Beantwoord

Incasso niet mogelijk

  • 26 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Goedemiddag,
het was mogelijk om te incasseren 21-08-2017, wil wel deze betaling doen via Ideaal
Kunnen jullie mij een activatie link sturen via mijn gmail account.

Mijn klant nummer is ANP07883

Alvast bedankt voor de medewerking
icon

Beste antwoord door Sander 29 augustus 2017, 15:07

Hey Roy 1984,

Dat gaat vast goed komen! Stel dat een eerste incasso niet lukt. Dan proberen we een week later alsnog de rekening te innen. Kun je controleren of het niet alsnog is afgeschreven? Dan hoef je natuurlijk niets meer te ondernemen. 🙂 Is het toch niet gelukt, dan kun je altijd handmatig het bedrag overmaken. Dat kan met de volgende gegevens:

Betaling vanaf een Nederlandse rekening
NL05RABO0121503038
t.n.v. Buckaroo inzake T-mobile Thuis
o.v.v. klantnummer 'spatie' factuurnummer
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hey Roy 1984,

Dat gaat vast goed komen! Stel dat een eerste incasso niet lukt. Dan proberen we een week later alsnog de rekening te innen. Kun je controleren of het niet alsnog is afgeschreven? Dan hoef je natuurlijk niets meer te ondernemen. 🙂 Is het toch niet gelukt, dan kun je altijd handmatig het bedrag overmaken. Dat kan met de volgende gegevens:

Betaling vanaf een Nederlandse rekening
NL05RABO0121503038
t.n.v. Buckaroo inzake T-mobile Thuis
o.v.v. klantnummer 'spatie' factuurnummer

Reageer