[Info] Contact met de T-Mobile Thuis klantenservice

  • 24 juli 2018
  • 37 reacties
  • 128873 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1207 reacties

Heb jij een vraag of opmerking over jouw T-Mobile Thuis abonnement?
 

1. De Community

Op de Community vind je veel informatie, maar je kunt ook jouw vraag in een nieuw topic stellen! Komt de Community er niet uit, dan schiet een moderator van T-Mobile je te hulp. Let op, dit is een klant-helpt-klant Community, het kan dus 1 of 2 dagen duren voordat je antwoord krijgt van een moderator.
 

2. Facebook

Via een privébericht op Facebook heb je één-op-één contact met iemand van webcare. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

3. Twitter

Via Twitter kun je een openbare tweet versturen of via een direct message (DM) één-op-één contact met iemand van webcare krijgen. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

4. Chat

Je vindt onze chatbutton hier: chat met ons (icoontje rechtsonder). Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

5. Telefoon

Ons telefoonnummer is 0800 0092.


Openingstijden
> Je kunt je vraag via de Community, Facebook en Twitter àltijd aan ons stellen, dag en nacht! Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 08:00 uur tot 00:00 uur actief om jou te helpen.
> Op chat zijn wij bereikbaar van 8:00 uur tot 20:00 uur. De chat is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag.
> Telefonisch zijn wij van maandag tot en met zaterdag tussen 7:00 uur en 22:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen kun je ons bellen tussen 09:00 uur en 18:00 uur.


Mobiel abonnement

Antwoord op de meestgestelde vragen over T-Mobile Mobiel vind je in dit FAQ-topic. Je kunt deze afdeling ook bereiken via deze Community, Twitter, Facebook en/of via de telefoon.


Nieuwe klant?

Wil jij klant bij ons worden of informatie ontvangen over onze abonnementen? Dan kun je bellen met 0800 0419.


Contract verlengen of opzeggen

Ben jij benieuwd naar jouw speciale verlengingsaanbieding of wil je opzeggen? Wij helpen je graag via de telefoon op telefoonnummer 0800 0092.

 


37 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Groen707, welkom op de Community!

Dit maak ik graag in orde voor je, top dat je het hier aangeeft en fijn dat je dit topic hebt gevonden. Mag ik vragen waarom je de aanvraag wilt annuleren? Indien je dit liever voor jezelf wilt houden, respecteer ik dat uiteraard volledig, maar we proberen zoveel mogelijk feedback te verzamelen zodat we op elk front verbeteringen kunnen toepassen. 

Je aanvraag is bij deze geannuleerd. Je zult hier een e-mail over toegestuurd krijgen waarin dit bevestigd wordt. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, geef een seintje. Vergeet niet dat de Community altijd toegankelijk blijft, voor een hulpvraag maar ook voor een gezellig praatje. 

Mocht je je nog bedenken, dan ben je altijd meer dan welkom bij Thuis! 😄

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @harreharreharre ,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ik heb via jouw opgegeven e-mailadres geprobeerd mee te kijken, maar kan geen aansluiting vinden wat hieraan gekoppeld is. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Dan pak ik het voor je op! 

how can i pay my invoice ?
Reputatie 6
Badge +2
how can i pay my invoice ?

Hey @Nagudia, you can find all the information about payments here. If you need some help with the translation, please let me know! I'll gladly help you.
Goedemiddag [adres verwijderd] Internet en tv liggen er al enige tijd uit.
Is er al iets bekend van deze storing.Ik kom niet op de storingskaart voor maar kan het ook niet melden
Kan ook niet inloggen bij my T-moblie thuis

M vr gr
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robgor,

Er waren gister problemen met Thuis, maar dit is alweer opgelost ondertussen. Dit topic ging over dat probleem.

Ik heb overigens jouw adres verwijderd uit het bericht en je username aangepast. Het is een openbare Community, dus houd er rekening mee dat iedereen mee kan lezen.
Hoi, hoe kan ik mijn thuis abonnement verlengen?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi farvahar70art,

Wat tof dat jij wilt verlengen! Daar helpen we je graag mee. We hebben een speciale verlengingsaanbieding voor je. Die vertellen we jou graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800-0092. Leuk om jou te mogen blijven helpen!
Reputatie 1
Goeiemorgen. Ik heb een algehele storing . Geen tv en wifi. Heb de box al 3x gereset, maar het lampje act blijft knipperen. Al mijn kabels al nagekeken, maar daar zit t probleem niet in.
O de user pagina idd wel wlan maar geen connectie.
Op allestoringen.nl zie ik dat er al 80+ meldingen zijn met mensen met dezelfde problemen.
Via het 0800 nummer moet ik meer dan n half uur wachten..

Graag zsm oplossen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @JeroenGroenouwe,

We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van onze diensten. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In het volgende topic houden we je op de hoogte: Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 15-12-2018. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om dit snel voor je op te lossen!
Hallo,


Ik wil graag per direct t-mobile thuis opzeggen. Op de site staat dat het ook via de chat kan. Alleen zie ik de optie nergens.

We stappen over naar Ziggo, omdat daar beter en sneller internet voorhanden is en het met de huidige mogelijkheden bij t-mobile niet mogelijk is om beter internet te ontvangen

Met vriendelijke groet.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Zschampers,

Ik zie dat je een eigen topic bent gestart hierover. Ik hoop dat je met ons gesproken hebt en toch besloten om te blijven! 🙂
Hallo, graag mijn t mobile thuis opzeggen vanaf 7 juni 2019. Ik hoor ook graag wat het zou kosten om per 17 april op te zeggen.
Reputatie 1

Geen internet geen sygnaal 

3112VJ SCHIEDAM 

Reputatie 7
Badge +8
Hi @Ishaira, ik zie dat je inmiddels al bericht hebt ontvangen via Twitter/Facebook, ik stel voor dat we het gesprek daar voortzetten zodat we geen berochten van elkaar mislopen 😉
Reputatie 6
Badge +4
Kloppen de openingstijden van T-Mobile Thuis nog?

Hallo, 

 

Ik probeer al meerdere dagen telefonisch contact met jullie te krijgen via de klantenservice, om op tijd een verhuizing door te kunnen geven. Echter sta ik mega lang in de wacht en zo kan ik niet 4 weken van te voren mijn verhuizing aan jullie doorgeven. Wat ik erg vervelend vind. Ik hoop dat ik het ook digitaal ergens kan doorgeven? 
 

Ik hoor graag van jullie.

 

vriendelijke groeten, 

ilse de Munk

Via de telefoon krijg ik te horen dat de wachttijd langer is dan ik gewend ben, dus maar op deze manier. Ik zit i.i.g. vanaf 2 september zonder vaste telefoon. Het lampje VoIp op het modem brandt niet. Uiteraard heb ik alle stappen ondernomen om te proberen het aan de praat te krijgen, maar naar mijn gevoel is er iets niet in orde met het modem. Via het forum heb ik dit op 2 sept. aangekaart. Bij telefonisch contact op 3 sept. werd mij verteld dat e.e.a. doorgezet zou worden naar de technische dienst. Vervolgens kreeg ik een mailtje met een ticketnummer: #2019090311001225 en daarbij de mededeling: "Het is momenteel erg druk. Daardoor duurt het langer dan je van ons gewend bent". En: "Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt". Het lijkt mij dat het een vaste opmerking is dat het momenteel erg druk is, maar het lijkt mij ook dat jullie TD die 10 dagen gaat halen. De stand is nu 7 werkdagen. Ik vind dat eigenlijk te gek voor woorden en hoop dat e.e.a. bespoedigd kan worden.

Met vriendelijke groet, Gerhard.
Reputatie 7
Badge +8

Hi @ilse-de-munk, ik help je graag met de verhuizing. Hiervoor heb ik nog wat informatie van je nodig:

1. Op het moment dat ik een verhuizing voor je doorvoer, ga je automatisch een nieuw jaarcontract met ons aan, inclusief de nieuwe actievoorwaarden en tarieven. Goed nieuws: je ontvangt dan ook weer een leuke korting bij een Alles-in-1 pakket! Dat is na een verhuizing vast mooi meegenomen.
2. De TV Box neem je altijd mee naar je nieuwe adres. Afhankelijk van de aansluiting in je nieuwe woning, ontvang je van ons een nieuw modem. Hier ontvang je dan bericht over.
3. Is er nog iets dat je aan je abonnement wenst te veranderen? Bijvoorbeeld een extra zenderpakket erbij of toch vast bellen? Laat het me gelijk weten. Tot aan je verhuizing kan er namelijk niets meer gewijzigd worden.
4. Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Houd er rekening mee dat je ook hier een adreswijziging doorgeeft, zodat je geen Klantvoordeel misloopt. Zodra je je verhuizing bij Thuis hebt doorgegeven én je je adres hebt gewijzigd in de Mobiele app, kun je je Klantvoordeel zelf weer aanzetten via thuismy.t-mobile.nl/klantvoordeel.
 

Samengevat heb ik dit van je nodig:

- Je huidige postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- Je nieuwe postcode en huisnummer
- Je verhuisdatum
- Wil je nog wijzigen aanbrengen in je abonnement?
- Ga je akkoord met een nieuw jaarcontract?

Ik begrijp dat dit nogal wat informatie is. Geen zorgen: stuur mij even een privébericht zodra je dit allemaal hebt doorgelezen, dan ga ik er mee aan de slag!

Beste t-mobile,

 

Ik wil gebruik maken van m'n bedenktijd en gelijk mijn bestelling voor tmobile thuis annuleren. Hoe kan ik dit via my tmobile thuis doorgeven?

Met vriendelijke groet,

 

Beste t-mobile,

Bij deze wil ik gebruik maken van m'n herroepingsrecht en m'n aanvraag voor t-mobile thuis annuleren.

Ik heb van m'n huidige aanbieder (telfort/kpn) een betere aanbod gekregen en ben ermee akkoord gegaan.

klantnummer : RTS12181

 

Graag ontvang ik ook een bevestiging van de annulering per mail.

Met vriendelijke groet,

 

Reputatie 6
Badge +2
Hey @Glassertje, de bovenstaande openingstijden kloppen nog steeds. ☺️

Hallo T-mobile,

Bij deze wil ik u verzoeken om mijn interactieve TV abonnement stop te zetten.

Mijn internet abonnement wens ik gewoon te blijven behouden.

Met vriendelijke groet,

TigermanMcCool

Reputatie 6
Badge +2

Hey @mbouzelmat,

Zo te zien ben je al door mijn collega geholpen, jammer dat je toch niet gaat overstappen. Wellicht mogen we je in de toekomst wel weer verwelkomen. Je bent altijd welkom! :relaxed:

Hallo Piotr

 

Ben een aantal jaren bij T-Mobile

 

In het begin had ik prachtig beeld zonder storingen.

De afgelopen maanden heb ik schokkend vertraagt beeld.

Eerst heb ik het T-Mobile (TM) Community/Forum naar vragen en antwoorden gekeken.

B.v. verbindingen, TV-Box harde schijf leeg maken enz..

Niets heeft hierin een oplossing voor mijn beeldprobleem geholpen.

Wel valt mij op dat veel mensen problemen hebben met TM.

Met de Techn-dienst van TM naar een oplossing gezocht.

Het bleek dat mijn “beeldsnelheid” veel te laag stond; deze is door hun naar 97 gezet.

Na deze verhoging bleef het zelfde beeldprobleem!

Na veel pogingen kregen ook hun hiervoor geen verdere oplossing voor mijn beeldprobleem.

Hierop hebben ze een techn.-specialist thuis naar de beeldresultaten laten kijken.

Zijn oordeel: hier in huis is alles goed aangesloten; ik zie bij uw opnamen dat het slecht vertraagde beeld en soms zelfs blokkering beeld overkomt; ik denk dat het probleem van buiten af komt (TM???). Voor alle zekerheid heeft hij het modem vervangen. Mocht ik nog steeds beeldproblemen blijven houden. Dan kon ik de hem alsnog bellen.

Hem kort daarna gebeld en doorgegeven dat ik nog steeds een vertraagt/schokken beeld heb.

Zijn antwoord was; ik kan u niet verder helpen, neemt u maar dit met TM op, mogelijk zou het aan de TV-Box kunnen liggen. TM heeft mij een nieuwe TV-Box toegezonden. Deze aangesloten en jawel wederom schokkend/vertraagt beeld (per minuut wel 3 tot 4x). Wederom met TM tech-dienst gebeld. Hierop kreeg ik het antwoord: een paar keer schokkerig/vertraagt beeld dat kan; hierin kunnen wij weinig doen. In de toekomst gaan wij de beelden via de Cloud aansturen, dan zal dat voor veel gebruikers de beeldkwaliteit veel verbeteren.

Wat is dat voor service; daar zit ik als klant niet op te wachten! Ik betaal voor een goed produkt!

P.s. Wat wel goed beeld geeft is een film via de PC downloaden; en dan via een USB aansluiting op de TV-Box deze af te spelen. Ook via de TV-Box naar b.v. YouTube te kijken; dan heb ik prima beeld zonder schokken of vertragen. Mijn ervaring; TM levert de  laatste tijd het zenderpakket veel te zwak door. TV kijken doe ik alleen nog naar het nieuws, verder kijk ik al niet meer naar die zwakke zenders. Dit is mijn laatste poging een goed beeld te krijgen!

Hopeloos,

Simon Snel

Klantnr.: 3327034117

 

Reageer