Beantwoord

hoge rekening

• 29 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag.

Vorige maand kreeg ik een factuur -31 ik kreeg geld tegoed stond er. Ik heb daarna gebeld om te vragen of dit klopte. Mij werd toen verteld ja hoor 100% dit wordt verrekend met de volgende rekening. Die wordt dan 31 euro minder. Nu zie ik ineens bij me bank dat jullie morgen 90,64 gaan sfschrijven. Ik heb nog geen factuur gehad niks. Dit is 30 euro meer dan ik normaal aan jullie betaal hoe kan dit? 

icon

Beste antwoord door Brian 18 november 2019, 16:32

Hi @Irma87, geen zorgen, je factuur voor november staat al klaar en dit is inderdaad gewoon € 60,- Ik zie nu overigens dat mijn vorige bericht niet juist was. Je totale factuurbedrag in oktober was € 122,- en hier is de vergoeding van september van € 31,36 mee verrekend waardoor er voor oktober € 94,64 af is geschreven in plaats van € 122,-. Mijn eerdere bericht was dus niet juist, excuses voor de verwarring!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Irma87, ik geef je graag meer informatie! Wanneer we in rekening gebrachte kosten handmatig vergoeden dan komt hier een aparte creditfactuur voor en deze wordt dan inderdaad verrekend met je eerstvolgende maandfactuur. In dit geval heb je alleen geen vergoeding ontvangen maar heeft er een verrekening plaats gevonden. Deze verrekening is op de factuur van september geweest waardoor je in deze maand € 31,36 van ons hebt ontvangen (op 27-09-2019 overgemaakt).

Door de wijziging van de internetsnelheid heeft er daarnaast een herberekening plaatsgevonden op de factuur van oktober waardoor deze hoger uit valt. Je kan de facturen van september en oktober dus tegen elkaar “wegstrepen” en dan houd je het juiste maandbedrag over. Je kan de facturen inzien via My T-Mobile Thuis.

Beste brian.

Nooit geld ontvangen van jullie helaas. Dat heb ik ook al doorgegeven toen ik 1 van je collegas sprak aan de telefoon.  Dat werd verrekend met de volgende rekening werd mij verteld. En heb nog gevraagd klopt het echt dat ik wat tegoed krijg jaaaaaa 100% ik vraag dit natuurlijk niet omdat ik het financieel zo goed heb dat ik de volgende maand is dubbel kan gaan betalen. 1 ding weet ik zeker jullie administratie en wie wat zegt en doorgeeft klopt van geen kant. Want jij zegt nu dus min of meer neee doordat je toch niks te goed had heb je nu meer betaald... terwijl ik die maand zelf heb gebeld of het echt echt echt klopte. 

Maar goed volgende maand mag ik hopen dat ik gewoon weer 60 euro betaal? En ik hoef dus geen geld meer terug te verwachten in december ongeveer begrijp ik   wat mij vorige keer telefonisch wel weer werd verteld? 

Erg slordig allemaal t mobile als het nog is gebeurd zoek ik een andere provider

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Irma87, geen zorgen, je factuur voor november staat al klaar en dit is inderdaad gewoon € 60,- Ik zie nu overigens dat mijn vorige bericht niet juist was. Je totale factuurbedrag in oktober was € 122,- en hier is de vergoeding van september van € 31,36 mee verrekend waardoor er voor oktober € 94,64 af is geschreven in plaats van € 122,-. Mijn eerdere bericht was dus niet juist, excuses voor de verwarring!

Reageer