Sticky

[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

  • 22 februari 2018
  • 44 reacties
  • 16241 Bekeken


Toon eerste reactie

44 reacties

Nevermind, the person on the chat helped ordering another one :)

Thanks!
Ik kreeg de onderstaande mail:
Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.

Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:

1 modem
2 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Dit is ook precies wat ik opgestuurd had, alleen zag ik de afstandsbedieningen van de TV boxen nog liggen (die zaten dacht ik ook in het pakket). Moet ik die ook nog opsturen, of zal ik die in een wecycle bak stoppen?
Reputatie 4
Badge +2
Hey @MikeMu,

Ah dat kan zelfs de beste overkomen! Je hoeft ze niet meer apart naar ons retour te sturen. Inleveren bij een Wecycle bak is een prima alternatief en beter voor het milieu.👍
Wij hebben per 8 Mei ons contract met jullie opgezegd en nu ontvangen we gisteren, 27 Maart, een email van T-Mobile dat we binnen 30 dagen na ontvangst van deze email alle apparatuur moeten terugsturen anders krijgen we een boete. Aangezien we nog tot 8 Mei klant zijn bij jullie mag ik aannemen dat de email zou moeten aangeven dat we na 8 Mei de apparatuur binnen 30 dagen moeten retourneren???? We zouden dit graag per email bevestigd zien om problemen achteraf te voorkomen. Wel een beetje vreemd om nu al zo'n email te sturen.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Sanh, geen zorgen, dit is een foutje in de e-mail! Je kan de apparatuur binnen 30 dagen ná het stopzetten van je abonnement terug sturen, niet 30 dagen na ontvangst van de e-mail 😉 We hebben recent wat aangepast in het terug sturen waardoor deze e-mail niet klopt en dit gaan we aanpassen. Je mag dit bericht beschouwen als een bevestiging en ik heb hier ook een aantekening van gemaakt in ons systeem, excuses voor de verwarring!
Ik heb van jullie al een mail gekregen, hoe ik de apparatuur naar jullie terug moet sturen.. hierin staat echter binnen 30 dagen nadat u deze mail heeft gehad, anders worden er kosten in rekening gebracht. Maar mijn abonnement loopt nog tot 7 mei, ik neem aan dus vanaf dan? Niet dat er ineens onverwachte kosten worden ingehouden van mijn rekening.

mvg W.Boot
Reputatie 6
Badge +7
Hi @duivoltje, er is een foutje in deze e-mail geslopen, excuses hiervoor! Je hoeft uiteraard de apparatuur pas 30 dagen nadat je abonnement is gestopt terug te sturen, niet nadat je de e-mail hebt ontvangen. Excuses voor de verwarring!
Beste,

ik heb mijn interactieve tv stop gezet en kreeg een mail dat ik de interactieve tv box moest terug sturen. Dat heb ik gedaan en kreeg een mail dat ze de interactieve tv box hebben ontvangen. Nu krijg ik net een nieuwe mail dat ik de spullen moet terug sturen binnen 30 dagen maar ik heb dat al gedaan.
Beste,

Ik heb 10 dagen geleden mijn modem teruggestuurd (bewijs van PostNL netjes bewaard, zie hieronder), echter net een bericht gekregen dat deze nog niet is ontvangen en dat ik binnen 8 dagen de al-verstuurde modem terug moet sturen op straffe van een boete.

Ik nog geen terugkoppeling gekregen over dat mijn pakket is ontvangen en geen emailadres van jullie kunnen vinden, dus ergens loopt het spaak:

Reputatie 6
Badge +7
@lisapn ik vermoed dat ons bericht het terugsturen net gekruisd heeft maar maak je geen zorgen, we hebben alles inmiddels ontvangen!

@alexlieverwisper voor jou kijk ik graag na hoe het er voor staat! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik het meteen voor je na!
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb 1 tv kastje retour gestuurd naar het volgende adres:

BNS Data Logistics
o.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen

Nu heeft postnl nadat ik het heb ingeleverd, het retouradres veranderd en is het dus 2 straten verder afgeleverd. Mijn track en trace nr is: 3SLFVZ005422080. Toen ik hier achter kwam ben ik naar de Jumbo gegaan naar het postnl punt, deze heeft gebeld met postnl en die melden, dat hun achteraf het verzendadres kunnen wijzigen. Dit kon niet terug gedraaid worden want het pakket was al weg. Nou vraag ik me af, wat nu?



Bijgevoegd heb ik mijn verzendbewijs.
Reputatie 5
Badge +3
Inmiddels heb ik een email gehad dat jullie de apparatuur ontvangen hebben.
Hallo,

op 6 juni heb ik jullie gemaild ivm een verhuizing en verandering van mijn abonnement. In de mail staat dat ik onder andere het modem binnen 8 kalenderdagen retour moet sturen. Dit wil zeggen dat ik een tijd geen tv en internet heb. Mijn vraag is of ik dit rond de 20e naar jullie mag opsturen.
heb vaak met jullie geprobeerd te bellen, maar sta constant een half uur in de wacht.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Glassertje,

Ik zie inderdaad ook aan onze kant dat de TV Box op 4 juni is ontvangen. Het retouradres is veranderd, maar voorlopig zijn beide adressen nog gekoppeld aan ons sorteercentrum. :)

Hoi @Rick01,

We vragen de hardware pas terug nadat je abonnement op een bepaald adres is stopgezet. Dit betekent dat ook de lijn niet meer actief is. Het modem is dus vanaf die datum niet meer te gebruiken. Het verbaast mij dat je nog gebruik kunt maken van de diensten. Dit is geen enkel probleem: ik zou zegen geniet er nog even van! Ik zou aanraden om dan wel op of net voor de uiterste datum dat we de hardware retour vragen alles te versturen. Op die manier voorkom je een hoop e-mails en miscommunicatie.
Gisteren heb ik een email gekregen dat de apparatuur binnen 30 dagen teruggestuurd moet worden. Maar dat heb ik al op 28-06-2019 gedaan. Barcode 3SLFV824962880 Dus het zou zeker bij jullie binnen moeten zijn
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Ton21, ik vermoed dat het elkaar dan gekruisd heeft. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het het rekeningnummer dan kijk ik het meteen even voor je na!
Hoi, ik heb twee en een halve week geleden mijn oude apparatuur teruggestuurd. Ik heb echter nog geen melding gehad van jullie dat dit verwerkt is. Hoe lang duurt dat meestal voordat je wat hoort?
Mvgr Robin
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Robinwillems, je ontvangt geen bevestiging dat we je apparatuur ontvangen hebben maar ik heb het voor je nagekeken en we hebben alles op 08-08 binnen gekregen, het is dus helemaal gelukt! 🙂
Top, bedankt voor het nakijken!

Reageer