Beantwoord

Ik wil afzien van 14 dagen bedenktermijn

• 7 juli 2020
  • 3 reacties
  • 298 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben zojuist naar T Mobile gegaan, want ik werd heel verdrietig van alle problemen vorige provider. Ik wil echter af van mijn 14 bedenktermijn en ik heb begrepen dat dit mogelijk is. Dat is wat ik wil sneller aangesloten worden. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 juli 2020, 12:01

hallo @EpavanB 

Ben je overgestapt met de overstapservice? Dan is het alsnog een maand wachten wegens de 1 maand opzegtermijn van je huidige provider.

Heb je een nieuwe abonnement afgesloten met de snelst mogelijke levertijd dan kan dat helaas niet omdat je dan meestal na 2 weken al actief bent en die 2 weken zijn nodig om je verbinding gereed te maken

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

hallo @EpavanB 

Ben je overgestapt met de overstapservice? Dan is het alsnog een maand wachten wegens de 1 maand opzegtermijn van je huidige provider.

Heb je een nieuwe abonnement afgesloten met de snelst mogelijke levertijd dan kan dat helaas niet omdat je dan meestal na 2 weken al actief bent en die 2 weken zijn nodig om je verbinding gereed te maken

Ik heb echter begrepen dat je van de 14 dagen termijn af kunt en ik ben al lang niet meer bij die andere provider heb in het ziekenhuis gelegen met corona. Dan vraag ik me af welke provider dat wel doet want het is mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @EpavanB, wat leuk dat je klant bent geworden! Welkom Thuis en welkom op de Community! 😄❤

Voorheen was het zo dat je de veertien dagen bedenktijd inderdaad kon overslaan en je sneller kon worden aangesloten. We hebben dit proces ietwat gewijzigd: je wordt nu sowieso zo snel mogelijk aangesloten, handig toch?! 😁 De bedenktijd blijft natuurlijk gewoon van kracht, maar ik heb ervoor gezorgd dat jouw aanvraag nu direct doorgezet kan worden. Als er geen obstructies zijn, zal de plandatum van 22 juli aangehouden worden en wordt jouw verbinding dan ook geactiveerd.

Ik zie dat je ook al een My T-Mobile Thuis account hebt aangemaakt, lekker bezig! Hiermee kun je bijna alles inzien en straks wijzigen. Check altijd je My T-Mobile Thuis account wanneer je bijvoorbeeld een factuur wilt inzien, of wanneer je wat wilt aanpassen met betrekking tot je abonnement.

Check ook alvast onze superhandige installatievideo, zo kun je de 22e alles gelijk aansluiten: Hoe installeer ik mijn pakket?. Geniet van je abonnement! 

Reageer