Sticky

[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

  • 22 februari 2018
  • 220 reacties
  • 47748 Bekeken
[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Toon eerste reactie

220 reacties

Hoi @Petroz86, top dat je het aankaart in dit topic. Ik ga er meteen mee aan de slag!

Zou je het verzendlabel in een nieuw bericht in dit topic kunnen plaatsen, alsjeblieft - uiteraard graag met eventuele privacygevoelige persoonsgegevens zwartgemaakt? Er is nog geen retourpakket bij ons aangemeld, dit zal te maken hebben met de langere verwerkingstijden bij onze distributie en PostNL. Dat is niet bedoeld om met het spreekwoordelijke vingertje te wijzen en ons niet de vertraging aan te rekenen, maar meer bedoeld als uitlegverschaffing. Zodra ik een verzendbewijs heb ontvangen, kan ik het meteen op € 0,00 zetten en dan zal de boete niet opgelegd worden. Eventuele aankomende waarschuwingen en e-mails met betrekking tot het retourneren, kun je volledig negeren en zijn geautomatiseerd. Deze e-mails kan ik jammer genoeg niet uitschakelen, sorry voor de overlast!

Hoi Jason, 

dank u wel voor uw reactie, dat stelt me al meer gerust.

Hieronder het verzendbewijs:

In afwachting van uw reactie en met vriendelijke groet,
Peter Rozendaal

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @bmw1, klasse dat je het verzendbewijs alsnog gevonden hebt en gelijk meestuurt! Ik heb het bewijs inclusief de vergoeding samengevoegd en direct in het systeem verwerkt. 

Je zult het afkoopbedrag dat al afgeschreven is, à € 125,00, teruggestort krijgen over 32 dagen. Het verwerken van de terugbetaling zal dan nog één tot drie werkdagen in beslag nemen - dit heeft te maken met de onderlinge verwerkingstijd tussen banken. 

Sorry voor het ongemak en dat je hierdoor wat langer wacht op een terugbetaling!

Hoi @rlambert, met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract bij Thuis vinden. Graag check ik voor je wat de status is van de retourzending! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfer van jouw IBAN in een privébericht ontvangen? Dan check ik meteen hoe ik je ga helpen! 😉

Hoi @KamHui, ik ben op onderzoek uit, je hoort spoedig meer van! Er komt een update aan, dat beloof ik! UPDATE: jouw verzendbewijs dat op 11 juni jongstleden meegestuurd is met de e-mail die je stuurde, geeft aan dat het gewicht overeenkomt met het verwachte gewicht van een retourzending waar twee TV Boxen en één modem in zitten. Bedankt voor je enorme geduld en medewerking en tegelijkertijd uitvoerig sorry voor hoe het gelopen is. Ik ga de boete direct compenseren zodat er geen bedrag betaald hoeft te worden. Eventuele buitengerechtelijke incassokosten en aanmaningen, kun je negeren, die herstellen we vanuit ons systeem!

@Jason

Heel erg bedankt voor het uitzoeken. 

Hoop dat het nu in orde is en blijft. Thnx. 

Hoi @bmw1, klasse dat je het verzendbewijs alsnog gevonden hebt en gelijk meestuurt! Ik heb het bewijs inclusief de vergoeding samengevoegd en direct in het systeem verwerkt. 

Je zult het afkoopbedrag dat al afgeschreven is, à € 125,00, teruggestort krijgen over 32 dagen. Het verwerken van de terugbetaling zal dan nog één tot drie werkdagen in beslag nemen - dit heeft te maken met de onderlinge verwerkingstijd tussen banken. 

Sorry voor het ongemak en dat je hierdoor wat langer wacht op een terugbetaling!

Hoi @rlambert, met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract bij Thuis vinden. Graag check ik voor je wat de status is van de retourzending! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfer van jouw IBAN in een privébericht ontvangen? Dan check ik meteen hoe ik je ga helpen! 😉

Hoi @KamHui, ik ben op onderzoek uit, je hoort spoedig meer van! Er komt een update aan, dat beloof ik! UPDATE: jouw verzendbewijs dat op 11 juni jongstleden meegestuurd is met de e-mail die je stuurde, geeft aan dat het gewicht overeenkomt met het verwachte gewicht van een retourzending waar twee TV Boxen en één modem in zitten. Bedankt voor je enorme geduld en medewerking en tegelijkertijd uitvoerig sorry voor hoe het gelopen is. Ik ga de boete direct compenseren zodat er geen bedrag betaald hoeft te worden. Eventuele buitengerechtelijke incassokosten en aanmaningen, kun je negeren, die herstellen we vanuit ons systeem!

Super, heel erg bedankt!

Hallo @Chris1983 

Jazeker, zo kunnen de moderators de boete alsnog kwijtschelden.

Na het opsturen upload hier het verzendbewijs dan even en dan moet het goed komen.

Vergeet niet je klantgegevens in de doos te steken op een papiertje bijvoorbeeld.

 

Gelukt, ik hoop dat dit zo voldoende is!

 

 

Goedemorgen @Chris1983, bedankt voor het verzendbewijs!

De Huawei is afgemeld en er zal geen boete in rekening worden gebracht. Eventueel aankomende e-mails met waarschuwingen zouden niet meer binnen moeten komen, indien dit wel gebeurt, mag je ze volledig negeren. Thanks voor het retourneren van de apparatuur. Stay safe!

Hartstikke bedankt!! 

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan @Chris1983. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, let me know! 

@Waqqas Thanks voor je hulp in dit topic! 😁

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @chrisvossen, ik heb jouw vraag beantwoord in je eerder aangemaakte topic. Ik spreek je daar verder! 😉

Reputatie 1

Hallo T-Mobile,


Mijn abonnement bij T-Mobile Thuis wordt per 10 augustus 2020 stopgezet vanwege de overstap naar een andere glasvezel internet aanbieder. Dit is per email netjes bevestigd door jullie. Kan ik echter nu al mijn T-Mobile apparatuur al terugsturen? Ik gebruik namelijk mijn eigen router, modem/mediaconverter.

 

Of gaat het administratief mis als ik het al terugstuur terwijl ik nog een lopend abonnement heb?
Verneem het graag.

Bedankt voor de nieuwe Zyxel modem! Dit werkt stukken beter.

Jullie zijn wel streng, zelfs voor bestaande klanten :thinking:

Enkele werkdagen na de installatie heeft mijn partner de vervangen DrayTek modem bij een PostNL punt afgegeven om op te laten sturen. Hierbij het bewijs:

Ik hoop dat jullie de modem snel terugvinden en dit vervolgens verwerken in jullie systeem.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Hallo @ali-tm1 

Het retourproces kan 2 a 3 weken duren voordat alles is verwerkt. Alle herinneringen die je in de tussentijd ontvangt kan je negeren.

Het is vandaag precies 3 weken geleden, nog een week afwachten ?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ali-tm1, goed dat je contact opneemt! Ik heb de Track & Trace code bekeken en zie dat de status is 'retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender'. Dat houdt in dat de retourzending nog niet bij ons distributiecentrum is aangekomen. Op het moment dat de status op 'afgeleverd' staat, is het pakket bij ons afgeleverd. Vanaf dat moment kan het nog enkele dagen duren voordat het pakket verwerkt is in het systeem. Zodra dat gebeurd is, ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail. 

Omdat jouw pakket echter al sinds 8 oktober op deze status staat, heb ik de retourproducten afgemeld in jouw oude klantprofiel (het vorige abonnement). Je zult nu geen waarschuwingen en boetes ontvangen. Eventuele toekomstige waarschuwingen en e-mails met betrekking tot dit retourpakket kun je volledig negeren!

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Fremen053,

Dat zoek ik graag voor je uit! Ben je nog in het bezit van een verzendbewijs? Zo ja, wil je dit dan naar ons sturen met je gegevens? Zodra je dit hebt gedaan, kun je mij gerust een privébericht sturen en dan ga ik voor je op onderzoek uit. :relaxed:

Op zijn minst verwarrend als er staat “Bezorgd”

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Soundwork08, goed dat je ernaar vraagt en top dat je het alvast wilt retourneren! 😄 Het is echter niet aan te raden om dit te doen voordat je abonnement eindigt, dan loopt het administratief namelijk inderdaad verkeerd. Ons systeem kan dan niet de link leggen tussen de reeds teruggestuurde apparatuur en wat er nadien, officieel, zou moeten worden teruggestuurd. 

We zullen je oprecht gaan missen, maar veel plezier bij je nieuwe Glasvezelprovider! Mocht je je bedenken, dan ben je altijd meer dan welkom bij de club! 😉

 

 

Goedemorgen, 

Ik heb op 28 oktober alle apparaten van T-Mobile retour gezonden.

Maar nu heb ik een mail ontvangen daarin staat dat er niets ontvangen is 

Hierbij stuur ik u het retour zending bewijs.

Hopelijk u zo voldoende te hebben geïnformeerd 

En spoedig iets van u te vernemen. 

Met vriendelijke groet XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

 

Die brief heb ik nog niet ontvangen, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet terugsturen. Hoe kom ik daar achter

 

Is dit bewijs genoeg dat ik de apparatuur heb terug gestuurd?

 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Arie99 en @Imbrex, bedankt voor jullie verzendbewijzen! Ik heb deze toegevoegd aan jullie klantprofielen en de apparatuur afgemeld. Er zal nu geen boete verschijnen, sorry voor het ongemak!

@Imbrex Mag ik je nog verzoeken om de openstaande bedragen alsjeblieft over te maken, anders ontstaan daar wellicht buitengerechtelijke incassokosten op en dat willen we absoluut niet. Indien ik je kan helpen, let me know! 😊

Beste T-Mobile Thuis Moderator, Ik heb mijn abonnement 25 maart opgezegd, maar nog steeds geen brief of retourdoos ontvangen, wanneer kan ik deze ontvangen; of deze (opnieuw) laten versturen? Graag zie ik namelijk de borg van mijn modem z.s.m. tegemoet. Bij voorbaat dank!

 

Bewijs van inlevering bij Bruna Heyhoef Tilburg

Reputatie 5
Badge +3
Die brief heb ik nog niet ontvangen, dus ik heb geen idee wat ik allemaal moet terugsturen. Hoe kom ik daar achter



Hi Lia,



Goed dat je dit topic hebt bekeken! De hardware die je van ons hebt gekregen is in bruinleen uitgegeven. We krijgen dus graag van jou terug: het modem, de TV Box, adapters, HDMI-kabel en de afstandsbediening. Het verzenden is gratis. Alvast bedankt voor het terugsturen!
Reputatie 5
Badge +3
Beste T-Mobile Thuis Moderator, Ik heb mijn abonnement 25 maart opgezegd, maar nog steeds geen brief of retourdoos ontvangen, wanneer kan ik deze ontvangen; of deze (opnieuw) laten versturen? Graag zie ik namelijk de borg van mijn modem z.s.m. tegemoet. Bij voorbaat dank!





Hallo,



Hier de T-Mobile Thuis moderator 🙂. Ik wil graag meekijken in jouw abonnement om te zien waarom je nog geen brief en retourdoos hebt ontvangen. Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan zorg ik er samen met jou voor dat je opzegging goed verloopt! Ook al zie ik je natuurlijk liever niet gaan...

Reageer