Beantwoord

incasso betaling dubbel

  • 27 februari 2021
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

 

Ik heb mijn factuur gisteren al betaald via ideal maar ik zie dat deze over 1 week via automatische incasso wordt afgeschreven. Hoe voorkom ik nu dat het bedrag twee keer wordt afgeschreven/ge-ind?

icon

Beste antwoord door Seccie 27 februari 2021, 12:59

Hoi @Fleur29

 

Maak je geen zorgen, want het teveel betaalde bedrag zal automatisch verrekend worden, of je kunt in dit topic aangeven dat je het bedrag graag teruggestort wil krijgen. Een T-Mobile moderator kan dit dan voor je in orde maken. Weet je zo voldoende? Ik wens je alvast een prettig weekend ! :grinning:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Fleur29

 

Maak je geen zorgen, want het teveel betaalde bedrag zal automatisch verrekend worden, of je kunt in dit topic aangeven dat je het bedrag graag teruggestort wil krijgen. Een T-Mobile moderator kan dit dan voor je in orde maken. Weet je zo voldoende? Ik wens je alvast een prettig weekend ! :grinning:

Reageer