervaring, inclusief je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht naar mij te sturen. Ik zorg ervoor dat jouw klacht bij de manager van de betreffende medewerker terecht komt. Een terugkoppeling hierop ontvangen is niet mogelijk. 

Reputatie 2

Helaas ook niet. Ging om mijn factuur. Eredivisie zou gestopt worden en ik zou €7,50 compensatie krijgen op deze rekening. Allebei is niet gebeurd

Reageer