[Info] Contact met de T-Mobile Thuis klantenservice

  • 24 juli 2018
  • 37 reacties
  • 128872 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Beste t-mobile,

Bij deze wil ik gebruik maken van m'n herroepingsrecht en m'n aanvraag voor t-mobile thuis annuleren.

Ik heb van m'n huidige aanbieder (telfort/kpn) een betere aanbod gekregen en ben ermee akkoord gegaan.

klantnummer : RTS12181

 

Graag ontvang ik ook een bevestiging van de annulering per mail.

Met vriendelijke groet,

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @mbouzelmat,

Zo te zien ben je al door mijn collega geholpen, jammer dat je toch niet gaat overstappen. Wellicht mogen we je in de toekomst wel weer verwelkomen. Je bent altijd welkom! :relaxed:

Hallo Piotr

 

Ben een aantal jaren bij T-Mobile

 

In het begin had ik prachtig beeld zonder storingen.

De afgelopen maanden heb ik schokkend vertraagt beeld.

Eerst heb ik het T-Mobile (TM) Community/Forum naar vragen en antwoorden gekeken.

B.v. verbindingen, TV-Box harde schijf leeg maken enz..

Niets heeft hierin een oplossing voor mijn beeldprobleem geholpen.

Wel valt mij op dat veel mensen problemen hebben met TM.

Met de Techn-dienst van TM naar een oplossing gezocht.

Het bleek dat mijn “beeldsnelheid” veel te laag stond; deze is door hun naar 97 gezet.

Na deze verhoging bleef het zelfde beeldprobleem!

Na veel pogingen kregen ook hun hiervoor geen verdere oplossing voor mijn beeldprobleem.

Hierop hebben ze een techn.-specialist thuis naar de beeldresultaten laten kijken.

Zijn oordeel: hier in huis is alles goed aangesloten; ik zie bij uw opnamen dat het slecht vertraagde beeld en soms zelfs blokkering beeld overkomt; ik denk dat het probleem van buiten af komt (TM???). Voor alle zekerheid heeft hij het modem vervangen. Mocht ik nog steeds beeldproblemen blijven houden. Dan kon ik de hem alsnog bellen.

Hem kort daarna gebeld en doorgegeven dat ik nog steeds een vertraagt/schokken beeld heb.

Zijn antwoord was; ik kan u niet verder helpen, neemt u maar dit met TM op, mogelijk zou het aan de TV-Box kunnen liggen. TM heeft mij een nieuwe TV-Box toegezonden. Deze aangesloten en jawel wederom schokkend/vertraagt beeld (per minuut wel 3 tot 4x). Wederom met TM tech-dienst gebeld. Hierop kreeg ik het antwoord: een paar keer schokkerig/vertraagt beeld dat kan; hierin kunnen wij weinig doen. In de toekomst gaan wij de beelden via de Cloud aansturen, dan zal dat voor veel gebruikers de beeldkwaliteit veel verbeteren.

Wat is dat voor service; daar zit ik als klant niet op te wachten! Ik betaal voor een goed produkt!

P.s. Wat wel goed beeld geeft is een film via de PC downloaden; en dan via een USB aansluiting op de TV-Box deze af te spelen. Ook via de TV-Box naar b.v. YouTube te kijken; dan heb ik prima beeld zonder schokken of vertragen. Mijn ervaring; TM levert de  laatste tijd het zenderpakket veel te zwak door. TV kijken doe ik alleen nog naar het nieuws, verder kijk ik al niet meer naar die zwakke zenders. Dit is mijn laatste poging een goed beeld te krijgen!

Hopeloos,

Simon Snel

Klantnr.: 3327034117

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Simon53, inmiddels zijn we ook al in een ander topic bezig, zullen we daar verder gaan, dan voorkomen we dat we langs elkaar heen gaan praten. Ik hoor graag wat het resultaat is! 

Hoi Brian,

Ik heb alles geprobeerd een andere topic mijn omschreven probleem aan te pakken.

Veel topic gelezen echter mijn probleem niet gevonden in het grote doolhof.

Kun je mij a.u.b. aansturen waar ik dit dan ergens zou kunnen oppaken?

Bij voorbaat dank

@Simon53

Reputatie 1

Geen internet geen sygnaal 

3112VJ SCHIEDAM 

Hallo, 

 

Ik probeer al meerdere dagen telefonisch contact met jullie te krijgen via de klantenservice, om op tijd een verhuizing door te kunnen geven. Echter sta ik mega lang in de wacht en zo kan ik niet 4 weken van te voren mijn verhuizing aan jullie doorgeven. Wat ik erg vervelend vind. Ik hoop dat ik het ook digitaal ergens kan doorgeven? 
 

Ik hoor graag van jullie.

 

vriendelijke groeten, 

ilse de Munk

Reputatie 7
Badge +8

Hi @ilse-de-munk, ik help je graag met de verhuizing. Hiervoor heb ik nog wat informatie van je nodig:

1. Op het moment dat ik een verhuizing voor je doorvoer, ga je automatisch een nieuw jaarcontract met ons aan, inclusief de nieuwe actievoorwaarden en tarieven. Goed nieuws: je ontvangt dan ook weer een leuke korting bij een Alles-in-1 pakket! Dat is na een verhuizing vast mooi meegenomen.
2. De TV Box neem je altijd mee naar je nieuwe adres. Afhankelijk van de aansluiting in je nieuwe woning, ontvang je van ons een nieuw modem. Hier ontvang je dan bericht over.
3. Is er nog iets dat je aan je abonnement wenst te veranderen? Bijvoorbeeld een extra zenderpakket erbij of toch vast bellen? Laat het me gelijk weten. Tot aan je verhuizing kan er namelijk niets meer gewijzigd worden.
4. Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Houd er rekening mee dat je ook hier een adreswijziging doorgeeft, zodat je geen Klantvoordeel misloopt. Zodra je je verhuizing bij Thuis hebt doorgegeven én je je adres hebt gewijzigd in de Mobiele app, kun je je Klantvoordeel zelf weer aanzetten via thuismy.t-mobile.nl/klantvoordeel.
 

Samengevat heb ik dit van je nodig:

- Je huidige postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- Je nieuwe postcode en huisnummer
- Je verhuisdatum
- Wil je nog wijzigen aanbrengen in je abonnement?
- Ga je akkoord met een nieuw jaarcontract?

Ik begrijp dat dit nogal wat informatie is. Geen zorgen: stuur mij even een privébericht zodra je dit allemaal hebt doorgelezen, dan ga ik er mee aan de slag!

Hoe kan ik mijn contract stopzetten zonder dat de telefoonverbinding wordt verbroken?

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @harreharreharre ,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ik heb via jouw opgegeven e-mailadres geprobeerd mee te kijken, maar kan geen aansluiting vinden wat hieraan gekoppeld is. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Dan pak ik het voor je op! 

Hoi!

Ik kom er telefonisch slecht doorheen vandaag en kon nergens een online optie vinden om zelf mijn bestelling te annuleren. Via de bestelstatus pagina kan ik alleen per telefoon of brief annuleren. Gelukkig kwam ik dit topic tegen tijdens het zoeken naar een email adres en zag dat het hier (al dan niet publiekelijk) ook kan, dat scheelt toch weer :blush:

Bij deze zou ik graag de bestelling van klantnummer XXXX annuleren.
Alvast bedankt!

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Groen707, welkom op de Community!

Dit maak ik graag in orde voor je, top dat je het hier aangeeft en fijn dat je dit topic hebt gevonden. Mag ik vragen waarom je de aanvraag wilt annuleren? Indien je dit liever voor jezelf wilt houden, respecteer ik dat uiteraard volledig, maar we proberen zoveel mogelijk feedback te verzamelen zodat we op elk front verbeteringen kunnen toepassen. 

Je aanvraag is bij deze geannuleerd. Je zult hier een e-mail over toegestuurd krijgen waarin dit bevestigd wordt. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, geef een seintje. Vergeet niet dat de Community altijd toegankelijk blijft, voor een hulpvraag maar ook voor een gezellig praatje. 

Mocht je je nog bedenken, dan ben je altijd meer dan welkom bij Thuis! 😄

Reageer