[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis



Toon eerste reactie

127 reacties

Hoi @Sander,

Nee helaas, nog steeds dezelfde melding bij het toevoegen van een mobiel nummer.

Ik krijg hier het klantvoordeel voor mijn T-Mobile Thuis met geen van de opties werkend. Als ik via het formulier probeer aan te melden krijg ik een foutmelding. Via My T-Mobile Thuis word ik eindeloos doorgestuurd. En via de mobiele My T-Mobile krijg ik ook een foutmelding.



Reputatie 7
Badge +6
Hi @Jeroen033, bij jou speelt iets anders dan dit Klantvoordeelissue. Per begin juli is het Klantvoordeel van het oude naar het nieuwe Klantvoordeel gegaan. In plaats van € 2,50 korting op je Thuis abonnement, krijg je dit nu op je mobiele abonnement. Dat pakt voor jou gunstig uit, aangezien er meerdere mobiele abonnementen op je adres staan! Verder bleef het Klantvoordeel qua TV voucher voor jou onveranderd.

Hoi @jmeijer86, we gaan dit oplossen, dat is zeker! Het is nu nog in onderzoek waarom dit nu opeens opduikt. To be continued.

Hoi @JescaHoogendijk, ik loop het graag voor je na. Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam)?
Reputatie 2
@Sander ik zie niet dat ik meer voordeel heb op mijn mobiele abonnementen. De bedragen zijn het zelfde waar ze mee zijn afgesloten. Ik heb er niet om gevraagd om mijn thuis abonnement duurder te maken. Jullie hebben deze fout ook toegegeven. Dus de vlieger gaat niet op met meer “VOORDEEL” ik wil gewoon terug naar mijn oude bedrag van 50,83€. Jullie kunnen je in allerlei bochten wringen maar dit is niet de oplossing. Of ik moet nog mijn voordeel krijgen op mijn mobiele abonnementen dus dan betaal ik 29,50 i.p.v. 32€ dan heb je gelijk maar ik verwacht niet dat dit zo is. Dus waar blijft mijn oplossing en niet elke keer een creditering ??
Echt bizar dit....het komt op mij over dat T-mobile het probleem gewoon niet kan oplossen. Volgend jaar zeker een reden om over te stappen met internet, tv en beide mobiele abonnementen.
Wij ook!
@Sander , heb mijn abonnementen (zowel mobiel als thuis) over laten zetten naar mijn nieuwe adres. Zie het bij mobiel netjes terugkomen, en ook in mijn gegevens op thuis. Zodra ik klantvoordeel wil her-activeren wordt mijn oude adres nog weergegeven. Hier al 2x zonder succes met de klantenservice over gesproken. Is het mogelijk om dit recht te trekken?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Superbol, ik ga hiermee aan de slag. Zodra ik meer weet kom ik bij je terug!
Bij mij blijft het activeren van de korting hangen in stap 2, de oorzaak ligt vermoedelijk bij de status van de diensten (ondanks dat ze allemaal functioneren):

Internet 50 = "Je aanvraag is in behandeling"
Interactive tv = "Aan sinds 20-08-2019"
Interactive tv-box = "Aan sinds 20-08-2019"
Vast bellen start = "Aan sinds 20-08-2019"

Volgens mij makkelijk op te lossen door t-mobile...
Nou he he, wat een bevalling. En wat een tijdverslinding is dit geweest om telkens te moten controleren en geen response krijgen van T-mobile...

De communicatie van T-mobile vind ik nog wel het aller ergste van de situatie. Dat er iets mis kan gaan, ook al duurde het veel te lang, kan gebeuren. Maar het slechte communiceren moeten jullie toch écht aanpakken! Zo maak je van attractors detractors en dat wil je als bedrijf zeker niet...
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Superbol,

Ik zie dat alles inmiddels is rechtgezet en je Klantvoordeel actief is! 🙂
Goedemorgen,

Helaas heb ik bij klantvoordeel wat problemen:

  1. Uitnodigen van een mobiel nummer lukt niet. Foutmelding is "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens.".
  2. Het inmiddels opgebouwde klantvoordeel voor extra TV zenderpakketten is € 7,50. 2 pakketten aangezet, maar dit wordt niet verrekend met het klantvoordeel. De website blijft melden dat ik nog steeds een tegoed heb en bij de abonnementsstatus worden de kosten bij de maandprijs opgeteld, maar de korting niet.
Kunnen jullie dit oplossen?
Dear T-Mobile,

I had recently began a mobile subscription because we also recently got internet from t-mobile at the new house me and my friend's moved into. I tried activating my klantvordeel, but I keep getting the message below. Is it because the wifi has not been installed and activated yet that my customer advantage isn't being linked with my house wifi? I get the following message underneath when I tried to activate my customer advantage online. From my t-mobile thuis account, I see that we are just stuck on the second step. Is this because my mobile subscription and the internet wifi subscriptions are under two different people and names? Please get back to me about this as the klantvordeel was the reason why we joined your service in the first place.

[Screenshot removed due to personal info]
Hi @peter0824@peter0824 ,@peter0824

That's correct! Your Home subscription needs to be alive and kicking before Customer advantage can be activated. Then I can properly welcome you as our newest member!


Dear Sander,

For the first invoice I am receiving from T mobile, it seems as though I have to pay the one-time cost of 25 euros and my monthly fee without the discount which is 18,50. Will I be refunded for the amount that the klantvordeel discounts my fee for the first invoice even after I pay this fee?
Hi Tmobile,

Ik ben al geruime tijd bezig geweest met de klantenservice en zou teruggebeld worden. Helaas is dit niet meer gebeurd.
Mijn verhoging van de internetsnelheid is gewoon niet toe te passen. Ik kan de 3 vinkjes wel aanklikken, maar kom dan telkens op onderstaande fout pagina uit. HELP!!!

Hoi @Sander,

Is er al enige vooruitgang, duurt mij toch allemaal wel heel erg lang.
Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding...

Gr. Jasper
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Richard_007,

Ik zie het terug! Dit komt door een eerdere wijziging van je internetsnelheid. Deze is nog niet afgerond. Dat ga ik voor je in orde maken. Voor de zekerheid, wil je 500 Mbps voor de prijs van 200 of wil je 200 Mbps voor de prijs van 100?

Hi @jmeijer86,

Ik ga er achteraan voor je! Ik kom snel bij je terug hierover!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @jmeijer86,

Ook bij jou ging het met een sneltreinvaart: het is nu opgelost! De Klantvoordelen op mobiel zijn actief en je kunt nu je speedupgrade activeren in My T-Mobile Thuis.
Reputatie 7
Badge +20
@peter0824

I had to check, since your question is in regards to your mobile subscription and this topic is in regards to T-Mobile Thuis, hence why Sander didn't respond to your reply. The €25,- extra charge isn't part of Klantvoordeel, but is your connection fee. With new contracts this is standard. The benefits of T-Mobile Klantvoordeel will be activated and deducted from the date that you have activated T-Mobile Klantvoordeel. If you have done so during the month, then a recalculation will be made on the next invoice.

If you have any other questions, let us know!
Halverwege mei heb ik T-mobile Thuis geactiveerd. Ik heb op 20 mei mijn klantvoordeel aangezet, gecombineerd met mijn mobiele abo. Na drie dagen kreeg ik te horen dat het klantvoordeel werd stopgezet. Ik heb jullie gebeld en jullie hebben mij verteld dat de storing binnen een aantal dagen zou worden opgelost. Halverwege juni krijg ik een factuur waarin ik moet betalen voor de diensten die normaal gesproken binnen mijn klantvoordeel zouden passen (hogere snelheid + FOX sports). Let wel, het klantvoordeel vanuit mijn mobiele abo was nog wel geactiveerd. Als je in mijn profiel kijkt, dan zie je ook wel klantvoordeel vanuit mijn mobiel maar niet vanuit Thuis. Ik heb jullie wederom gebeld, en nu werd mij verteld dat dit toch wel erg vreemd was en dat er een technisch team zou worden ingeschakeld. Ik zou op de hoogte worden gehouden. Ik heb nog nooit iets vanuit jullie gehoord.

Een maand later. Nog niets gehoord en het is niet verholpen. Ik plaats een reactie op het topic 'Problemen met klantvoordeel', maar krijg daar nooit reactie op.

Het is inmiddels september. Ik wil weten wanneer het wordt opgelost en ik mijn geld terugkrijg. Sinds 20 mei betaal ik voor FOX Sports eredivisie (€7.50 p.m.) en voor Internet 200 (€45 p.m.) i.p.v. voor Internet 100 (€36 p.m.). Dat zijn namelijk de beloofde Klantvoordeel-kortingen. Aangezien ik inmiddels al een factuur t/m eind september heb ontvangen, krijg ik nog: €7.50 x (4 maanden+12 dagen) plus €9 x (4 maanden+12 dagen) = €72.38.

Kan iemand met mij contact opnemen of in ieder geval persoonlijk reageren op dit bericht?
Beste @Sander,

Ook ik loop tegen het probleem aan dat mijn Klantvoordeel nog steeds niet geactiveerd is. Er staat nu al twee weken:' Je T-Mobile Thuis diensten worden geactiveerd'. Echter heb ik al geruime tijd gewoon internet en zou ik graag gebruik willen maken van het klantvoordeel. Ik hoor graag of je dit kunt inzien.

Met vriendelijke groet,

Roy Smits
Beste @Sander,

Ook ik loop tegen het probleem aan dat mijn Klantvoordeel nog steeds niet geactiveerd is. Er staat nu al twee weken:' Je T-Mobile Thuis diensten worden geactiveerd'. Echter heb ik al geruime tijd gewoon internet en zou ik graag gebruik willen maken van het klantvoordeel. Ik hoor graag of je dit kunt inzien.

Met vriendelijke groet,

Roy Smits


Beste @Sander,

Nogmaals een post met de vraag of je naar het bovenstaande zou willen kijken.

Met vriendelijke groet,
Roy Smits
@Sander Het klopt inderdaad dat mijn internet nu werkt, en ik de monteur niet meer nodig heb. Dit kun je aanpassen! Dank alvast!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Craftop,

Alles is nu in orde. Je Klantvoordeel is al ingezet zie ik! Super! 😎
Hi!

Ik heb mogelijk nog geen recht van spreken/klagen, als ik zie dat sommigen al 2 weken of langer zonder klantvoordeel zitten, maar ik ben vandaag overgestapt naar Tmobile Thuis en het viel me op dat ook ik hetzelfde probleem ervaar als de klanten hierboven. Alle diensten zijn geactiveerd, maar ik kan nog geen voordeel kiezen.

Hebben jullie een indicatie wanneer dit voor mij wel mogelijk is?

Reputatie 7
Badge +6
Hi @ThomasMiranda,

Als het goed is, kun je nu ook Klantvoordeel activeren en blijf je niet meer 'hangen' op stap 2! Laat je het weten of het lukt?

Reageer