Wat hebben we al gedaan?
- Klanten die per ongeluk afgemeld waren voor Klantvoordeel of Mobiel + Thuisvoordeel kunnen zich opnieuw aanmelden voor het nieuwe Klantvoordeel.
- Doordat informatie (bijvoorbeeld een adres) tussen mobiel en Thuis niet 100% overeenkwam konden klanten zich niet aanmelden. Deze klanten zijn inmiddels voor het overgrote deel gekoppeld.
- Foutmelding bij aanmelden – dit is opgelost en deze foutmelding behoort tot het verleden. De klanten die deze foutmelding zagen, kunnen zich nu aanmelden via My T-Mobile Thuis.
- In de bevestigingse-mail wordt een dubbele korting vermeld voor de snelheidsverhoging (speedupgrade). Wees gerust, dit komt correct op de factuur te staan. Je krijgt dus helaas geen dubbele korting. 😉
- Pagina blijft laden: bij sommige klanten blijft de Klantvoordeelpagina in My T-Mobile Thuis continu opnieuw laden. Het is dus niet mogelijk om je Klantvoordeel te activeren of in te zetten.
- Geen voordelen op Thuis: Je kunt wel Klantvoordeel activeren en de voordelen op je mobiele abonnement worden toegekend, maar op Thuis zijn de voordelen niet beschikbaar.
- Doorlopen aanmelding: in het aanmeldproces blijft het Klantvoordeel op stap 2 hangen. Hierdoor wordt het Klantvoordeel niet toegekend en kun je de voordelen niet activeren.
Wat nu?
Dagelijks maken we aanpassingen en iedere dag is het Klantvoordeel voor sommige klanten weer in orde gemaakt. Controleer dus af en toe in My T-Mobile Thuis of het bij jou weer goed werkt. Zie jij een probleem die wij hierboven niet vermelden? Laat het in dit topic weten, dan schakelen we direct!