Beantwoord

Hoezo meer internetsnelheid?

• 4 december 2019
  • 7 reacties
  • 328 Bekeken

Reputatie 2

Als ik het nieuwe klantvoordeel goed begrijp, krijg je bij T-Mobile thuis en wanneer je een unlimmited abonnement hebt voor je telefoon een upgrade naar de voor jou max beschikbare internetsnelheid.

Volgens KPNNETWERK.NL is op mijn huisadres via DSL max 210mb/s beschikbaar. Nu heb ik een 100mb/s abonnement omdat mijn jaarcontract nog niet om is. Als ik de teksten goed lees dan zou ik dus een verhoging krijgen naar 210mb/s op mijn adres want dat is voor mij max beschikbaar op de dsl lijn.

Nu bel ik net met jullie klantenservice en die zegt….nee je moet naar onze abonnementen kijken. En 1gb is alleen beschikbaar op onze eigen glasvezel lijn en 100mb is voor dls de max snelheid dus voor jou is er geen verhoging…..

Dan klopt jullie tekst toch niet bij klantvoordeel over de beschikbare snelheid? Wie heeft hier gelijk en wat is nu juist?

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 december 2019, 17:15

Excuses vraag niet goed gelezen en kan hem niet bewerken maar op de site van fourstack zijn 2 snelheden zichtbaar de onderste is bonded koper/DSL, deze snelheid is alleen beschikbaar voor KPN klanten.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Dennisk76 

T-mobile bied 3 internet snelheden aan basic, fast en Premium. 50 mbps, 100 mbps en 1Gbps.

200 en 500 mbps kan T-mobile niet leveren door de hoge wholesale prijzen van KPN dus moeten ze eerst onderhandelen over de prijs en dan kunnen die snelheden hopelijk geleverd worden.

Reputatie 7
Badge +17

Excuses vraag niet goed gelezen en kan hem niet bewerken maar op de site van fourstack zijn 2 snelheden zichtbaar de onderste is bonded koper/DSL, deze snelheid is alleen beschikbaar voor KPN klanten.

Reputatie 2

Dank! Ik weet niet beter dat er twee versies van fourstack zijn en deze niet optimaal zijn. De site van kpnnetwerk geeft aan dat ik 210 m’n in gebruiken en dat moet ik dan ook kunnen gebruiken volgens mij.

Reputatie 7
Badge +17

@Dennisk76 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Reputatie 2

Dank je wel!!

Er is maar een snelheid beschikbaar dus dat zou T-mobile kunnen bieden, maar dat doen ze blijkbaar niet. 

Dat de onderste snelheid alleen voor KPN is is ook niet helemaal waar. Begin dit jaar deed KPN ook niet aan bonding. Alleen XS-4all bood dat toen aan. Wat de actuele status daarvan is weet ik niet. Volgens mij moeten alle DSL verbindingen in NL uiterlijk 2022 op 400 m’n staan. Maar gezien hun glasvezel beleid zou dat inmiddels al aangepast kunnen zijn. 

Reputatie 7
Badge +17

@Dennisk76 

KPN, XS4ALL en Delta maken op dit moment gebruik van deze techniek waarbij ze alle 4 de koperdraden gebruiken.

Zou tof zijn als de Bonding koper/DSL voor iedereen is dan kan ik 200 krijgen ipv 100 mbps 😄

Reputatie 2

Ze maken er gebruik van maar alleen als het er al is. KPN sluit geen nieuwe klanten aan.op bonding.  Xs4all deed het wel maar begrijp dat sinds bekend is dat het merk komt te vervallen dit ook niet meer gebeurt. Delta weet ik niet. 

Reageer