Idee voor uitbreiding 'My T-Mobile Thuis'
Reputatie 2
Omdat T-Mobile thuis de laatste tijd van storingen aan elkaar hangt, is bij mij het idee ontstaan.
Waarom wordt er in Mijn T-Mobile Thuis niet een tabblad toegevoegd met Servicestatus TV, Internet, Telefonie nu en afgelopen 30 dagen.
Algemene incidenten, status en verwachte doorlooptijd.
Mijn incidenten met actuele status
Zodat je in een oogopslag ziet hoe de dienst presenteert.
Waarom wordt er in Mijn T-Mobile Thuis niet een tabblad toegevoegd met Servicestatus TV, Internet, Telefonie nu en afgelopen 30 dagen.
Algemene incidenten, status en verwachte doorlooptijd.
Mijn incidenten met actuele status
Zodat je in een oogopslag ziet hoe de dienst presenteert.
Hey StefanT, goed plan! Bedankt voor het melden in de Community Wishlist. Ik heb het dan ook meteen toegevoegd aan ons lijstje. 😃
Reputatie 2
Hey Brian,
Social media lijken me niet de plaats voor formele communicatie met de klant.
Misschien dat het makkelijk is voor snel een grote groep te bereiken.
Social media lijken me niet de plaats voor formele communicatie met de klant.
Misschien dat het makkelijk is voor snel een grote groep te bereiken.
Hey StefanT, zeker geen gek idee. Nu is het wel zo dat we storingen al actief communiceren via onze website, het forum (hier vind je de meeste updates) en via Facebook en Twitter. Maar er is zeker wat voor te zeggen om deze informatie ook op één plek te bundelen. Over bundelen gesproken, laat je suggestie ook vooral achter in onze community wishlist. Je ontvangt hier niet altijd een reactie maar we gebruiken dit topic wel als wensen/to-do lijst dus zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.