Beantwoord

Hoe kan ik mijn wif-punt retourneren

  • 5 februari 2021
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Beste T-mobile, Ik zoek me rot op jullie website hoe ik het wifi punt kan retourneren. Ik ben niet onder de indruk van het apparaat en wil er vanaf. Er wordt verwezen naar een instructie filmpje over het terugsturen van hardwarewaarin staat dat je een retournummer dient te vermelden op je zending. De video gaat echter alleen maar over in het geval van het beeindigen van een abonnement. Hoe kom ik aan een retournummer als ik alleen het wifi-punt wil terugsturen? Wouter 

icon

Beste antwoord door Jason 5 februari 2021, 12:54

 Hoi @wouter.merks, welkom op de Community!

Je kunt het Wifi-punt verwijderen wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis: Producten verwijderen/toevoegen. Zodra het Wifi-punt verwijderd is, kun je deze terugsturen naar het retouradres. Het retournummer ontvang je per e-mail.

Hoe je het product vervolgens kunt retourneren, lees je hieronder - dit heb je natuurlijk al in de video gezien, maar voor de volledgheid zet ik het ook nog in dit topic:

Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We gaan stoppen met het versturen van een retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! 😁 Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”
 

Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

 Hoi @wouter.merks, welkom op de Community!

Je kunt het Wifi-punt verwijderen wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis: Producten verwijderen/toevoegen. Zodra het Wifi-punt verwijderd is, kun je deze terugsturen naar het retouradres. Het retournummer ontvang je per e-mail.

Hoe je het product vervolgens kunt retourneren, lees je hieronder - dit heb je natuurlijk al in de video gezien, maar voor de volledgheid zet ik het ook nog in dit topic:

Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We gaan stoppen met het versturen van een retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! 😁 Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”
 

Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren! 

Reageer