Sticky

[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis

• 7 augustus 2019
  • 110 reacties
  • 6549 Bekeken

Toon eerste reactie

110 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi r.andr.u,

Same goes for you! Log into My T-Mobile Thuis and you'll be able to register your 'Klantvoordeel'!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @jmeijer86,

Er zijn veel aanpassingen gemaakt afgelopen week. Zou je willen proberen aan te melden voor Klantvoordeel via:
1) online pagina
2) My T-Mobile mobiel
3) My T-Mobile Thuis

Lukt dit niet? WIl je dan een screenshot van de foutmelding doorsturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hi @Sander

Zojuist geprobeerd maar krijg na toevoegen van een mobiel nummer van T-MOBILE nog steeds dezelfde foutmelding.

Reputatie 1
Hoi Sander,

Ik heb zojuist geprobeerd de voordelen in te zetten en het lijkt te werken!

De snelheidsverhoging staat in behandeling en de korting gaat als het goed is nu van Ziggo Sport totaal af.

Wat ik wel vreemd vind is dat ik voor de snelheidsverhoging weer opnieuw moet aangeven dat het bedrag via automatisch incasso van mij rekening wordt gehaald en ik akkoord moet gaan met de voorwaarden. Maargoed ik ben blij dat we nu een stap verder zijn.

Wat betreft het gemiste voordeel. Kun je daar al over zeggen of dit van de afgelopen maanden volledig wordt gecompenseerd? In geval van een storing van een paar dagen kan erover gediscussieerd worden om klantvoordeel niet of gedeeltelijk te compenseren echter ik kon er in dit geval niets aan doen dat het een paar maand niet heeft gewerkt..

Ik hoor het graag nog even

Inmiddels is mijn klantvoordeel hersteld voor de mobiele abonnementen binnen ons huishouden.
Echter loop ik bij t-mobile thuis tegen het volgende probleem aan. Er staat dat ik geen voordeel heb bij mijn thuis abonnement. Moeten jullie dit nog herstellen? Of zit er nog een bug in jullie systeem?
Zie hiervoor de bijgevoegde screenshot.

Kreeg een mail van jullie dat mijn klantvoordeel weer was aangemeld voor t-mobile thuis. Nu heb ik direct maar de snelheid en tv keuze weer ingesteld per vandaag.
Wordt de tussenliggende periode van het gemiste thuisvoordeel nu automatisch verrekend?
Voordeel is ingezet, alleen is mijn 20 euro korting opeens weg. De 6 maanden zijn nog niet om dus ik denk dat dit komt door het aanpassen van de internetsnelheid (deze hadden we op 50 laten staan omdat de voordelen het niet deden, en nu dus op 100 gezet). Nu even afwachten of jullie dit goed aanpakken inclusief het gemiste voordeel compenseren maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Tmobilegebruiker33,

Komt inderdaad door die snelheidverhoging. Dat had niet mogen gebeuren. Daarom heb ik dit direct aangepast. De korting is weer actief en je hebt dus recht op die € 20,- korting voor de volle 6 maanden!
Kan ik ervan uitgaan dat T mobile met terugwerkende kracht de voordelen die ik heb gaat verwerken'?
Pas sinds vandaag de voordelen kunnen aanzetten, en komt er een compensatie?

Gr Marco
Door het issue was mijn klantvoordeel vorige week opeens verdwenen. Dit is na telefonisch contact deels hersteld, en de rest zou handmatig door jullie gerepareerd gaan worden.
Het is nu een aantal dagen later en mijn internet snelheid staat nog steeds op "100mbit" (sinds 5 aug) ipv "50mbit+klantvoordeel=100mbit" (voor 5 augustus). Het maandbedrag is daardoor niet zoals voorheen (51,25 ipv 47,75). Ik kan zelf de snelheid wel gaan aanpassen in my t-mobile en nieuwe machtigingen gaan afgeven, maar ik wil graag dat jullie dit repareren. Kunnen jullie dit voor mij oplossen? Alvast bedankt 🙂
Reputatie 1
Probeer hier nog maar eens wijs van te worden. Ik word helemaal gek van T-Mobile. Één ding is wel zeker, jullie schrijven al een tijdje teveel van mijn rekening af. Toen ik in mei besloot te verlengen begon alle ellende. Ik zou de eerste 6 maanden T-Mobile thuis voor €26 per maand krijgen. Maar ik heb nog geen maand onder de €30 gezien. En nee, ik gebruik mijn telefoonaansluiting zelden. Ik heb er één keer mee gebeld (voor €1).

Ik begrijp echt niet hoe jullie in juli op €36 uitkomen. Enkel deels door de €7,50 die jullie teveel afschrijven. Die van augustus is ook te hoog (€33) doordat de €7,50 wederom niet is verrekend.

Bij de instellingen van T-Mobile Thuis staat dat ik 0,00 betaal voor het Fox Sports Eredivisie pakket. Toch schrijven jullie telkens 7,50 extra af.

Dus:

In juni €3,00 teveel (eredivisie)
In Juli €7,50 teveel (eredivisie)
In Aug €7,50 teveel (eredivisie)

Dat is sowieso 18 euro teveel.

Voor de rest zal de verrekening met juni wel kloppen (33 euro blijft er over, maar het nieuwe contract ging per 16 juni in dus de rekening valt voor het eerst deel van de maand wat hoger uit)

Volgens mij ben ik er nu zo uit en hoor ik 18 euro terug te krijgen. Ik vind het wel jammer (en raar) dat het zo lang duurt voordat de problemen (die in jullie financiële voordeel uitvallen) nog steeds niet opgelost zijn.

Er klopt helemaal niets van. Er wordt telkens sowieso onterecht €7,50 afgeschreven.

Al sinds 8 augustus, toen mijn t-mobile thuis abbo verlengd werd, heb ik mijn klantvoordeel niet kunnen gebruiken. Mijn internetsnelheid is wel omlaag gegaan naar 20 mb, maar het aanpassen naar 50 mb is nog steeds niet mogelijk.
Zojuist gebeld met de klantenservice die mij vertelde dat ik eind van de week maar moet terugbellen, omdat ze niets voor mij kunnen doen. Ik ben hier erg ontevreden over.
Hopelijk komt er een gepaste vergoeding voor de gedupeerde klanten.

Ik heb ook eens sms ontvangen en het lijkt te werken, de snelheidsvoordeel werkt in ieder geval. Top!Hoe lang duurde het voordat de hogere snelheid werkte?

toevallig een dag na activeren een speedtest gedaan: was binnen 24 uur actief.
Reputatie 4
Badge +3

Ik heb ook eens sms ontvangen en het lijkt te werken, de snelheidsvoordeel werkt in ieder geval. Top!Hoe lang duurde het voordat de hogere snelheid werkte?
toevallig een dag na activeren een speedtest gedaan: was binnen 24 uur actief.

En haal je ook de snelheid, ik kom op 55 down en 75 up?
Goedenavond, ook bij ons zijn nu de 'voordelen' gedurende de storing bij het klantvoordeel op enkele facturen in rekening gebracht. Wordt dit automatisch gecorrigeerd of moeten jullie daar handmatig iets mee doen?

Alvast dank voor uw reactie.
Reputatie 1
Goedenavond, ook bij ons zijn nu de 'voordelen' gedurende de storing bij het klantvoordeel op enkele facturen in rekening gebracht. Wordt dit automatisch gecorrigeerd of moeten jullie daar handmatig iets mee doen?

Alvast dank voor uw reactie.

Ik zou maar gaan bellen.

Ik heb vandaag gebeld en ze konden niet achterhalen hoe het kan dat het klantvoordeel wel geactiveerd is maar toch in rekening wordt gebracht (bij mij al drie maanden!).

Ik raad iedereen aan eens goed naar zijn of haar facturen te gaan kijken van de afgelopen maanden.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Elmervc, Ik zie dat je het inmiddels met de klantenservice hebt weten op te lossen. Je maandbedrag is weer als vanouds!

Hoi @niquedegraaff, dit is een vreemd geval. Dit heb ik nog iet eerder gezien. Ik start een onderzoek en kom bij je terug zodra ik meer weet!

@H B, het lijkt erop dat de verlenging ervoor zorgt dat het Klantvoordeel nog niet geactiveerd kan worden. Wil je mij een privébericht (klik op mijn naam) sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan zoek ik het voor je uit!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @jmeijer86, volgens mij is het nu aangepast! Kun je proberen opnieuw aan te melden voor Klantvoordeel via:

1) online pagina,
2) My T-Mobile mobiel of
3) My T-Mobile Thuis

Ik hoor graag of het nu wel lukt!
Hoi @Sander,

Nee helaas, nog steeds dezelfde melding bij het toevoegen van een mobiel nummer.

Ik krijg hier het klantvoordeel voor mijn T-Mobile Thuis met geen van de opties werkend. Als ik via het formulier probeer aan te melden krijg ik een foutmelding. Via My T-Mobile Thuis word ik eindeloos doorgestuurd. En via de mobiele My T-Mobile krijg ik ook een foutmelding.

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Jeroen033, bij jou speelt iets anders dan dit Klantvoordeelissue. Per begin juli is het Klantvoordeel van het oude naar het nieuwe Klantvoordeel gegaan. In plaats van € 2,50 korting op je Thuis abonnement, krijg je dit nu op je mobiele abonnement. Dat pakt voor jou gunstig uit, aangezien er meerdere mobiele abonnementen op je adres staan! Verder bleef het Klantvoordeel qua TV voucher voor jou onveranderd.

Hoi @jmeijer86, we gaan dit oplossen, dat is zeker! Het is nu nog in onderzoek waarom dit nu opeens opduikt. To be continued.

Hoi @JescaHoogendijk, ik loop het graag voor je na. Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam)?
Reputatie 2
@Sander ik zie niet dat ik meer voordeel heb op mijn mobiele abonnementen. De bedragen zijn het zelfde waar ze mee zijn afgesloten. Ik heb er niet om gevraagd om mijn thuis abonnement duurder te maken. Jullie hebben deze fout ook toegegeven. Dus de vlieger gaat niet op met meer “VOORDEEL” ik wil gewoon terug naar mijn oude bedrag van 50,83€. Jullie kunnen je in allerlei bochten wringen maar dit is niet de oplossing. Of ik moet nog mijn voordeel krijgen op mijn mobiele abonnementen dus dan betaal ik 29,50 i.p.v. 32€ dan heb je gelijk maar ik verwacht niet dat dit zo is. Dus waar blijft mijn oplossing en niet elke keer een creditering ??
Echt bizar dit....het komt op mij over dat T-mobile het probleem gewoon niet kan oplossen. Volgend jaar zeker een reden om over te stappen met internet, tv en beide mobiele abonnementen.
Wij ook!
@Sander , heb mijn abonnementen (zowel mobiel als thuis) over laten zetten naar mijn nieuwe adres. Zie het bij mobiel netjes terugkomen, en ook in mijn gegevens op thuis. Zodra ik klantvoordeel wil her-activeren wordt mijn oude adres nog weergegeven. Hier al 2x zonder succes met de klantenservice over gesproken. Is het mogelijk om dit recht te trekken?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Superbol, ik ga hiermee aan de slag. Zodra ik meer weet kom ik bij je terug!
Bij mij blijft het activeren van de korting hangen in stap 2, de oorzaak ligt vermoedelijk bij de status van de diensten (ondanks dat ze allemaal functioneren):

Internet 50 = "Je aanvraag is in behandeling"
Interactive tv = "Aan sinds 20-08-2019"
Interactive tv-box = "Aan sinds 20-08-2019"
Vast bellen start = "Aan sinds 20-08-2019"

Volgens mij makkelijk op te lossen door t-mobile...

Reageer