[Info] Contact met de T-Mobile Thuis klantenservice

  • 24 juli 2018
  • 31 reacties
  • 113511 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Beste t-mobile,

Bij deze wil ik gebruik maken van m'n herroepingsrecht en m'n aanvraag voor t-mobile thuis annuleren.

Ik heb van m'n huidige aanbieder (telfort/kpn) een betere aanbod gekregen en ben ermee akkoord gegaan.

klantnummer : RTS12181

 

Graag ontvang ik ook een bevestiging van de annulering per mail.

Met vriendelijke groet,

 

Reputatie 5
Badge +2

Hey @mbouzelmat,

Zo te zien ben je al door mijn collega geholpen, jammer dat je toch niet gaat overstappen. Wellicht mogen we je in de toekomst wel weer verwelkomen. Je bent altijd welkom! :relaxed:

Hallo Piotr

 

Ben een aantal jaren bij T-Mobile

 

In het begin had ik prachtig beeld zonder storingen.

De afgelopen maanden heb ik schokkend vertraagt beeld.

Eerst heb ik het T-Mobile (TM) Community/Forum naar vragen en antwoorden gekeken.

B.v. verbindingen, TV-Box harde schijf leeg maken enz..

Niets heeft hierin een oplossing voor mijn beeldprobleem geholpen.

Wel valt mij op dat veel mensen problemen hebben met TM.

Met de Techn-dienst van TM naar een oplossing gezocht.

Het bleek dat mijn “beeldsnelheid” veel te laag stond; deze is door hun naar 97 gezet.

Na deze verhoging bleef het zelfde beeldprobleem!

Na veel pogingen kregen ook hun hiervoor geen verdere oplossing voor mijn beeldprobleem.

Hierop hebben ze een techn.-specialist thuis naar de beeldresultaten laten kijken.

Zijn oordeel: hier in huis is alles goed aangesloten; ik zie bij uw opnamen dat het slecht vertraagde beeld en soms zelfs blokkering beeld overkomt; ik denk dat het probleem van buiten af komt (TM???). Voor alle zekerheid heeft hij het modem vervangen. Mocht ik nog steeds beeldproblemen blijven houden. Dan kon ik de hem alsnog bellen.

Hem kort daarna gebeld en doorgegeven dat ik nog steeds een vertraagt/schokken beeld heb.

Zijn antwoord was; ik kan u niet verder helpen, neemt u maar dit met TM op, mogelijk zou het aan de TV-Box kunnen liggen. TM heeft mij een nieuwe TV-Box toegezonden. Deze aangesloten en jawel wederom schokkend/vertraagt beeld (per minuut wel 3 tot 4x). Wederom met TM tech-dienst gebeld. Hierop kreeg ik het antwoord: een paar keer schokkerig/vertraagt beeld dat kan; hierin kunnen wij weinig doen. In de toekomst gaan wij de beelden via de Cloud aansturen, dan zal dat voor veel gebruikers de beeldkwaliteit veel verbeteren.

Wat is dat voor service; daar zit ik als klant niet op te wachten! Ik betaal voor een goed produkt!

P.s. Wat wel goed beeld geeft is een film via de PC downloaden; en dan via een USB aansluiting op de TV-Box deze af te spelen. Ook via de TV-Box naar b.v. YouTube te kijken; dan heb ik prima beeld zonder schokken of vertragen. Mijn ervaring; TM levert de  laatste tijd het zenderpakket veel te zwak door. TV kijken doe ik alleen nog naar het nieuws, verder kijk ik al niet meer naar die zwakke zenders. Dit is mijn laatste poging een goed beeld te krijgen!

Hopeloos,

Simon Snel

Klantnr.: 3327034117

 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Simon53, inmiddels zijn we ook al in een ander topic bezig, zullen we daar verder gaan, dan voorkomen we dat we langs elkaar heen gaan praten. Ik hoor graag wat het resultaat is! 

Hoi Brian,

Ik heb alles geprobeerd een andere topic mijn omschreven probleem aan te pakken.

Veel topic gelezen echter mijn probleem niet gevonden in het grote doolhof.

Kun je mij a.u.b. aansturen waar ik dit dan ergens zou kunnen oppaken?

Bij voorbaat dank

@Simon53

Reputatie 1

Geen internet geen sygnaal 

3112VJ SCHIEDAM 

Reageer