Idee voor uitbreiding 'My T-Mobile Thuis'

• 2 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Reputatie 2
Omdat T-Mobile thuis de laatste tijd van storingen aan elkaar hangt, is bij mij het idee ontstaan.
Waarom wordt er in Mijn T-Mobile Thuis niet een tabblad toegevoegd met Servicestatus TV, Internet, Telefonie nu en afgelopen 30 dagen.

Algemene incidenten, status en verwachte doorlooptijd.
Mijn incidenten met actuele status

Zodat je in een oogopslag ziet hoe de dienst presenteert.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Niet een heel slecht idee, Als je ook incidenten kan aanmaken dan scheelt dat ook weer een uur wachten aan de telefoon. Dagelijks een update (ook als er niets te melden is zodat je weet dat er iemand mee bezig is) Als je dit goed neer zet scheelt het 50% van je calls.
Reputatie 7
Badge +8
Hey StefanT, zeker geen gek idee. Nu is het wel zo dat we storingen al actief communiceren via onze website, het forum (hier vind je de meeste updates) en via Facebook en Twitter. Maar er is zeker wat voor te zeggen om deze informatie ook op één plek te bundelen. Over bundelen gesproken, laat je suggestie ook vooral achter in onze community wishlist. Je ontvangt hier niet altijd een reactie maar we gebruiken dit topic wel als wensen/to-do lijst dus zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!
Reputatie 2
Hey Brian,

Social media lijken me niet de plaats voor formele communicatie met de klant.
Misschien dat het makkelijk is voor snel een grote groep te bereiken.
Reputatie 7
Badge +6
Hey StefanT, goed plan! Bedankt voor het melden in de Community Wishlist. Ik heb het dan ook meteen toegevoegd aan ons lijstje. 😃

Reageer