Beantwoord

Ik betaal al sinds mei 2020 extra voor niks

• 19 januari 2021
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Ik heb in mei 2020 vanwege thuiswerken mijn abonnement verhoogd en betaal daarom sinds die maand elke maand extra. Maar mijn internet was onbetrouwbaar. Is er net een monteur langsgeweest, blijkt dat mijn modem dat snellere internet, waar ik dus wel voor betaal, helemaal niet aankan! Ik heb een nieuw modem gekregen maar ik vind het niet zo netjes om een klant te laten betalen voor extra bandbreedte waarvan T-mobile zelf kan weten dat ik er niks aan heb omdat mijn modem het niet aankan.

icon

Beste antwoord door Boris 21 januari 2021, 14:05

Hoi @marcodeheer,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ik begrijp van de terugkoppeling van de monteur dat deze het Draytek modem heeft geruild voor een Zyxel. Dit, omdat de monteur acht dat de Wifi van de Zyxel meer toereikend is voor jouw Wifi wensen.

Om van de volledige bandbreedte te kunnen genieten, raad ik altijd aan om bekabeld van het internet gebruik te maken. Op elk van onze modems zal je daarbij zien, dat je de snelheid haalt, mits er geen problemen zijn. Wifi sluit doorgaans lager uit en hierbij zal je niet gauw 1000 Mbit/s halen.

Ik begrijp dat we binnen zeven dagen sinds de eerste melding het probleem hebben weten op te lossen en jij weer kan genieten van een stabiele verbinding. Mocht je in de toekomst vragen hebben, laat het ons vooral weten.  

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @marcodeheer 

Over welke modem en snelheid gaat het?

Volgens mij kunnen alle 3 de Draytek, Huawei en Zyxel alle snelheden aan.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @marcodeheer,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ik begrijp van de terugkoppeling van de monteur dat deze het Draytek modem heeft geruild voor een Zyxel. Dit, omdat de monteur acht dat de Wifi van de Zyxel meer toereikend is voor jouw Wifi wensen.

Om van de volledige bandbreedte te kunnen genieten, raad ik altijd aan om bekabeld van het internet gebruik te maken. Op elk van onze modems zal je daarbij zien, dat je de snelheid haalt, mits er geen problemen zijn. Wifi sluit doorgaans lager uit en hierbij zal je niet gauw 1000 Mbit/s halen.

Ik begrijp dat we binnen zeven dagen sinds de eerste melding het probleem hebben weten op te lossen en jij weer kan genieten van een stabiele verbinding. Mocht je in de toekomst vragen hebben, laat het ons vooral weten.  

Reageer