Sticky

[Info] Ik ga verhuizen, wat nu?

• 15 februari 2017
  • 54 reacties
  • 14977 Bekeken

Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @jiepiewie, altijd spannend een verhuizing, ik geef je graag meer informatie! Bij een verhuizing ga je een nieuw jaarabonnement aan. Via de postcodechecker op onze website zie je direct wat er beschikbaar is op jouw nieuwe adres. Als de snelheid beschikbaar is dan kan je hetzelfde abonnement gewoon blijven gebruiken óf uiteraard aanpassen hoe je wil! Met het nieuwe jaarabonnement ontvang je ook opnieuw 6 maanden korting en je betaalt geen aansluitkosten. Wij regelen de aansluiting op je nieuwe adres dus je hoeft zelf niets aan het aansluitpunt te doen! Bij Glasvezel kan je eventuele TV Boxen meenemen, de modem kan je terugsturen en er komt een monteur langs op je nieuwe adres om daar een nieuwe modem aan te sluiten.

Ik maak de verhuizing graag in orde voor je, als je mij via een privébericht onderstaande informatie door wil geven dan doe ik de rest voor je! ;)

• De postcode en huisnummer van je oude adres
  • De postcode en huisnummer van je nieuwe adres
  • Per wanneer het abonnement op je nieuwe adres in moet gaan en per wanneer je het huidige abonnement stop wil zetten
  • Of en wat je eventueel nog aan wil passen aan je abonnement voor je nieuwe adres
Hallo,

Ook ik ga verhuizen en wel ergens eind mei. Datum is nog niet helemaal bekend maar gegeven de problemen die ik in het verleden had met T-Mobile Thuis wil ik zeker weten dat de verhuizing nu goed gaat. Het nieuwe huis heeft ook glasvezel maar een glasvezelmodem (Genexis) met een andere 'kap' erop geloof ik.

Kan ik alles vanuit de meterkast qua router meenemen en blijft het huidige modem achter? Of moet ik die kap meenemen en zelf terugzetten op het nieuwe modem? Zijn er kosten aan de verhuizing? Blijft mijn abbo hetzelfde?

Dank voor de antwoorden 😉

Jean-Paul

Een update op mijn eigen vraag: ik heb op tijd de verhuizing aangevraagd en een verhuisdatum afgesproken. Dacht ik 😡 Nu blijkt dat het pas 2 weken na de beloofde datum wordt opgeleverd door Guidion... En ik moet dat dan zelf regelen??? Kom op zeg! Hoe lost T-Mobile dit op?
Ik ga verhuizen, maar de aansluiting op mijn nieuwe adres is nog niet bekend. De aansluiting zit al wel in de meterkast en de installatie is afgemeld.
Enig idee hoe lang het duurt voor de aansluiting zichtbaar is in jullie systeem? Ik kan nu geen glasvezel afsluiten voor mijn nieuwe woning.
Reputatie 3
Badge +2
Hi @Guitoray, ik kijk graag met je mee naar de status! Stuur mij een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kom ik zo snel mogelijk bij je! 👋🏼

Reageer