Hoe goed is t-mobile thuis?

• 23 juni 2020
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

Vandaag is mijn aansluiting bij t-mobile thuis gerealiseerd.

Daarvoor jaren lang tevreden bij XS4all echter de overgang naar KPN heeft mij naar een andere provider doen zoeken.

Ik heb een zeer slechte klant ervaring met KPN en wil daar absoluut geen klant bij zijn of worden.

De hoofd reden waarom ik klant bij t-mobile ben geworden is dat zij de enige zijn met een tv app op de Apple tv, heerlijk 1 afstandsbediening en de hele wereld onder je duim.

+punten.

-snelle en duidelijke communicatie.

-goed forum met veel tips.

-kosten en korting met t-mobile 06.

-snelheid internet is goed.

-anywhere tv op apple tv.

-punten.

-verplichte monteur.

-gebruikte apparatuur, maar drukt de kosten.

-routed iptv

-premium zender niet op anywhere tv.

-kwaliteit ziggo sport totaal via app, lage bitrate.

-callcenter medewerkers weinig kennis van zaken.

*tip, stuur de apparatuur niet 3 weken voor de daadwerkelijke installatie, mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig en gaan toch zelf aan de slag.

3 reacties

1 min kun je wegstrepen, de verplichte monteur, deze is bij glasvezel bij alle providers verplicht, zou hooguit betalen voor de monteur een minpunt kunnen zijn.

En als ex XS4all klant, je bent verwent, er is geen call center beter dan die van hun, ook al loopt die ook terug in kennis.

En dan gezien de huidige situatie op het gebied van aparatuur toesturen, wees blij met 3 weken van te voren, had ook zo 3 weken na de aansluitdatum kunnen zijn, eigenlijk ben je een geluksvogel.

Veel plezier bij T-Mobile.

Reputatie 6
Badge +2

Om even in te gaan op je vraag “hoe goed is T-Mobile thuis” moet ik zeggen zelf heel tevreden te zijn met mijn aansluiting, ik kom weliswaar nog over van de rechtsvoorganger van T-M (Vodafone thuis) denk zelf dat ook mijn geluk is.

Mijn glasvezel aansluiting is een WBA aansluiting en heb sinds 01-2014 nog geen enkele uitval gehad dan behalve dan grote landelijke storingen bovendien profiteer ik nu nog van enkele voordelige voorwaarden uit mijn Vodafone tijd.

Ik heb wel een zeer primaire aansluiting bestaande uit internet en 1 standaard tv box dus zonder opname mogelijkheid, een prima box voor alleen de meest simpele dingen zoals zappen en uitzending gemist enz. 

Zijn er dan geen minpunten natuurlijk wel, zo is de router die er hangt (Draytek 2132) nog een ding uit de vorige eeuw volkomen achterhaald, dus er zelf een betere router achter gehangen, de app tv anywhere werkt fijn alleen vind ik jammer dat deze niet gekoppeld is aan je abonnement dus zelfde zenders als op de box.

Van een klantenservice maak ik nooit gebruik, heb daar totaal geen vertrouwen in zijn vaak lieve  studenten of scholieren die het goed bedoelen maar alleen maar volgens een strikt script moeten werken.

Reputatie 7
Badge +17

T-mobile kan het prima doen alleen jammer voor de mensen die met vertragingen te maken hebben.

Ik hoop zelf altijd dat het in één keer goed gaat anders kun je er achteraan.

Zelf DSL op 1 november actief, installatie pakket netjes een week voor installatie en op de dag van installatie na opstaan DSL stekker van online.nl modem in de T-mobile modem en meteen signaal.

Nu bijna 8 maanden actief en nog maar 1 storing meegemaakt (meerdere waren er maar zelf zat ik even zonder internet bij 1 storing). Storing was voor mij maar hooguit 15 minuten zonder Internet.

Altijd een goede verbinding, stabiliteit en hoge snelheden.

Eén hele kleine minpunt dat de modem na 2 weken eens even uitviel maar na herstarten terug online.

Reageer