Sticky

[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

• 22 februari 2018
  • 257 reacties
  • 60197 Bekeken
[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Toon eerste reactie

257 reacties

Hallo @soepkip67 ,

Fijn, bedankt voor de snelle hulp

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Cstone,

Slim dat je het verzendbewijs hebt bewaard! Excuus voor de verwarring, omdat wij niet kunnen inzien wat er nog onderweg is kijkt ons systeem met de uiterlijke retourdatum of de apparatuur bij ons distributiecentrum binnen is. Geen zorgen, wij zijn de moeilijkste niet en ik zorg er graag voor dat ons systeem de datum iets opschuift. Hartelijk bedankt nog voor het retourneren, en ik verwacht dat wij je de komende week een bevestiging van ontvangst zullen mailen. :smile:

Goedemiddag,

Ik heb van de week mijn apparatuur geretourneerd. Alleen ben ik stom weg vergeten het retournummer te vermelden..

Ik heb het verzendbewijs wel van de verzending. Is dit op te lossen, zodat de apparatuur aan mijn retourzending gekoppeld kan worden?

mvg,

Joey

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @joeyzs, geen zorgen, dat kan natuurlijk gebeuren! Zolang je het verzendbewijs in dit topic wilt plaatsen, komt het helemaal in orde. Ik voeg deze dan toe aan jouw klantprofiel zodat we het bewijs altijd inzichtelijk hebben! 😉

Beste T-Mobile,

op 22 april heb ik een mail ontvangen om binnen 8 dagen de apparatuur terug te sturen. Op 28 april heb ik de doos met de apparatuur afgeleverd bij het post NL punt. Binnen de 8 dagen dus. Inmiddels heb ik een mail gekregen dat ik een boete moet gaan betalen voor het niet terugsturen van de apparatuur. Hieronder vindt u het verzendbewijs. Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht.

Reputatie 6
Badge +2

Hi @Hegeman55, fijn dat je het verzendbewijs hebt gepost en sorry voor de verwarring. Aangezien ons systeem niet in kan zien wat er onderweg is, hanteert ons systeem de datum waarop de apparatuur binnen is gekomen bij ons distributiecentrum. Zo te zien is de apparatuur 2 uur vóór jouw bericht bij ons binnen gekomen en hebben wij jou hierover een automatische bevestiging per email verstuurd. Geen zorgen, wij zijn erg blij dat je de apparatuur hebt geretourneerd en daarom gaan wij geen enkele kosten in rekening brengen. Hartelijk dank voor het retourneren! :relaxed:

Ook ik  wordt via arrogante no-replay mail, en dreig en chantage post met boetes!!!! aangezet om met veel moeite toch deze mail te maken om aan te tonen dat ik het pakket al op 10 juni heb teruggestuurd.

Jullie no-replay mails, 3 stuks zijn van 11.05 uur 18-6-21.

Het is fijn dat er bij elke mail van jullie er altijd een onzin mail over tevredenheid en zou je aanbevelen achteraan komt. Hier zal ik elke keer graag gebruik van gaan maken.

Alle sorry's en excuses  is niks van gemeend dus die kunnen gewoon achterwege blijven aub.

Reageer