Sticky

[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis

• 7 augustus 2019
  • 110 reacties
  • 6549 Bekeken

Toon eerste reactie

110 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi @HereIsTom,, ik heb het voor je gecheckt. Je voldoet niet aan alle voorwaarden op: voorwaarden Meer korting. Het goede nieuws is: je kunt ervoor zorgen dat je wél voldoet aan deze voorwaarden. Check My T-Mobile en zorg dat je mobiele abonnement weer voldoet, zodat je het maximale uit Klantvoordeel kunt halen.

Sorry hoor, maar ik snap het niet, totdat er storing optrad met Klantvoordeel kreeg ik altijd € 2,50 korting bij T-Mobile Thuis, sinds juli dus niet meer.
Zowel aan mijn Thuis als mobiele abonnement is er niks veranderd!?
Dus wat moet ik nu precies doen om weer die € 2,50 korting te krijgen?
Reputatie 7
Badge +6

Hoe verleng ik mijn contract?

Als je contract bijna is afgelopen, kun je je abonnement laten doorlopen of je contract vernieuwen (verlengen). Dat kan met een abonnement met of zonder telefoon, een Sim Only. Bekijk of je kunt verlengen. Je komt dan uit in My T-Mobile en daarna in onze online shop.
Reputatie 4
Badge +3

Hoe verleng ik mijn contract?

Als je contract bijna is afgelopen, kun je je abonnement laten doorlopen of je contract vernieuwen (verlengen). Dat kan met een abonnement met of zonder telefoon, een Sim Only. Bekijk of je kunt verlengen. Je komt dan uit in My T-Mobile en daarna in onze online shop.

Maar ik krijg dus de laatste maanden geen korting meer omdat mijn contract bijna is afgelopen? Mijn contract loopt pas op 8 oktober af, das nog bijna 2 maanden en ik krijg al vanaf juni geen korting meer, das dus ruim 3 maanden, misschien is voor velen € 7,50 niks, maar ik vind het toch zeer vreemd dat dat midden in een contract ineens zomaar wordt gewijzigd!?
Hi @Sander, door mijn frustratie had ik tevens contact gezocht via Twitter. Daar is nu een keer op gereageerd met de mededeling dat ik mijn voordelen op ‘Thuis’ nog aan moet zetten. Dat wil ik best weer een keer proberen, maar ik wil er zeker van zijn dat het niet mijn schuld was dat ik opeens geen korting meer krijg. Die indruk krijg ik nu wel gezien dit gezegd wordt.

“Hey Wouter, wanneer ik nu in je My T-Mobile Thuis omgeving kijk dan zie ik niet dat je je voordeel hebt ingezet. Wanneer je dit wel doet dan zul je zien dat je de korting wel zult zien op de aankomende facturatie. Over de compensatie voor je mobiele abonnement ontvang je nog een sms'je. Dus daarover hoef je je geen zorgen te maken! ^Piotr”

Voor de duidelijkheid, ik heb het hier over compensatie voor de gemiste korting op Thuis en niet op mobiel, dat zijn weer andere discussies.

Graag even ie mening en standpunt hierover.
Wij hebben al sinds mei!!!! Geen voordelen. Oorspronkelijk kregen we ook dit scherm maar konden we klikken op 'voordelen inzetten' waarna hij het niet deed (zie mijn bericht in het vorige topic). Nu kan ik niet eens klikken op voordelen inzetten want deze optie is er niet. Ik word keihard genegeerd in priveberichten en ben er onderhand helemaal klaar mee. Al meer dan 10 jaar klant, prepaid mobiel en erna abonnementen, maar dit slaat alles. Prima als jullie het niet gefixt krijgen, maar dan compenseer ons NU (en niet over 3 jaar als het eens is opgelost) voor de misgelopen kortingen. We hebben het ondertussen al over een bedrag van 40 euro als het al niet meer is. Ik ontvang dan ook graag een reactie met een normale oplossing en niet 'we werken er aan', dat is na 4 maanden niet meer goed genoeg.

Pagina blijft steeds laden bij mij, sinds 29 mei over gestapt naar T-mobile thuis en het gezeik blijft maar voortduren sinds het begin al. Benieuwd wat de compensatie gaat worden van dit probleem.

T-mobile is drukken met klanten werven dan met klanten behouden door problemen op te lossen.
Reputatie 1
Ik heb inmiddels hetzelde als "Tmobilegebruiker33" waar ik eerst nog kon klikken op "voordeel inzetten" is nu bij mij ook sinds eergisteren weg. En er staat Geen voordeel.

Zoals meerderen aangeven ben ik klant geworden van Tmobile thuis omdat ik bijna 10 jaar tmobile mobiel klant ben en hier erg tevreden meer was. Als dit alles zo vaag blijft dan ga ook ik mij eens bezinnen of ik over 9 maand niet met alle abonnementen moet gaan vertrekken. Zoveel klanten als er nu komen met de beter-stap-je-over weken zoveel zullen er na een jaar ook weer vertrekken als het zo blijft. Dan geld waarschijnlijk ook "beter-stap-je-over" naar een nieuwe provider.

Ik zou het zelf jammer vinden want de diensten op zich werken hier prima en zonder haperingen alleen dat klantvoordeel dat tikt wel aan. Het is met de tv korting en hogere stap internet toch zon €10,- per maand.
Als ik hoor dat mensen voor 2,50 worden gecompenseerd waar 10 a 15 euro is misgelopen dan lijkt mij dit een slechte weg voor klantbehoud.... er wordt ook alleen gesproken over compensatie niet over volledige compensatie van alle geleden schade / misgelopen voordelen.

De facturen komen altijd netjes op tijd als ook de automatische afschrijving. Dat "klantvoordeel" heeft T-mobile dan weer wel voor zichzelf.

Alsjeblieft T-mobile geef een planning af wanneer het opgelost gaat worden. Als dit nog maanden gaat duren dan verwacht ik dat jullie ook een "complex" probleem krijgen om alle klanten weer vrij te geven naar een andere provider.
Ik vind het zo belachelijk dat T-Mobile deze storing niet kan oplossen!! Het geeft zo geen vertrouwen voor de toekomst als er een storing op het netwerk is!! Daarom ben ik echt aan het twijfelen of ik goed gedaan heb aan mijn overstap. En ben ik nu al bezig met mijn volgende overstap, deze duurt nog 2 jaar maar ik ben gewoonweg niet blij met T-Mobile.
Misschien moet ik maar eens een storing hebben wanneer er abonnementsgeld geïnd moet worden. En deze storing zal ook maanden duren. Oh nee, dat mag niet want dan blijf ik in gebreke. Maar dat blijft T-Mobile nu toch ook? Met het niet toe kunnen kennen van Klantvoordeel!?
Dag @Sander

Ook ik ervaar het probleem van de doorlopende aanmelding.

Ik begrijp dat dit soort problemen erg lastig zijn om op te kunnen lossen, zeker als het duizenden klanten betreft verdeelt in verschillende rechtengroepen.

Wat ik in bovenstaande post alleen niet zo snel kan terugvinden is of hier met terugwerkende kracht een compensatie voor komt?
vandaag maar weer geprobeerd om bij mijn T-mobile thuis het klantvoordeel te activeren.
Nog steeds geen succes: de pagina blijft oneindig herladen.....
Same here. The benefits page loads continuously. Any estimate when this problem will be solved?
Bij mij werkt het nog steeds niet en ik krijg de foutmelding die volgens dit bericht al opgelost zou moeten zijn. Wat kan hieraan gedaan worden?

Reputatie 2
Ook bij mij is het nog niet opgelost. Heb inmiddels meer dan 3 uur aan de telefoon gezeten met jullie klantenservice. Vandaag weer een brief gehad dat mijn abonnement is aangepast en ga zo maar door. Ook vandaag weer een poging gewaagd om op mijn oude maand termijn te komen van 50,84 i.p.v. 53,38. En nog steeds is het niet opgelost. Hoe moeilijk kan het zijn. Moet ik het even voor komen doen met hoe dat moet of voor een tijdelijke oplossing zorgen totdat jullie het wel voor elkaar krijgen. Misschien moet je het bedrag voorlopig aanpassen tijdens het afschrijven. Er zijn legio voorbeelden om dit te kunnen oplossen. Hoe onprofessioneel kom je nu over als grote dienstverlener. Verder gaan we nu ook maar is praten over het compenseren van mijn telefoongesprek van 3 UUR!! Ik denk dat ik maar is mijn salaris moet gaan gebruiken van 16,75€ per uur. Dit lijkt mijn reëel met alle tijd die ik er moet insteken. Zoals nu ook weer een bericht moet schrijven via hier om er druk achter te zetten dat dit te belachelijk voor woorden begint te worden. We zijn inmiddels 3 MAANDEN verder en er is nog geen oplossing!

Inmiddels is mijn klantvoordeel hersteld voor de mobiele abonnementen binnen ons huishouden.
Echter loop ik bij t-mobile thuis tegen het volgende probleem aan. Er staat dat ik geen voordeel heb bij mijn thuis abonnement. Moeten jullie dit nog herstellen? Of zit er nog een bug in jullie systeem?
Zie hiervoor de bijgevoegde screenshot.

Het dagelijkse rondje "klantvoordeel activeren" weer gedaan.
Het oneindig laden van de T-mobile Thuis klantvoordeel pagina is er nog steeds!
Eerste indruk is positief: kreeg opeens een SMSje dat het klantvoordeel is geactiveerd en ik heb nu ook toegang tot de klantvoordeel pagina's...
Hopelijk blijft het goed gaan!
Ik heb ook eens sms ontvangen en het lijkt te werken, de snelheidsvoordeel werkt in ieder geval. Top!
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb ook eens sms ontvangen en het lijkt te werken, de snelheidsvoordeel werkt in ieder geval. Top!

Hoe lang duurde het voordat de hogere snelheid werkte?

Ik heb ook eens sms ontvangen en het lijkt te werken, de snelheidsvoordeel werkt in ieder geval. Top!Hoe lang duurde het voordat de hogere snelheid werkte?

Kan niet exact zeggen want ik was op werk toen ik het aanzette. Maar dus in ieder geval binnen enkele uren.
Reputatie 4
Badge +3

Ik heb ook eens sms ontvangen en het lijkt te werken, de snelheidsvoordeel werkt in ieder geval. Top!Hoe lang duurde het voordat de hogere snelheid werkte?
Kan niet exact zeggen want ik was op werk toen ik het aanzette. Maar dus in ieder geval binnen enkele uren.

Ok, ik heb het vanmiddag gedaan, maar merk er nog niks van!?
Reputatie 7
Badge +6
Hi @elsterno, er spelen twee dingen: 1) zo snel mogelijk de voordelen weer activeren. Dit kan, want het is voor jou 100% opgelost. Ga snel naar My T-Mobile Thuis om je voordelen op Thuis te activeren. 2) correctie voor de afgelopen periode. Hiervoor ben ik nu jouw aanspreekpunt! WIl je mij een privébericht sturen zodra je jouw Klantvoordeel geactiveerd hebt? Dan heb ik een start- en einddatum van de periode dat je voordeel bent misgelopen. Samen lossen we het op!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Tmobilegebruiker33 en @Styroflex, voor trouwe klanten ga ik uiteraard mijn best doen! Ik ga eerst voor de oplossing, daarna spreken we verder over de gemiste voordelen. Na het weekend kom ik bij jullie terug!

HI @Arjan013, @DirkV07, volgens mij is het bij jullie nu gefixed! Zou je in My T-Mobile Thuis willen controleren of je nu je voordelen in kunt zetten?

@JoostBOZ, wat achtergrondinformatie: door een afspraak met de monteur (in de toekomst) is jouw abonnement nog niet afgerond. Daarom bleef jouw aanvraag voor Klantvoordeel ook 'hangen'. Ik schrijf 'bleef', want ik heb het direct voor je opgelost! Als je nu inlogt in My T-Mobile Thuis kun je al jouw Klantvoordelen inzetten. Fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +6
@Tmobilegebruiker33,

Oh, dat ging sneller dan ik dacht! Kijk snel in My T-Mobile Thuis en activeer je voordelen!
Reputatie 7
Badge +6
@Styroflex,

Voor jou geldt hetzelfde! 😀
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @laurens155,

Voor jou zijn de problemen ook verholpen. Je kunt nu je voordelen inzetten!

PS. Excuus, ik zie dat je dit al gemerkt had! Veel plezier van de voordelen.

Reageer