Beantwoord

Hoeveel e-mailadressen zijn er mogelijk?

• 31 januari 2018
  • 7 reacties
  • 934 Bekeken

Hallo, ik wil graag weten hoeveel emailadressen ik kan aanmaken met T-Mobile Thuis internet?
icon

Beste antwoord door Sterre 1 februari 2018, 16:03

Hoi Rene!

Wat leuk dat je gebruik wilt gaan maken van T-Mobile Thuis e-mailadressen! Je kunt er maximaal 4 aanmaken, dit doe je via jouw My T-Mobile Thuis account. Voor vrienden, familie, collega's. Hulp nodig? Let me know! Ik sta voor je klaar.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Rene!

Wat leuk dat je gebruik wilt gaan maken van T-Mobile Thuis e-mailadressen! Je kunt er maximaal 4 aanmaken, dit doe je via jouw My T-Mobile Thuis account. Voor vrienden, familie, collega's. Hulp nodig? Let me know! Ik sta voor je klaar.
Hoi Sterre,

Bedankt voor je antwoord. Toen ik de klantenservice belde, ook met deze vraag kreeg ik als antwoord, één e-mailadres. Je zult begrijpen dat dit mij er van weerhield om T-Mobile Thuis te nemen.
Met 4 e-mailadressen is dit anders.
Groet,
René
Reputatie 5
Badge +3
No problem, ik help je graag op weg. Waarschijnlijk bedoelde mijn collega dat er één hoofd-e-mailadres mogelijk is, dat klopt! Bij het bestellen van jouw T-Mobile Thuis abonnement maak je meteen een Thuis e-mailadres aan, dit is dan het hoofd-e-mailadres. Met dit e-mailadres kun je inloggen op het My T-Mobile Thuis account. Laten we zeggen dat dit e-mailadres dus de accountbeheerder is, hierop ontvang je namelijk ook e-mails van T-Mobile. Vanuit de My T-Mobile Thuis omgeving kun je nog 4 andere e-mailadressen aanmaken, laten we die voor de makkelijkheid 'sub-e-mailadressen' noemen. Stel dat jouw partner zo'n sub-e-mail-adres wilt, dan kan dat. Hierop ontvangt jouw partner dan geen brieven van T-Mobile, maar kan hij/zij wel e-mails uitsturen en ontvangen, net zoals je met een Gmail-adres kan doen 🙂. Hoe dat e-mailadres eruit ziet kan je partner zelf verzinnen, bijvoorbeeld partner@t-mobilethuis.nl, of reneislief@t-mobilethuis.nl. Zo lang het e-mailadres niet al in gebruik is door iemand anders kan dat! Ik denk dat wel veel mensen jou lief vinden, dus het laatste voorbeeld zou al wel in gebruik kunnen zijn...

Ik hoop dat ik je binnenkort toch nog een warm welkom (bij T-Mobile) Thuis mag wensen! Als ik je nog kan helpen met andere vragen, of je denkt: "Sterre, help! Hoe plaats ik zo'n bestelling?!", geef een gil!
waar kan ik die aanmaken
Reputatie 2
Waarom weerhoudt je dat om een provider te kiezen? Je kunt beter bij Gmail, outlook.com of een andere maildienst een mailadres nemen. Als je dan van provider verandert blijft dit gewoon actief en daar kun je onbeperkt aantal (gratis) e-mail adressen aanmaken.
ik bedoel ik heb voor mij zelf een hoofd emailadres
maar wil voor mijn vrouw en 2 kinderen
ook een t-mobilethuis.nl emailadres willen aanmaken
Reputatie 7
Badge +8
Hi Sjeeske, je kan de extra e-mailadressen aanmaken via My T-Mobile Thuis onder Instellingen en dan E-mail. Dit kan op dit moment nog niet maar zodra je aangesloten bent kan je meteen aan de slag! 🙂

Reageer