Sticky

[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

  • 22 februari 2018
  • 242 reacties
  • 52892 Bekeken
[Info] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?
Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties

Ga je verhuizen en neem je jouw T-Mobile Thuis diensten mee? Yay! 😃 Of heb je jouw abonnement opgezegd? Nay! 😞 Of misschien wil je wel gewoon de TV Box omruilen voor eentje met/zonder harddiskrecorder? In al deze gevallen vragen wij je om (een deel van) de apparatuur terug te sturen. In dit topic lees je precies hoe dit werkt!
 


Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! 😉 Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”
 

[Geen mobiele telefoons]

Let op! Bovenstaand adres is alleen bestemd voor T-Mobile Thuis apparatuur, zoals modems, TV Boxen, Wifi-punten, kabels en afstandsbedieningen. Wil je je mobiele toestel terugsturen? Ga daarvoor naar deze pagina: retourformulier.

 

Wil je een TV Box terugsturen, vergeet dan niet de adapter, kabels en afstandsbediening. Heb je opgezegd, stuur dan ook het modem, inclusief adapter en kabels aan ons terug. Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Heb je nog vragen over het terugsturen van de apparatuur? Stel ze in dit topic!


242 reacties

Bij deze het bewijs 

Goedenavond, 

 

ik heb een nieuwe tv recorder ontvangen en moest de oude terug sturen, netjes gedaan alleen nu krijg ik bericht dat deze nog niet is ontvangen maar mijn track & trace geeft aan dat het pakker 12-12 al is afgeleverd. Wat moet ik nu doen?? 
 

ik hoor het graag

 

mvg Bert de Bode

 

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Susandb, allereerst hartelijk bedankt voor het retourneren van de apparatuur! Geen zorgen, ik heb ervoor gezorgd dat de deadline uitgesteld is, aangezien wij graag met je meedenken tijdens deze extreem drukke tijden bij PostNL. Hierdoor zou ik je verder niet meer om het pakket bekommeren, dat gaat helemaal goedkomen namelijk. Mocht je nog verdere vragen hebben, ik beantwoord ze graag voor je. Voor nu alvast een mooie kerst gewenst!

Goedemiddag,

Ik was van de week pas in de gelegenheid om mijn tv-box op te sturen, dit was nog net binnen de aangeven tijd zijn. Nu heeft het pakketje een paar dagen vetraging en heb ik toch bericht gehad dat ik de boete moet betalen. Hoe kan ik dit terug draaien?

Hieronder verzendbewijs:
Track and trace: 3SLFVZ650982646

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MuRat_A, bedankt voor je verzendbewijs! Het bewijs is toegevoegd aan jouw klantprofiel, je zult nu geen boete ontvangen. Omdat de verwerkingstijd bij retournering gemiddeld zes werkdagen betreft, geef ik het nog tot woensdag voordat ik de apparatuur afmeld. Mocht het woensdag nog niet officieel retour gemeld zijn, dan zorg ik ervoor dat dit wel gebeurt. Eventuele extra e-mails met waarschuwingen kun je volledig negeren. Sorry voor het ongemak!

Ik heb mijn modem op 7 december vertuurd en heb gister een email ontvangen dat ik een boete moet gaan betalen. Echter zie ik dat jullie hem op 9 december al hebben ontvangen 

 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @MOosterbaan, bedankt voor het verzendbewijs! Deze heb ik meteen toegevoegd aan jouw klantprofiel zodat we die te allen tijde inzichtelijk hebben. De Track & Trace code geeft aan dat het pakket op 8 december aangekomen is bij de distributie. Het kan nog maximaal vier werkdagen duren voordat het pakket retour gemeld is bij ons. Ik houd je situatie in de gaten en zal indien nodig de apparatuur afmelden. Er zal geen boete komen.

Hi @josephj, you're welcome, no problem at all! 

Hi @josephj, thank you for sending us the proof of shipment! I've added it to your customer profile. The Track & Trace code implies that your return package will be delivered by tomorrow, that means you won't be charged with a fine. Thanks again and stay safe!

Hoi @Donnyvb, bedankt voor je verzendbewijs! Ik heb de TV Box meteen afgemeld, je zult nu geen boete ontvangen. Eventuele extra e-mails met waarschuwingen kun je volledig negeren. Sorry voor het ongemak!

many thanks Jason. I appreciate your help.

 

cheers,

Joseph

Goedenavond,

Ik heb op 1 december 2020 mijn modem en tv-box etc. retour gestuurd en hij zou op 8 december bezorgd moeten zijn.
Echter heb ik maandag een mail en vandaag een brief ontvangen, dat jullie niks ontvangen hebben en ik nu een boete moet betalen? Ik heb het toch echt op tijd terug gestuurd.

Kunnen jullie kijken waar het mis gaat?

Bvd

Reputatie 7
Badge +7

Hi @josephj, thank you for sending us the proof of shipment! I've added it to your customer profile. The Track & Trace code implies that your return package will be delivered by tomorrow, that means you won't be charged with a fine. Thanks again and stay safe!

Hoi @Donnyvb, bedankt voor je verzendbewijs! Ik heb de TV Box meteen afgemeld, je zult nu geen boete ontvangen. Eventuele extra e-mails met waarschuwingen kun je volledig negeren. Sorry voor het ongemak!

Hoi,

Ik heb op 19-11-20 mijn TV-Box retour gestuurd en hij is afgeleverd door POSTNL op 20-11-20.
Echter heb ik gisteren een mail gekregen dat ik een boete moet betalen als de tv-box niet op tijd wordt teruggezonden. Kunnen jullie kijken waar het mis gaat?

 

 

De reis van je pakket

Volg het stap voor stap

  1. 20 november 21:30

    Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender

    Bezorgd op 20 november 21:30

  2. 20 november 3:57

    Zending is gesorteerd

  3. 19 november 11:40

    Zending is ontvangen door PostNL

  4. 19 november 11:38

    Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Hi @Waqqas here is the receipt for the package. Sent yesterday. 

retournummer: XXXX

Many thanks,

Joseph

Moderator edit: please don't add personal and sensitive information to a public post.

Reputatie 7
Badge +18

Hello @josephj 

The procedure of returning your modem could take a bit longer but if you can upload the receipt here with the trace code I'm sure the moderators can put this straight for you.

In this period till they have processed the modem you could still get mails regarding this but you can simply ignore them.

 

I sent my Modem back 3 days! after you finally reconnected my internet, which was 8 weeks after I called to arrange my move. Hell no. You are not charging me 75eur for delayed return. This is laughable. I sent the box yesterday and it will arrive at your address on Monday, I would guess. I have a photo of the package number and box / etc. 

 

regards,

Joseph

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Mark den Elzen, bedankt voor je verzendbewijs, ik heb deze meteen gekoppeld aan jouw klantprofiel. Ook heb ik de apparatuur afgemeld, je zult nu geen boete ontvangen. Excuses voor het ongemak. Eventueel aankomende e-mails met waarschuwingen kun je volledig negeren. 

Indien ik je ergens anders mee kan helpen, dan ben ik altijd beschikbaar voor hulp. Stay safe!

Hallo @Mark den Elzen 

Heb je je profielgegevens bijgewerkt met je klantnummer? Zo kunnen de moderators meteen aan de slag.

Gedaan bij deze

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Mark den Elzen 

Heb je je profielgegevens bijgewerkt met je klantnummer? Zo kunnen de moderators meteen aan de slag.

Hallo,

ook ik ben slachtoffer van de spam en dreigbrieven van T-Mobile. 
bijgaand ook mijn bewijs van verzending.

Bijzonder vreemd dat dit via dit soort fora gedaan moet worden.

wellicht overwegen (net als vroeger bij Vodafone Thuis) geen retouren meer te doen?

 

ik ga ervan uit dat het hiermee geregeld is.

groet

Overstapper naar KPN Super WiFi

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Abhijya, thanks for the proof of shipment, perfect! I've added it to your customer profile and have processed the return accordingly. Should you receive any more emails regarding the return, please ignore them, my apologies for the inconvenience. 

Have an amazing weekend and stay safe!

Hi @Abhijya, welcome to the Community!

It takes a little bit longer than usual to process the return, that's why we've sent an email stating we haven't received the equipment yet. No worries though! If you can post the proof of shipment in this topic, I'll gladly register the return and complete the process. Thanks in advance! 

Hi Jason,

Thank you for the reply. Here is the ticket. Please let me know if there is anything else I can help.

Have a nice day!

Best,

Aiya

 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Abhijya, welcome to the Community!

It takes a little bit longer than usual to process the return, that's why we've sent an email stating we haven't received the equipment yet. No worries though! If you can post the proof of shipment in this topic, I'll gladly register the return and complete the process. Thanks in advance! 

Good afternoon,

I have canceled and returned the modem which is requested by T-Mobile but the beginning of November. I have the post receipt with me. However, T-Mobile still sent emails and mails to me stating I still need to return the device. Can you please help me sort this out? Thanks in advance!

 

Kind regards,

Aiya

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan @Chris1983. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, let me know! 

@Waqqas Thanks voor je hulp in dit topic! 😁

Goedemorgen @Chris1983, bedankt voor het verzendbewijs!

De Huawei is afgemeld en er zal geen boete in rekening worden gebracht. Eventueel aankomende e-mails met waarschuwingen zouden niet meer binnen moeten komen, indien dit wel gebeurt, mag je ze volledig negeren. Thanks voor het retourneren van de apparatuur. Stay safe!

Hartstikke bedankt!! 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Chris1983, bedankt voor het verzendbewijs!

De Huawei is afgemeld en er zal geen boete in rekening worden gebracht. Eventueel aankomende e-mails met waarschuwingen zouden niet meer binnen moeten komen, indien dit wel gebeurt, mag je ze volledig negeren. Thanks voor het retourneren van de apparatuur. Stay safe!

Reageer