Sticky

[INFO] Foutieve e-mail hardware retour

• 10 juli 2020
  • 6 reacties
  • 4052 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3293 reacties

Per ongeluk is er een e-mail uitgestuurd naar enkele van onze klanten met het verzoek dat er hardware retour gestuurd moet worden. De e-mail is echter niet compleet of is niet van toepassing voor sommige klanten. Deze e-mail is op 8, 9 of 10 juli verstuurd. 

Er zijn twee scenario's

1. Ik moet inderdaad iets retour sturen, maar mis nu het retournummer.

Wat moet ik nou op de doos melden? In principe is een briefje met postcode/huisnummer en klantnummer voldoende. Bewaar het verzendbewijs goed totdat je bevestiging hebt van ons dat het pakket ontvangen is. 

1. Ik heb het pakket al teruggestuurd. 

Heb jij de hardware al retour gestuurd, dan geldt deze e-mail niet voor jou. Je mag deze als niet verzonden beschouwen. 

Geen zorgen dus, de administratie is op orde! Het enige is dat er per ongeluk een e-mail is verstuurd. Excuus voor de verwarring. 

Waarom kreeg ik deze e-mail(s)?

Je hebt (een deel van) je abonnement bij T-Mobile Thuis opgezegd. Daarbij hoorde ook apparatuur, die willen we graag terug. Daar is niks aan veranderd. Toen we een aanpassing deden in ons systeem, hebben we je per ongeluk deze e-mail(s) gestuurd. Voor beide scenario's geldt: wij verwerken alles en je krijgt een bevestiging als het binnen is. Bewaar tot de bevestiging je verzendbewijs, zo komt alles goed!

6 reacties

Per ongeluk is er een e-mail uitgestuurd naar enkele van onze klanten met het verzoek dat er hardware retour gestuurd moet worden. De e-mail is echter niet compleet of is niet van toepassing voor sommige klanten. Deze e-mail is op 8, 9 of 10 juli verstuurd. 

Er zijn twee scenario's

1. Ik moet inderdaad iets retour sturen, maar mis nu het retournummer.

Wat moet ik nou op de doos melden? In principe is een briefje met postcode/huisnummer en klantnummer voldoende. Bewaar het verzendbewijs goed totdat je bevestiging hebt van ons dat het pakket ontvangen is. 

1. Ik heb het pakket al teruggestuurd. 

Heb jij de hardware al retour gestuurd, dan geldt deze e-mail niet voor jou. Je mag deze als niet verzonden beschouwen. 

Geen zorgen dus, de administratie is op orde! Het enige is dat er per ongeluk een e-mail is verstuurd. Excuus voor de verwarring. 

Waarom kreeg ik deze e-mail(s)?

Je hebt (een deel van) je abonnement bij T-Mobile Thuis opgezegd. Daarbij hoorde ook apparatuur, die willen we graag terug. Daar is niks aan veranderd. Toen we een aanpassing deden in ons systeem, hebben we je per ongeluk deze e-mail(s) gestuurd. Voor beide scenario's geldt: wij verwerken alles en je krijgt een bevestiging als het binnen is. Bewaar tot de bevestiging je verzendbewijs, zo komt alles goed!

I have received two e-mails like this (one yesterday and one today). On my case I have indeed canceled the T-Mobile Thuis services, nevertheless I already sent the packages (Pakcage was sent this wednesday, 08/07/2020 with my klantnummer in the box) but so far I did not receive any confirmation from T-Mobile. I hope everything goes fine.

Reputatie 6
Badge +2

Hi @A_Caetano,

Such a pity that you're leaving us! :disappointed:  It can take up to 3 to 5 working days until you'll receive a confirmation of the return shipment. Please don't throw the proof of shipment away until you've received a confirmation. If you still didn't received a confirmation by the end of the week, please contact us so we can solve this for you. In that case we'll need the proof of shipment or the track and trace code. One way or the other, you don't have to worry about it, we're here to help. :relaxed:

Hi,

i sent the hardware at 11 July via post.nl, i have the proof paiper from the post but t-mobile keep sending me an Email to send you the hardware by post and E-mail.

How we can solve this problem?

Thanks

Yossi

Reputatie 6
Badge +2

Hey @ymoalem,

I'm here to help! And thank you for returning the equipment. However, I do not see it here in the system yet. This will mean that the fine will probably be charged. This is an automatic process that I unfortunately cannot stop. Could you please send us a proof of shipment with your address and details via mail?

Once the fine has been deducted, you can send us a message again. We'll immediately ensure that the fine is reimbursed. So you don't have to worry about anything, we will arrange this for you. Sorry for the inconvenience!

Hi,

to whice address I have to send the E-mail? I attaced here the proof.

Reputatie 4
Badge +2

Hi @ymoalem,

Recently I answered to your question in your own topic: Apparatuur retour Gestuurd. I'll keep a close eye on your subscription and I'll make sure that everything will go smoothly! 

Reageer