Sticky

[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

  • 22 februari 2018
  • 220 reacties
  • 47715 Bekeken
[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Toon eerste reactie

220 reacties

Op 10 oktober jl. heb ik een mail ontvangen dat alle apparatuur in goede orde was ontvangen. Nu krijg ik vandaag een mail of ik het apparatuur binnen 30 dagen retour wil sturen. Ik heb niks meer dus kan niks meer sturen. En track en trace bon heb ik weg gegooid nadat ik de bevestigingsmail kreeg.

Top, bedankt voor het nakijken!
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Robinwillems, je ontvangt geen bevestiging dat we je apparatuur ontvangen hebben maar ik heb het voor je nagekeken en we hebben alles op 08-08 binnen gekregen, het is dus helemaal gelukt! 🙂
Hoi, ik heb twee en een halve week geleden mijn oude apparatuur teruggestuurd. Ik heb echter nog geen melding gehad van jullie dat dit verwerkt is. Hoe lang duurt dat meestal voordat je wat hoort?

Mvgr Robin
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Ton21, ik vermoed dat het elkaar dan gekruisd heeft. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het het rekeningnummer dan kijk ik het meteen even voor je na!
Gisteren heb ik een email gekregen dat de apparatuur binnen 30 dagen teruggestuurd moet worden. Maar dat heb ik al op 28-06-2019 gedaan. Barcode 3SLFV824962880 Dus het zou zeker bij jullie binnen moeten zijn
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Glassertje,



Ik zie inderdaad ook aan onze kant dat de TV Box op 4 juni is ontvangen. Het retouradres is veranderd, maar voorlopig zijn beide adressen nog gekoppeld aan ons sorteercentrum. :)



Hoi @Rick01,



We vragen de hardware pas terug nadat je abonnement op een bepaald adres is stopgezet. Dit betekent dat ook de lijn niet meer actief is. Het modem is dus vanaf die datum niet meer te gebruiken. Het verbaast mij dat je nog gebruik kunt maken van de diensten. Dit is geen enkel probleem: ik zou zegen geniet er nog even van! Ik zou aanraden om dan wel op of net voor de uiterste datum dat we de hardware retour vragen alles te versturen. Op die manier voorkom je een hoop e-mails en miscommunicatie.
Hallo,



op 6 juni heb ik jullie gemaild ivm een verhuizing en verandering van mijn abonnement. In de mail staat dat ik onder andere het modem binnen 8 kalenderdagen retour moet sturen. Dit wil zeggen dat ik een tijd geen tv en internet heb. Mijn vraag is of ik dit rond de 20e naar jullie mag opsturen.

heb vaak met jullie geprobeerd te bellen, maar sta constant een half uur in de wacht.
Reputatie 6
Badge +4
Inmiddels heb ik een email gehad dat jullie de apparatuur ontvangen hebben.
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb 1 tv kastje retour gestuurd naar het volgende adres:



BNS Data Logistics

o.v.v. T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 13545

4130 ZX Vianen



Nu heeft postnl nadat ik het heb ingeleverd, het retouradres veranderd en is het dus 2 straten verder afgeleverd. Mijn track en trace nr is: 3SLFVZ005422080. Toen ik hier achter kwam ben ik naar de Jumbo gegaan naar het postnl punt, deze heeft gebeld met postnl en die melden, dat hun achteraf het verzendadres kunnen wijzigen. Dit kon niet terug gedraaid worden want het pakket was al weg. Nou vraag ik me af, wat nu?





Bijgevoegd heb ik mijn verzendbewijs.
Reputatie 7
Badge +8
@lisapn ik vermoed dat ons bericht het terugsturen net gekruisd heeft maar maak je geen zorgen, we hebben alles inmiddels ontvangen!



@alexlieverwisper voor jou kijk ik graag na hoe het er voor staat! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik het meteen voor je na!
Beste,



Ik heb 10 dagen geleden mijn modem teruggestuurd (bewijs van PostNL netjes bewaard, zie hieronder), echter net een bericht gekregen dat deze nog niet is ontvangen en dat ik binnen 8 dagen de al-verstuurde modem terug moet sturen op straffe van een boete.



Ik nog geen terugkoppeling gekregen over dat mijn pakket is ontvangen en geen emailadres van jullie kunnen vinden, dus ergens loopt het spaak:



Beste,



ik heb mijn interactieve tv stop gezet en kreeg een mail dat ik de interactieve tv box moest terug sturen. Dat heb ik gedaan en kreeg een mail dat ze de interactieve tv box hebben ontvangen. Nu krijg ik net een nieuwe mail dat ik de spullen moet terug sturen binnen 30 dagen maar ik heb dat al gedaan.
Reputatie 7
Badge +8
Hi @duivoltje, er is een foutje in deze e-mail geslopen, excuses hiervoor! Je hoeft uiteraard de apparatuur pas 30 dagen nadat je abonnement is gestopt terug te sturen, niet nadat je de e-mail hebt ontvangen. Excuses voor de verwarring!
Ik heb van jullie al een mail gekregen, hoe ik de apparatuur naar jullie terug moet sturen.. hierin staat echter binnen 30 dagen nadat u deze mail heeft gehad, anders worden er kosten in rekening gebracht. Maar mijn abonnement loopt nog tot 7 mei, ik neem aan dus vanaf dan? Niet dat er ineens onverwachte kosten worden ingehouden van mijn rekening.



mvg W.Boot
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Sanh, geen zorgen, dit is een foutje in de e-mail! Je kan de apparatuur binnen 30 dagen ná het stopzetten van je abonnement terug sturen, niet 30 dagen na ontvangst van de e-mail 😉 We hebben recent wat aangepast in het terug sturen waardoor deze e-mail niet klopt en dit gaan we aanpassen. Je mag dit bericht beschouwen als een bevestiging en ik heb hier ook een aantekening van gemaakt in ons systeem, excuses voor de verwarring!
Wij hebben per 8 Mei ons contract met jullie opgezegd en nu ontvangen we gisteren, 27 Maart, een email van T-Mobile dat we binnen 30 dagen na ontvangst van deze email alle apparatuur moeten terugsturen anders krijgen we een boete. Aangezien we nog tot 8 Mei klant zijn bij jullie mag ik aannemen dat de email zou moeten aangeven dat we na 8 Mei de apparatuur binnen 30 dagen moeten retourneren???? We zouden dit graag per email bevestigd zien om problemen achteraf te voorkomen. Wel een beetje vreemd om nu al zo'n email te sturen.
Reputatie 6
Badge +2
Hey @MikeMu,



Ah dat kan zelfs de beste overkomen! Je hoeft ze niet meer apart naar ons retour te sturen. Inleveren bij een Wecycle bak is een prima alternatief en beter voor het milieu.👍
Ik kreeg de onderstaande mail:

Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.



Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:



1 modem

2 Interactieve TV Box(en),

0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder



Dit is ook precies wat ik opgestuurd had, alleen zag ik de afstandsbedieningen van de TV boxen nog liggen (die zaten dacht ik ook in het pakket). Moet ik die ook nog opsturen, of zal ik die in een wecycle bak stoppen?
Nevermind, the person on the chat helped ordering another one :)



Thanks!
Hi @Sterre,

During my moving I think my return box got lost.

Is that possible to send me another return box to my new address?



This also delayed my return, I hope you understand and happy new year.



Daniel
Reputatie 7
Badge +8
@simonevand Ik kan je bij deze bevestigen dat we alles ontvangen hebben :)



@rvdvelde3 Ik kijk graag met je mee! Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hoi T-Mobile,



Wij hebben alle appartuur terug gestuurd en nu blijkt er 1 mediaplayer te weinig terug gestuurd te zijn....

Hoe kan dit, en hoe kunnen wij dit controleren?



Rob
Hoi, ik heb zojuist onderstaande bevestiging ontvangen over mijn retourzending:



Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.



Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:



1 modem

1 Interactieve TV Box(en),

0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder



Is dit nou een bevestiging dat alles is ontvangen? Aangezien er bij onderstaande TV Box een '0' staat (hoewel ik 99% zeker ben dat we maar 1 TV box hebben ontvangen). Er werd van tevoren al niet verteld welke apparatuur jullie verwachten terug te krijgen, dus hoe weet ik nou of dit alles is of dat ik nog een rekening kan verwachten?
Reputatie 4
Badge +2
Hoi @gvgestel, dit zoek ik graag tot op de bodem voor je uit! Als je mij een privébericht stuurt met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN, ga ik aan de slag. Wél kan jij iets voor mij doen wat mijn zoektocht een stuk makkelijker zou maken. Mocht ik het modem namelijk niet zelf kunnen vinden, heb ik van jou het PostNL verzendbewijs nodig. Hier staat een 3S code op, waarmee ik de zending kan opsporen. Zou je deze willen toevoegen aan jouw bericht? Mijn dank is groot! Tot snel! 😀

Reageer