Beantwoord

Hoe installeer ik mijn e-mailadres?

• 3 augustus 2017
  • 15 reacties
  • 794 Bekeken

Ik heb een mailadres van T-Mobile de monteur wist niet hoe het moest en ik ook niet. Kunnen jullie mij vertellen hoe het moet?
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 augustus 2017, 14:09

Wat lukt je dan niet?
https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads/handleidingen/thuis-handleiding-email-instellen.pdf Lees stap voor stap het is echt heel eenvoudig.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Welkom!
Alle mailinstellingen zijn te vinden op de site van Tmobile
Vreemd dat de monteur je niet kon(wilden) helpen.
https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/email-instellingen
Ook de instellingen voor mail op telefoons zijn op de site te vinden.

Veel succes.
Dat kwam omdat de modem het niet deed, er moest wat in de centrale gebeuren er was een kruising.
Het klinkt heel stom dat ik de mail van t-mobilethuis.nl niet kan installeren maar het lukt me niet. Ik weet ook niet iemand die hier in de buurt woont.
Ik gebruik vollopig mijn huidige mailadres van Apple maar.
Reputatie 7
Badge +20
Wat lukt je dan niet?
https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads/handleidingen/thuis-handleiding-email-instellen.pdf Lees stap voor stap het is echt heel eenvoudig.
Ja zoals het er staat is het heel makkelijk. Heb net mijn buurman er nog bijgehad maar hij kreeg het ook niet voor elkaar.
Ik ga stoppen ben al twee dagen bezig en ziet het nu even niet zitten, doe mijn laptop uit. Maar in ieder geval bedankt voor de ondersteuning.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Theodorus, dat lees ik niet graag. Eerst geen diensten bij installatie en dan is je e-mailadres ook niet geïnstalleerd. Ik ga er dan ook voor zorgen dat het alsnog lukt! Je wilt het e-mailadres installeren op je laptop, is dat correct? Welk e-mailprogramma gebruik je hierop? Ik vind het ook goed als je jouw postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht stuurt. Dan heb ik meteen alle gegevens achter de hand.

Houd moed, het gaat lukken! 🙂
Sander ik heb gegevens verstuurd via mijn Ifhone, maar heb nu mijn laptop weer aan. Ik hoop dat je de gevraagde gegevens heb ontvangen?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Theodorus, ik heb jouw gegevens nog niet ontvangen. Als je op mijn naam klikt, kun je daarna op 'privébericht sturen' klikken. In dat invoerveld kun je vervolgens de gegevens zetten.

Dan gaan we morgen vrolijk verder!
Fijne avond en tot Morgen
Reputatie 7
Badge +10
Ja voor het instellen van een e-mail adres heb je wel een werkende verbinding nodig.
Dus als je internet verbinding niet werkt bij de installatie dan lukt het instellen van de e-mail ook niet.

Er zijn niet veel mensen die gebruik maken van het e-mail adres van een provider. De meeste mensen gebruiken gewoon gmail of hotmail iCloud omdat dit veel gemakkelijker is.
Reputatie 7
Badge +6
Beste Theo,

Bedankt voor het fijne gesprek. We zijn er nog niet helemaal, maar met de gegevens die we besproken hebben, ben ik ervan overtuigd dat het binnenkort gaat lukken. 🙂
Ik kreeg het ook niet voor elkaar.
Ik heb besloten via gmail te werken. Net zo gemakkelijk.
Het is mij met steun van Sander alsnog gelukt. Maar ik hou mijn eigen mailadres als centrale ontvangst.

Groet, Theo De Man
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt Theo, goed om te horen dat het alsnog gelukt is! 😃

Reageer