[Info] Glasvezel Loosduinen vergoedingsactie

• 1 februari 2021
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken
[Info] Glasvezel Loosduinen vergoedingsactie
Reputatie 7
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 4238 reacties

Vorig jaar schreef jij je in voor de T-Mobile Glasvezel nieuwsbrief. Daarna nam je een abonnement op Glasvezel en interactieve TV van T-Mobile. Supertof, daar zijn we ontzettend blij mee! Hierdoor deed je mee aan een mooie actie: 12 maanden gratis interactieve TV ter waarde van € 15,00 per maand. In dit topic lees je hoe de korting werkt.

Ook komt er een e-mail aan die jou van informatie voorziet. Zo ben je precies op de hoogte en weet je waar je aan toe bent. 

€ 180,00 korting

Op de bestelbevestiging van je glasvezelabonnement staat dat je 6 maanden korting krijgt, maar je hebt dus recht op 12 maanden vanwege je aanmelding voor de nieuwsbrief. In totaal: 12 x € 15,00 = € 180,00 korting. We gaan ervoor zorgen dat je deze korting ontvangt.

Dit kun je verwachten

De korting voor het eerste halfjaar is verwerkt. Je vindt die terug op je rekeningen. Voor het tweede halfjaar ontvang je de resterende korting van 6 x € 15,00 = € 90,00 in één keer. Dat zie je op de rekening van de zevende maand. Een voorbeeld: betaal je normaal € 60,00 aan ons, dan krijg je € 90,00 - € 60,00 = € 30,00 retour. Hoe het precies bij jou zit, kun je zien op je rekeningen: My T-Mobile Thuis.

Valt weer mee, toch? Veel plezier met je exclusieve korting!

Heb je nog vragen? Stel ze gerust, daar is dit topic voor bedoeld! 😄

1 reactie

Reputatie 2

Wat fijn om te lezen.

Ik heb me idd (zelf een paar keer) aangemeld op de nieuwsbrief. Hoe gebeurd die koppeling dan met mijn daadwerkelijke aanmelding? Ik heb namelijk wel een ander mailadres gebruikt. Zou je voor me kunnen kijken of dit goed staat?

Bedankt!

Reageer