Beantwoord

Hogere factuur T-Mobile thuis

• 29 december 2020
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

zojuist 60 euro afgeschreven terwijl mijn abonnement voor glasvezel internet het eerste jaar 30 zou zijn en daarna 50 euro per maand (segbroek was toentertijd een actie )

dus even ingelogd en staat er ook dat er vanaf september mijn rekeningen niet betaalt zijn echter word er netjes elke maand wel 30 euro afgeschreven en nu opeens 60 heeft iemand hier een oplossing voor want die chat bot verwijst me alleen naar het telefoon nummer en ik werk dus heb daar geen tijd voor 

gr john

icon

Beste antwoord door Boris 31 december 2020, 12:05

Hi @doeby1 ,

Dat ga ik graag voor je onderzoeken! Wil je mij in een privébericht met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Ik kan dan via de achterkant met de facturatie meekijken en je uitleg geven. Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hi @doeby1 ,

Dat ga ik graag voor je onderzoeken! Wil je mij in een privébericht met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Ik kan dan via de achterkant met de facturatie meekijken en je uitleg geven. Ik hoor het graag van je!

ik heb je een prive bericht gestuurd

Reageer