[Info] Contact met de T-Mobile Thuis klantenservice

  • 24 juli 2018
  • 37 reacties
  • 127375 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1207 reacties

Heb jij een vraag of opmerking over jouw T-Mobile Thuis abonnement?
 

1. De Community

Op de Community vind je veel informatie, maar je kunt ook jouw vraag in een nieuw topic stellen! Bedenk je dat dit een klant-helpt-klant Community is. Komt de Community er niet uit, dan schiet een moderator van T-Mobile je te hulp. Let op, dit is een klant-helpt-klant Community, het kan dus 1 of 2 dagen duren voordat je antwoord krijgt van een moderator.
 

2. Facebook

Via een privébericht op Facebook heb je één-op-één contact met iemand van webcare. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

3. Twitter

Via Twitter kun je een openbare tweet versturen of via een direct message (DM) één-op-één contact met iemand van webcare krijgen. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

4. Chat

Je vindt onze chatbutton hier: chat met ons (icoontje rechtsonder). Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

5. Telefoon

Ons telefoonnummer is 0800 0092.


Openingstijden
> Je kunt je vraag via de Community, Facebook en Twitter àltijd aan ons stellen, dag en nacht! Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 08:00 uur tot 00:00 uur actief om jou te helpen.
> Op chat zijn wij bereikbaar van 8:00 uur tot 20:00 uur. De chat is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag.
> Telefonisch zijn wij van maandag tot en met zaterdag tussen 7:00 uur en 22:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen kun je ons bellen tussen 09:00 uur en 18:00 uur.


Mobiel abonnement

Antwoord op de meestgestelde vragen over T-Mobile Mobiel vind je in dit FAQ-topic. Je kunt deze afdeling ook bereiken via deze Community, Twitter, Facebook en/of via de telefoon.


Nieuwe klant?

Wil jij klant bij ons worden of informatie ontvangen over onze abonnementen? Dan kun je bellen met 0800 0419.


Contract verlengen of opzeggen

Ben jij benieuwd naar jouw speciale verlengingsaanbieding of wil je opzeggen? Wij helpen je graag via de telefoon op telefoonnummer 0800 0092.

 


37 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Groen707, welkom op de Community!

Dit maak ik graag in orde voor je, top dat je het hier aangeeft en fijn dat je dit topic hebt gevonden. Mag ik vragen waarom je de aanvraag wilt annuleren? Indien je dit liever voor jezelf wilt houden, respecteer ik dat uiteraard volledig, maar we proberen zoveel mogelijk feedback te verzamelen zodat we op elk front verbeteringen kunnen toepassen. 

Je aanvraag is bij deze geannuleerd. Je zult hier een e-mail over toegestuurd krijgen waarin dit bevestigd wordt. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, geef een seintje. Vergeet niet dat de Community altijd toegankelijk blijft, voor een hulpvraag maar ook voor een gezellig praatje. 

Mocht je je nog bedenken, dan ben je altijd meer dan welkom bij Thuis! 😄

Hoi!

Ik kom er telefonisch slecht doorheen vandaag en kon nergens een online optie vinden om zelf mijn bestelling te annuleren. Via de bestelstatus pagina kan ik alleen per telefoon of brief annuleren. Gelukkig kwam ik dit topic tegen tijdens het zoeken naar een email adres en zag dat het hier (al dan niet publiekelijk) ook kan, dat scheelt toch weer :blush:

Bij deze zou ik graag de bestelling van klantnummer XXXX annuleren.
Alvast bedankt!

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @harreharreharre ,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ik heb via jouw opgegeven e-mailadres geprobeerd mee te kijken, maar kan geen aansluiting vinden wat hieraan gekoppeld is. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Dan pak ik het voor je op! 

Hoe kan ik mijn contract stopzetten zonder dat de telefoonverbinding wordt verbroken?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @ilse-de-munk, ik help je graag met de verhuizing. Hiervoor heb ik nog wat informatie van je nodig:

1. Op het moment dat ik een verhuizing voor je doorvoer, ga je automatisch een nieuw jaarcontract met ons aan, inclusief de nieuwe actievoorwaarden en tarieven. Goed nieuws: je ontvangt dan ook weer een leuke korting bij een Alles-in-1 pakket! Dat is na een verhuizing vast mooi meegenomen.
2. De TV Box neem je altijd mee naar je nieuwe adres. Afhankelijk van de aansluiting in je nieuwe woning, ontvang je van ons een nieuw modem. Hier ontvang je dan bericht over.
3. Is er nog iets dat je aan je abonnement wenst te veranderen? Bijvoorbeeld een extra zenderpakket erbij of toch vast bellen? Laat het me gelijk weten. Tot aan je verhuizing kan er namelijk niets meer gewijzigd worden.
4. Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Houd er rekening mee dat je ook hier een adreswijziging doorgeeft, zodat je geen Klantvoordeel misloopt. Zodra je je verhuizing bij Thuis hebt doorgegeven én je je adres hebt gewijzigd in de Mobiele app, kun je je Klantvoordeel zelf weer aanzetten via thuismy.t-mobile.nl/klantvoordeel.
 

Samengevat heb ik dit van je nodig:

- Je huidige postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- Je nieuwe postcode en huisnummer
- Je verhuisdatum
- Wil je nog wijzigen aanbrengen in je abonnement?
- Ga je akkoord met een nieuw jaarcontract?

Ik begrijp dat dit nogal wat informatie is. Geen zorgen: stuur mij even een privébericht zodra je dit allemaal hebt doorgelezen, dan ga ik er mee aan de slag!

Hallo, 

 

Ik probeer al meerdere dagen telefonisch contact met jullie te krijgen via de klantenservice, om op tijd een verhuizing door te kunnen geven. Echter sta ik mega lang in de wacht en zo kan ik niet 4 weken van te voren mijn verhuizing aan jullie doorgeven. Wat ik erg vervelend vind. Ik hoop dat ik het ook digitaal ergens kan doorgeven? 
 

Ik hoor graag van jullie.

 

vriendelijke groeten, 

ilse de Munk

Reputatie 1

Geen internet geen sygnaal 

3112VJ SCHIEDAM 

Hoi Brian,

Ik heb alles geprobeerd een andere topic mijn omschreven probleem aan te pakken.

Veel topic gelezen echter mijn probleem niet gevonden in het grote doolhof.

Kun je mij a.u.b. aansturen waar ik dit dan ergens zou kunnen oppaken?

Bij voorbaat dank

@Simon53

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Simon53, inmiddels zijn we ook al in een ander topic bezig, zullen we daar verder gaan, dan voorkomen we dat we langs elkaar heen gaan praten. Ik hoor graag wat het resultaat is! 

Hallo Piotr

 

Ben een aantal jaren bij T-Mobile

 

In het begin had ik prachtig beeld zonder storingen.

De afgelopen maanden heb ik schokkend vertraagt beeld.

Eerst heb ik het T-Mobile (TM) Community/Forum naar vragen en antwoorden gekeken.

B.v. verbindingen, TV-Box harde schijf leeg maken enz..

Niets heeft hierin een oplossing voor mijn beeldprobleem geholpen.

Wel valt mij op dat veel mensen problemen hebben met TM.

Met de Techn-dienst van TM naar een oplossing gezocht.

Het bleek dat mijn “beeldsnelheid” veel te laag stond; deze is door hun naar 97 gezet.

Na deze verhoging bleef het zelfde beeldprobleem!

Na veel pogingen kregen ook hun hiervoor geen verdere oplossing voor mijn beeldprobleem.

Hierop hebben ze een techn.-specialist thuis naar de beeldresultaten laten kijken.

Zijn oordeel: hier in huis is alles goed aangesloten; ik zie bij uw opnamen dat het slecht vertraagde beeld en soms zelfs blokkering beeld overkomt; ik denk dat het probleem van buiten af komt (TM???). Voor alle zekerheid heeft hij het modem vervangen. Mocht ik nog steeds beeldproblemen blijven houden. Dan kon ik de hem alsnog bellen.

Hem kort daarna gebeld en doorgegeven dat ik nog steeds een vertraagt/schokken beeld heb.

Zijn antwoord was; ik kan u niet verder helpen, neemt u maar dit met TM op, mogelijk zou het aan de TV-Box kunnen liggen. TM heeft mij een nieuwe TV-Box toegezonden. Deze aangesloten en jawel wederom schokkend/vertraagt beeld (per minuut wel 3 tot 4x). Wederom met TM tech-dienst gebeld. Hierop kreeg ik het antwoord: een paar keer schokkerig/vertraagt beeld dat kan; hierin kunnen wij weinig doen. In de toekomst gaan wij de beelden via de Cloud aansturen, dan zal dat voor veel gebruikers de beeldkwaliteit veel verbeteren.

Wat is dat voor service; daar zit ik als klant niet op te wachten! Ik betaal voor een goed produkt!

P.s. Wat wel goed beeld geeft is een film via de PC downloaden; en dan via een USB aansluiting op de TV-Box deze af te spelen. Ook via de TV-Box naar b.v. YouTube te kijken; dan heb ik prima beeld zonder schokken of vertragen. Mijn ervaring; TM levert de  laatste tijd het zenderpakket veel te zwak door. TV kijken doe ik alleen nog naar het nieuws, verder kijk ik al niet meer naar die zwakke zenders. Dit is mijn laatste poging een goed beeld te krijgen!

Hopeloos,

Simon Snel

Klantnr.: 3327034117

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @mbouzelmat,

Zo te zien ben je al door mijn collega geholpen, jammer dat je toch niet gaat overstappen. Wellicht mogen we je in de toekomst wel weer verwelkomen. Je bent altijd welkom! :relaxed:

Beste t-mobile,

Bij deze wil ik gebruik maken van m'n herroepingsrecht en m'n aanvraag voor t-mobile thuis annuleren.

Ik heb van m'n huidige aanbieder (telfort/kpn) een betere aanbod gekregen en ben ermee akkoord gegaan.

klantnummer : RTS12181

 

Graag ontvang ik ook een bevestiging van de annulering per mail.

Met vriendelijke groet,

 

Beste t-mobile,

 

Ik wil gebruik maken van m'n bedenktijd en gelijk mijn bestelling voor tmobile thuis annuleren. Hoe kan ik dit via my tmobile thuis doorgeven?

Met vriendelijke groet,

 

Reputatie 7
Badge +8

@TigermanMcCool Top, ik heb het TV pakket bij deze stopgezet! :slight_smile:

Hallo Jason,

 

Ik ga er mee  akkoord dat mijn TV abonnement nu wordt wordt beëindigd en dat vanaf 21 februari mijn TV abonnement uit mijn abonnement is.

 

Met vriendelijke groet,

 

TigermanMcCool

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @TigermanMcCool,

 

Dat wil ik graag direct in orde maken voor je! Houd wel rekening met een opzegtermijn van een maand, dit betekent dat wanneer ik het nu stopzet, jouw TV abonnement vanaf 21 februari uit je abonnement is. Ga je hiermee akkoord? :smile:

Hallo T-mobile,

Bij deze wil ik u verzoeken om mijn interactieve TV abonnement stop te zetten.

Mijn internet abonnement wens ik gewoon te blijven behouden.

Met vriendelijke groet,

TigermanMcCool

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Toetie10,

Ik zie dat mijn collega me te snel af is geweest! Mocht je in de toekomst weer je TV pakket aan willen zetten dan kan dat probleemloos. :wink:

Hallo T-mobile,

Ik wil graag mijn interactieve TV en TV box opzeggen. Mijn internet abonnement wil ik wel gewoon behouden. Kan ik een mail krijgen met de wijzigingsdatum (1 maand na vandaag begrijp ik). 

Met vriendelijke groeten,

Mark 

Via de telefoon krijg ik te horen dat de wachttijd langer is dan ik gewend ben, dus maar op deze manier. Ik zit i.i.g. vanaf 2 september zonder vaste telefoon. Het lampje VoIp op het modem brandt niet. Uiteraard heb ik alle stappen ondernomen om te proberen het aan de praat te krijgen, maar naar mijn gevoel is er iets niet in orde met het modem. Via het forum heb ik dit op 2 sept. aangekaart. Bij telefonisch contact op 3 sept. werd mij verteld dat e.e.a. doorgezet zou worden naar de technische dienst. Vervolgens kreeg ik een mailtje met een ticketnummer: #2019090311001225 en daarbij de mededeling: "Het is momenteel erg druk. Daardoor duurt het langer dan je van ons gewend bent". En: "Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt". Het lijkt mij dat het een vaste opmerking is dat het momenteel erg druk is, maar het lijkt mij ook dat jullie TD die 10 dagen gaat halen. De stand is nu 7 werkdagen. Ik vind dat eigenlijk te gek voor woorden en hoop dat e.e.a. bespoedigd kan worden.

Met vriendelijke groet, Gerhard.
Reputatie 6
Badge +2
Hey Lars,

Ik zie dat mijn collega mij te snel af is geweest! Balen dat je ons gaat verlaten, ik wil je in elk geval bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in ons hebt gehad. ☺️ Alvast succes met de verhuizing!
Goedemiddag,

Graag wil ik mijn T-Mobile thuis abonnement opzeggen i.v.m. het aflopen van het huurcontract van mijn woning. Maar ik krijg bij het bellen naar de klantenservice de mededeling dat het te druk is dus vandaar dat ik het op deze manier probeer.

Kan mijn abonnement per 01-10-2019 opgezegd worden? Mijn klantnummer is DDH67808

Alvast bedankt voor de moeite en ik hoor het graag!

Met vriendelijke groeten,


Lars
Hello,

I will move in early September and would like to relocate my house internet to the new address at that time.
Can you please assist me with this?

thanks
Firat
Reputatie 6
Badge +2
Hey @Glassertje, de bovenstaande openingstijden kloppen nog steeds. ☺️
Reputatie 6
Badge +4
Kloppen de openingstijden van T-Mobile Thuis nog?

Reageer