Sticky

[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis

  • 7 augustus 2019
  • 55 reacties
  • 2662 Bekeken

Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2570 reacties
Zoals vermeld op de Community speelt er sinds enige tijd een issue met het aanmelden en toekennen van Klantvoordeel. Hiervoor hebben we een algemeen topic opgesteld waarin wij regelmatig updates plaatsen met de huidige stand van zaken: Problemen met Klantvoordeel. Veel van onze klanten combineren hun mobiele met hun Thuis abonnement. Dit topic richt zich uitsluitend op de problemen met Klantvoordeel bij T-Mobile Thuis (internet, vast Bellen en TV).

Wat hebben we al gedaan?
  • Klanten die per ongeluk afgemeld waren voor Klantvoordeel of Mobiel + Thuisvoordeel kunnen zich opnieuw aanmelden voor het nieuwe Klantvoordeel.
  • Doordat informatie (bijvoorbeeld een adres) tussen mobiel en Thuis niet 100% overeenkwam konden klanten zich niet aanmelden. Deze klanten zijn inmiddels voor het overgrote deel gekoppeld.
  • Foutmelding bij aanmelden – dit is opgelost en deze foutmelding behoort tot het verleden. De klanten die deze foutmelding zagen, kunnen zich nu aanmelden via My T-Mobile Thuis.
  • In de bevestigingse-mail wordt een dubbele korting vermeld voor de snelheidsverhoging (speedupgrade). Wees gerust, dit komt correct op de factuur te staan. Je krijgt dus helaas geen dubbele korting. 😉
Wat speelt er nu nog?
  • Pagina blijft laden: bij sommige klanten blijft de Klantvoordeelpagina in My T-Mobile Thuis continu opnieuw laden. Het is dus niet mogelijk om je Klantvoordeel te activeren of in te zetten.
  • Geen voordelen op Thuis: Je kunt wel Klantvoordeel activeren en de voordelen op je mobiele abonnement worden toegekend, maar op Thuis zijn de voordelen niet beschikbaar.
  • Doorlopen aanmelding: in het aanmeldproces blijft het Klantvoordeel op stap 2 hangen. Hierdoor wordt het Klantvoordeel niet toegekend en kun je de voordelen niet activeren.



Wat nu?
Dagelijks maken we aanpassingen en iedere dag is het Klantvoordeel voor sommige klanten weer in orde gemaakt. Controleer dus af en toe in My T-Mobile Thuis of het bij jou weer goed werkt. Zie jij een probleem die wij hierboven niet vermelden? Laat het in dit topic weten, dan schakelen we direct!

55 reacties

Echt bizar dit....het komt op mij over dat T-mobile het probleem gewoon niet kan oplossen. Volgend jaar zeker een reden om over te stappen met internet, tv en beide mobiele abonnementen.
Hi Sander, in het verleden kreeg ik wel het T-mobile thuis voordeel, tot ik een extra abonnement probeerde aan te melden. Het andere abonnement heb ik nu in het overzicht weten te krijgen, bedankt voor jullie inspanningen.

Echter lukt het nu niet meer om mijn T-mobile thuis abonnement aan het voordeel toe te voegen. (Er staat dat het abonnement nog geen lid is, maar hij stond tot een aantal dagen geleden nog in het overzicht).

Wanneer ik op de groene knop probeer te klikken krijg ik de volgende melding (zie bijlagen). Ik heb op 7-8-2019 om 15:17 geprobeerd op de groene knop te klikken.


Optie abonnement toe te voegen:



Foutmelding:

Reputatie 1
Wat ik nog mis in "wat speelt er nu nog" is de fout die ik en meerderen ervaren dat het thuis abonnement wel is toegevoegd aan klantvoordeel (t-mobile thuis en 2 mobiele abo's).

Uk zie bij t-mobile thuis dan de knop/ link voordeel inzetten waarna uk op een nieuwe pagina kom waar staat dat er nog niet de goede abo's zijn gekoppeld en ik vrienden en familie moet uitnodigen.

Daaronder staat in tekst "meer snelheid" en "meer tv keuze" maar hier is alleen niets te activeren.

Ofwel hier is klantvoordeel wel voorzien van de 3 abo's. Op mobiel heb ik klantvoordeel (al sinds het begin van klantvoordeel deze abo's lopen al een jaar of 7 a 8.) En ook herlaad de pagina hier niet de hele tijd.

Het enige (en meest belangrijke) dat bij mij niet werkt is dat je denkt dat je de boel kan instellen qua meer snelheid en meer tv keuze maar dan houd het op.

Zie ook mijn reactie met info in het algemene topic. Daar staat het probleem exact.
Reputatie 6
Badge +5
Hi @NYahya,

Zou je Klantvoordeel via My T-Mobile Thuis of via de online pagina willen aanmelden? Dan zou het aanmelden gewoon goed moeten verlopen!
Hi @Sander, dank je voor je reactie!

  • Wanneer ik via de online pagina het abonnement probeer aan te melden krijg ik de volgende melding.
  • Wanneer ik het via My T-Mobile Thuis probeer aan te melden krijg ik het probleem dat je in het topic hebt beschreven met een pagina die continu blijft laden (of refreshen).

Reputatie 6
Badge +5
Aha, @NYahya, dan valt dit issue inderdaad onder één van bovenstaande problemen. Het is in ieder geval bekend bij ons en we werken dus hard aan een oplossing. Iedere dag maken we stappen, dus probeer om de dag of er iets veranderd is.

PS. ik heb de telefoonnummers verwijderd in je screenshot.
@Sander Ik heb nog onderstaand probleem waarbij er aangegeven wordt dat er geen 2 abonnementen op mijn adres worden herkend. Het voordeel voor mobiel heb ik al wel sinds ik ook T-Mobile Thuis heb. Valt dit ook onder 1 van de al bekende of nog openstaande problemen?

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @ccm en @Styroflex,

Dit is inderdaad een nieuw issue. Bij jullie is het Klantvoordeel geactiveerd en de voordelen op mobiel ook toegekend, maar op Thuis kun je de voordelen niet inzetten. Ik zet het direct door en zal het hier ook toevoegen. Excuus voor het ongemak, maar bedankt voor het melden!
Hoi @ccm,

Dit is inderdaad een nieuw issue. Bij jou is het Klantvoordeel geactiveerd en de voordelen op mobiel ook toegekend, maar op Thuis kun je de voordelen niet inzetten. Ik zet het direct door en zal het hier ook toevoegen. Excuus voor het ongemak, maar bedankt voor het melden!

Hoi @Sander , dank voor je snelle reactie. Ik heb na aanleiding van het adres issue nog even gekeken hoe mijn adres bij zowel mobiel als thuis staat in het syteem. Bij mobiel zie ik dat mijn postcode als 1234 AB staat vermeld en bij Thuis als 1234AB. Zou dat er misschien mee te maken kunnen hebben?
Reputatie 6
Badge +5
Dit is ons ook opgevallen - die spatie in de postcode - en dit wordt onderzocht. In tests bleek dit geen verschil te maken. Toch onderzoeken we nu alle mogelijke oorzaken.
Reputatie 1
Hoi @ccm en @Styroflex,

Dit is inderdaad een nieuw issue. Bij jullie is het Klantvoordeel geactiveerd en de voordelen op mobiel ook toegekend, maar op Thuis kun je de voordelen niet inzetten. Ik zet het direct door en zal het hier ook toevoegen. Excuus voor het ongemak, maar bedankt voor het melden!


Nieuw is het niet. Dit is helaas al sinds eind mei zo. Het zou toen met een ticket van toen die jullie voor mij en anderen met hetzelfde probleem hebben aangemaakt al bekend moeten zijn maargoed..

Ik zou graag zien dat er nu z.s.m.wat aan gedaan kan worden want even wachten is niet erg maar ik heb het idee dat er nu al 2,5 maand helemaal niets met dit issue is gedaan en dat vind ik dan wel een beetje jammer.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo, ik kreeg de rekening van T-Mobile Thuis van juli, maar de € 2,50 korting van actie TV abonnement Mobielvoordeel staat er niet meer bij?
Door de storing bij Klantvoordeel is dit mis gegaan, de extra’s wil ik niet, ik wil graag die € 2,50 korting terug?

M.v.g. Tom
Ik heb nu al enkele maanden last van deze storing. De derde factuur komt er nu aan waarop de korting niet is verwerkt. Wanneer gaat dit nu gecompenseerd worden? Door alle berichten zie ik door de bomen het bos niet meer en via Twitter krijg ik ook een algemene melding dat er storing is...
Reputatie 4
Badge +3
Ik zie nu ook dat in de rekening van augustus (TMT1008887807) de € 2,50 korting niet is verwerkt!?
Helaas, ik ondervind al maanden hetzelfde probleem dat hierboven niet beschreven staat. Eerder heb ik 2 mobiele abonnementen afgesloten en daarvoor Klantvoordeel ontvangen. Sinds ik 'Thuis' heb aangeschaft werkt het niet. Abonnementen staan wel zichtbaar, maar ook de vermelding dat er minimaal 2 abonnementen op hetzelfde adres moeten zijn. En dat zijn er 3... Zie foto...

Goededag,

Bij mij heb ik het klantvoordeel voor TV direct aan kunnen zetten (eind november 2018). Voor het internet was sinds het begin al aangegeven dat er meer voordeel te behalen was, maar als ik eenmaal op die pagina zit, kan ik helemaal niets kiezen naast een lagere snelheid. Ik kan geen hogere snelheid krijgen, dus zou ik korting moeten krijgen op de huidige snelheid. Het duurt inmiddels al een geruime tijd; mijn abonnement loopt over een paar maanden alweer af. Zie screenshots.


I am also having issues with registering for the Customer benefit. I get the same errors as above. Should I just wait for the problem to be fixed or should I contact Customer Support?

Thanks
Reputatie 6
Badge +5
Hi @HereIsTom, geen zorgen! Bij het oude combivoordeel kreeg je € 2,50 op je factuur bij Thuis. Bij Klantvoordeel ontvang je geldelijke korting op je mobiele factuur! Zie hier voor meer informatie: meer korting.

Hoi @elsterno, wees gerust: we werken keihard om dit op te lossen. Omdat het een complex issue is duurt het langer dan wij zouden willen. Welk issue van bovenstaande drie geldt voor jou? Controleer in My T-Mobile Thuis of het inmiddels bij jou is opgelost.

Hoi @Jo-Pe, bedankt voor je melding! Dit is het tweede issue dat hierboven beschreven staat. Weet dat we keihard werken aan een oplossing. Houd My T-Mobile Thuis in de gaten!

Hi @jacksta7, goed nieuws: jij kunt je speedupgrade activeren! Omdat er niet een hogere snelheid mogelijk is op jouw adres, kun je jouw huidige abonnement voor de prijs van een lager abonnement kiezen. Je kunt dus 20 Mbps selecteren en blijft met Klantvoordeel het snellere abonnement houden!

Hi @<a href="http://r.andr" target="_blank" rel="nofollow noreferrer noopener">r.andr</a>.u, I'll translate! If you have one of the above issues with Klantvoordeel, there are two things you can do. As we are currently fixing issues for batches of customers daily, you can check My T-Mobile Thuis if your situation has changed and if the 'voordelen' have become available for you. You can also check this topic as I'll inform everyone when general (for the entire customer base) issues have been resolved.
Hi @Sander mijn probleem is; twee keer 3,75 voor ‘meer tv keuze’ worden nu telkens wel in rekening gebracht (7,50) evenals ‘meer snelheid’ á 9 euro extra (200mbps tov 100). Dat is al een aantal maanden 16,50 per maand te veel.
@Sander het is sowieso een zootje, want zou 6 maanden 20 euro korting krijgen, dat is per 28/1 ingegaan en 21/5 gestopt, omdat ik toen de snelheid verhoogd heb ivm ‘meer snelheid’ terwijl mij belooft was dat dit zou blijven.

Dus er is het volgende te veel in rekening gebracht

21/5 t/m 28/7: 20 euro per maand aan korting
21/5 t/m nu: 7,50 per maand aan ‘meer tv’
21/5 t/m nu: 9 euro per maand aan ‘meer snelheid’

en niemand kan tot nog toe een normaal antwoord geven wanneer ik dit geld terug krijg.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @ccm, toevallig controleerde ik de status bij jou en zag dat het inmiddels is gecorrigeerd! Klopt dat?
Hoi @ccm, toevallig controleerde ik de status bij jou en zag dat het inmiddels is gecorrigeerd! Klopt dat?
Hoi Sander, dat klopt. Ik heb inmiddels de voordelen ook bij mijn Thuis abonnement kunnen activeren. Heel erg bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
Hi @HereIsTom, geen zorgen! Bij het oude combivordeel kreeg je € 2,50 op je factuur bij Thuis. Bij Klantvoordeel ontvang je geldelijke korting op je mobiele factuur! Zie hier voor meer informatie: meer korting.



Hallo Sander, ik snap er niet veel van, zal wel aan mij liggen, maar ook bij mijn mobiel krijg ik die € 2,50 korting niet?
Dit is ons ook opgevallen - die spatie in de postcode - en dit wordt onderzocht. In tests bleek dit geen verschil te maken. Toch onderzoeken we nu alle mogelijke oorzaken.

Dat de postcodes niet gelijk zijn was me ook opgevallen. Ben benieuwd waarop het dan misgaat, je zou verwachten dat er op postcode + huisnummer gematcht word.

ps. Fijn dat jullie in dit onderwerp wél reageren!
Reputatie 6
Badge +5
Hi @HereIsTom,, ik heb het voor je gecheckt. Je voldoet niet aan alle voorwaarden op: voorwaarden Meer korting. Het goede nieuws is: je kunt ervoor zorgen dat je wél voldoet aan deze voorwaarden. Check My T-Mobile en zorg dat je mobiele abonnement weer voldoet, zodat je het maximale uit Klantvoordeel kunt halen.

Hi @readefries, we doen ons best! Voor één van bovenstaande issues zijn 12 verschillende oorzaken waarop het misloopt. Wees gerust: we zullen het allemaal oplossen! Maar het geeft aan dat het complexe materie is. Ik ben overtuigd dat we er komen, maar het kan voor bepaalde issues even duren.

Hi @elsterno, die € 20,- korting zou inderdaad tot en met 28 juli door moeten lopen. Dat staat los van Klantvoordeel. Dat ga ik dus direct voor je in orde maken. Je hoeft je hier geen zorgen meer om te maken. Voor wat betreft Klantvoordeel, hier moet ik eerst wachten op de oplossing. Excuus voor het ongemak.

Reageer