Beantwoord

Hoe kan ik een ander IP-adres krijgen?

• 8 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 855 Bekeken

Ik heb al erg lang hetzelfde IP-adres en dit geeft bij mijn Hosting problemen bij het inloggen op de server. Hoe kan ik mijn IP-adres veranderen. Het voor langere tijd uitzetten van het modum en het reset naar de fabrieksinstelling heeft niet tot het gewenste resultaat geleid.
icon

Beste antwoord door Sterre 11 oktober 2018, 13:26

Hi Ed,

Bij T-Mobile Thuis krijg je een dynamisch IP-adres, hoewel deze in de praktijk niet vaak verandert. Ik kan het IP adres niet voor je aanpassen. De truc om een nieuw IP-adres te krijgen is het modem langer dan 24 uur van de stroom te halen. Maar let op, dit betekent niet automatisch dat je een nieuw IP-adres krijgt. Ik hoop in ieder geval dat dit werkt voor jou!

PS @ESVM, thanks voor het delen van jouw tip!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Beste Ed, het zou juist prettig moeten zijn dat je een relatief vast IP adres hebt in dat opzicht. Ik heb zelf wel bij mijn hosting provider (Versio) aangeven welk ip adres ik gebruikte, met het verzoek om deze te 'whitelisten'. Anders liep ik er soms tegenaan dat de server me automatisch blokkeerde vanwege teveel activiteit in de korte tijd en zo. Dat was met één ticket naar de hosting provider opgelost.
Hopelijk is deze informatie nuttig voor je.
Reputatie 5
Badge +3
Hi Ed,

Bij T-Mobile Thuis krijg je een dynamisch IP-adres, hoewel deze in de praktijk niet vaak verandert. Ik kan het IP adres niet voor je aanpassen. De truc om een nieuw IP-adres te krijgen is het modem langer dan 24 uur van de stroom te halen. Maar let op, dit betekent niet automatisch dat je een nieuw IP-adres krijgt. Ik hoop in ieder geval dat dit werkt voor jou!

PS @ESVM, thanks voor het delen van jouw tip!

Reageer