Beantwoord

Iemand storing in Arnemuiden?

• 5 februari 2019
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Wie heeft er storing in Arnemuiden met TM thuis met name internet TV en foon?
icon

Beste antwoord door Sander 6 februari 2019, 09:19

Hoi @Seaking,

Ik kijk direct met je mee! Ik kan gelukkig geen algemene storing vinden in Arnemuiden, maar ik zorg er ook graag voor dat het bij jou weer goed werkt! Ik begin met dit stappenplan:

➡️Wifi Volg deze stappen voor een snelle en stabiele Wifi-verbinding.

➡️Internet Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.

➡️Televisie Volg deze stappen om het TV-beeld weer terug te krijgen.

➡️Telefonie Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.

Lukt het hiermee niet, stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Kun je ook aangeven welke lampjes op jouw modem branden? Ik hoor het graag en ga meteen aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Seaking,

Ik kijk direct met je mee! Ik kan gelukkig geen algemene storing vinden in Arnemuiden, maar ik zorg er ook graag voor dat het bij jou weer goed werkt! Ik begin met dit stappenplan:

➡️Wifi Volg deze stappen voor een snelle en stabiele Wifi-verbinding.
➡️Internet Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.
➡️Televisie Volg deze stappen om het TV-beeld weer terug te krijgen.
➡️Telefonie Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.

Lukt het hiermee niet, stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Kun je ook aangeven welke lampjes op jouw modem branden? Ik hoor het graag en ga meteen aan de slag!

Reageer