Vraag

Hoe kan het dat er zo vaak een monteur moet langs komen?

  • 14 september 2020
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Er was een probleem met de wifi en soms met het vaste internet. Met regelmaat het modem gereset en dan werkte het weer eventjes. Ruim twee maanden geleden viel televisie weg en telefonie. Sinds die tijd komt er om de twee/drie weken een monteur van Guideon en er is al een monteur van KPN geweest. Telkens moet ik een dag of tien wachten voor dat ze langs kunnen komen en gebeurt er eigenlijk niets. De eerste twee keer hebben ze alles vervangen. Dus een nieuwe modem een omvormer en kabels. Toen had ik wel weer televisie maar erg blokkerig beeld en nog steeds geen televisie.Daarna vaak telefonisch contact gehad maar in feite gebeurt er niets waarvan ik iets merkt. Televisie blijft slecht. Nu weer een monteur geweest maar die heeft helemaal niets gedaan. Vervolgens krijg ik iemand aan de lijn en die zegt dat de technische dienst het snel zou oppakken (misschien vandaag nog) s ávonds gebeld en krijg te horen dat het wel tot tien dagen kan duren voordat die het oppakken. U moet langer wachten dan u van ons gewend bent gaat in ons geval niet op. Sinds begin juli hoor ik dat al en ben ik nog niets op geschoten.

Wie kan dit versnellen zodat ik weer ongestoord telvisie kan kijken, internetten of bellen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @trbastings, één van mijn collega's is er persoonlijk mee bezig maar het lijkt nog niet opgelost. Ik blijf het in de gaten houden en kom er in ieder geval morgen nog even bij je op terug! 

Fijn te horen dat er aan gewerkt wordt!

Reputatie 7
Badge +7

Hi @trbastings, de collega van de technische dienst heeft het issue ook niet kunnen verhelpen en de oorzaak lijkt wat “dieper” te zitten. We hebben het doorgezet naar ons netwerk team om een aantal zaken na te lopen. Er wordt dus nog aan gewerkt en ik houd je op de hoogte. Komende maandag ben ik zelf een dagje vrij dus je hoort dinsdag weer van me!

Reageer