Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook internet, tv en telefonie nodig en neem je het liefste toch T-Mobile Thuis mee!
Postcodecheck
Allereerst wil je natuurlijk weten wat er mogelijk is op jouw adres: glasvezel of DSL? De snelste manier om dit te checken is naar onze website te gaan. Hier doe je de postcodecheck en controleer je of het pakket dat je wilt hebben beschikbaar is op je nieuwe adres.
Doorgeven
Je kunt je verhuizing telefonisch of via social media aan de klantenservice doorgeven. Let op: omdat we voor jou een nieuwe internetlijn aanvragen, willen wij dit minimaal vier weken van te voren weten. Wij kunnen in de tussentijd alles voor je in orde maken, zodat je goed wordt aangesloten op je nieuwe adres. Geef je postcodes, je verhuisdatum en mogelijke aanpassingen in je pakket meteen door.
Geen aansluiting mogelijk?
Soms is je huidige contract nog niet afgelopen, maar kan het T-Mobile Thuis pakket niet aangesloten worden op je nieuwe adres. Het is dan belangrijk dat je ons een verhuisbewijs stuurt. Als wij een geldig verhuisbewijs ontvangen hebben kunnen wij het abonnement beëindigen met één maand opzegtermijn. Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren wij ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (GBA).
Veel succes met je verhuizing!