[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis

  • 7 augustus 2019
  • 127 reacties
  • 7316 Bekeken


Toon eerste reactie

127 reacties

@Sander,

Het lijkt inderdaad te werken. Ik heb FOX Sports nu aangemeld als Klantvoordeel-dienst, maar ik moet mijn abonnement aanpassen naar 100mb voordat ik 200mb kan kiezen als Klantvoordeel-dienst.

Kun je mij nog wel vertellen wanneer ik de ten onrechte betaalde bedragen terugkrijg? Zoals gezegd: ik betaal dus sinds 20 mei voor 200mb ipv 100mb (verschil van €9) en voor FOX Sports (€7.50), omdat ik deze diensten destijds heb aangezet als Klantvoordeel. De storing heeft het Klantvoordeel gestopt én heeft mijn abonnement aangepast waardoor 200mb en FOX Sports binnen mijn abonnement vallen, in plaats van binnen mijn Klantvoordeel. Ik heb dit niet zelf aangepast (immers, ik heb me aangemeld voor enkel 100mb).

Aangezien het per vandaag is opgelost (daar ga ik nu even vanuit), krijg ik het volgende nog terug:

€7.50 x (12 dagen in mei+3 maanden+17 dagen in september) plus €9 x (12 dagen in mei+3 maanden+17 dagen in september) = €65.23.

Ik hoor graag van jou op welke factuur dit wordt verrekend.

Groet,
Thomas
Hallo Sander, ook ik heb sinds vandaag problemen met Klantvoordeel. Na een verlening van mijn mobiele abonnement (afgesloten ná 29 januari 2018) is mijn vrouw uit het klantvoordeel gegooid en blijft de pagina van T-Mobile thuis constant herladen. Het opnieuw uitnodigen werkt helaas niet en de status van Klantvoordeel op het Thuis-abo kan ik dus niet checken. Kan jij mij verder helpen?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Paul R. volgens mij is alles inmiddels al doorgelopen en geactiveerd! Bij vragen weet je mij te vinden!

Hi @ThomasMiranda, na een hobbelige start is nu dan echt alles actief en rechtgetrokken! Yes!

Hi @Pleefan, het kan een dag duren voordat Klantvoordeel alle informatie heeft verwerkt en actief gezet. Ik zie dat al jouw Klantvoordeel inmiddels goed staat en je alle voordelen inmiddels ontvangt. Heb ik iets gemist, laat het mij weten!
Reputatie 2

Vraagje: ik ben overgestapt op de nieuwe voorwaarden voor tmt en heb mjjn tv voucher behouden, hou ik die ook als ik mijn abo verkeng? 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @pwenas,

Daar weet ik wel het antwoord op! :smile:

  • Doe je een aanpassing aan je abonnement (internetsnelheid, tv pakket) dan blijf je de TV-voucher behouden.
  • Wijzigt je contract (verlengen/verhuizen) dan vervalt de TV-voucher.
  • Doe je een wijziging aan Klantvoordeel (opnieuw aanmelden) dan vervalt de voucher.

Alle details over het nieuwe Klantvoordeel lees je hier

@Sander
Bij mij blijft de pagina van klantvoordeel herladen.
Als ik het probeer via de klantvoordeel-pagina van Mobiel krijg ik een foutmelding: "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens."
Reputatie 1
@David @Sander is er inmiddels al bekend wat T-mobile als compensatie gaat bieden voor het niet geleverde klantvoordeel?

Ik ben op 27 mei overgestapt en kon pas 31 juli (66 dagen later!!) de dubbele internet snelheid (200Mbit) klantvoordeel activeren. En het mooie is, het heeft even gewerkt, maar als ik nu een speedtest doe, tik ik als nog maar de 100Mbit aan. Tel daar de vele telefoontjes bij op en de tijd die het heeft gekost om mee te lezen en te reageren op dit forum, en ik kom toch wel op een hele negatieve optelsom qua experience.

Men zou nog terugkomen over een compensatie nadat de problemen waren opgelost, maar natuurlijk heb ik daar (we zijn inmiddels weer 2 maanden verder) ook niks meer over gehoord.

Gefeliciteerd T-mobile, ik nomineer jullie echt voor de slechtste provider van het jaar award. 😡
Reputatie 7
Badge +6
Hi @jantenh, Ik heb het zojuist gecontroleerd en jouw Klantvoordeel is geactiveerd! Het kan een dag duren voordat het Klantvoordeel aan beide kanten geregistreerd is, vandaar.


Hi @Gurney, ik ga op onderzoek voor je! Allereerst wil ik zeker weten dat de internetsnelheid goed is. Ik zie dat het abonnement is omgezet naar 200 Mbps, dus het is verder zoeken. Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?

1. Je gebruikt een netwerkkaart die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)
2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.
4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.
5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)
6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.
7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration

Kun je hierna een nieuwe speedtest doen en het resultaat hier posten?

Qua compensatie, daarvan bespreek ik graag de fijne kneepjes met je. Ik stuur je zo een privébericht.
Reputatie 1
Hi @jantenh, Ik heb het zojuist gecontroleerd en jouw Klantvoordeel is geactiveerd! Het kan een dag duren voordat het Klantvoordeel aan beide kanten geregistreerd is, vandaar.


Hi @Gurney, ik ga op onderzoek voor je! Allereerst wil ik zeker weten dat de internetsnelheid goed is. Ik zie dat het abonnement is omgezet naar 200 Mbps, dus het is verder zoeken. Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?

1. Je gebruikt een netwerkkaart die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)
2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.
4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.
5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)
6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.
7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration

Kun je hierna een nieuwe speedtest doen en het resultaat hier posten?

Qua compensatie, daarvan bespreek ik graag de fijne kneepjes met je. Ik stuur je zo een privébericht.


Thanx voor de dm, komt hopelijk goed nu.

Snelheidsbeperking bleek hier intern aan bekabeling te liggen. Meet nu 200Mbit down en 150Mbit up.

FIngers crossed dat alles nu goed blijft gaan.
Reputatie 2
Een t-mobile abbo is gekoppeld aan mijn adres, t-mobile abbo heeft wel klantvoordeel. Alleen mijn thuis internet heeft nog geen klantvoordelen op Thuis. Kunnen jullie dit recht zetten zodat ik wel klantenvoordeel heb op mijn 3 in all pakket.
Reputatie 6
Badge +2
Hey @Outsidenl,

Ik zie dat je inmiddels je Klantvoordeel hebt geactiveerd en volop gebruik maakt van de korting. 😄

Dag,

Inmiddels al maandenlang (vanaf mei!) geen klantvoordeel wat betreft t-mobile thuis. 

Wel het voordeel bij het mobiele abonnement. 

Laatst weer proberen opnieuw aan te melden maar er blijft staan geen voordeel. 

Ik moet zeggen dat dit nu al vijf maanden duurt is toch niet normaal meer.

Benieuwd of dit nog op een manier wordt gecompenseerd. Want heb nu dus al 5 maanden geen gratis extra tv pakket en geen gratis hogere snelheid, waar ik wel recht op heb. Dus een compensatie lijkt me op mijn plaats. 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @postbezorger,

Ik heb goed nieuws te melden! :smile: Je kunt vanaf nu je Klantvoordeel activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. Daar kun je je gratis snelheidsvoordeel inzetten en de TV-voucher activeren. Sorry voor het ongemak en onwijs bedankt voor je geduld! Geniet van je Klantvoordeel. :smiley:

Exact een week geleden ben ik aangesloten op mijn nieuwe adres met T-Mobile Thuis en ontving ik de diensten op mijn nieuwe adres. Hierbij is mijn klantvoordeel te komen vervallen (sms hierover gehad).

Bij de Mobile kant ziet alles er goed uit qua nieuwe adresgegevens. Bij T-Mobile Thuis staat deze onder “Mijn gegevens” ook goed, maar bij het klantvoordeel kopje staat hier nog mijn oude adres. Hierdoor kan ik niet opnieuw klantvoordeel activeren/koppelen.

Er lijkt hier dus iets niet goed te gaan. Is mijn order wellicht ook op “planned” blijven hangen? Dat verklaart ook wellicht waarom IPTV het niet deed (wel EPG, gemist etc maar geen live beeld). Overigens ontvang ik nu (na 4 dagen zonder issues) helemaal geen diensten meer (FO link down) maar daar staat al een ticket voor open in de back-office.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ndemie 

Wat fijn dat je gegevens nu wel goed staan. Ik zie ook dat je momenteel 1 abonnement hebt toegevoegd aan Klantvoordeel voor meer voordeel kun je alle abonnementen die op je adres staan toevoegen. Ik hoop dat je zo verder komt!

Hoi @Hajar 

Wat bedoel je precies? 

Bij T-Mobile Thuis staat er onder klantvoordeel nog “Je aanvraag wordt verwerkt”. Bij T-Mobile Mobiel staat mijn abonnement en adres goed geregistreerd, met als aantekening “Geen voordeel”.

@Hajar Bij mijn abonnement staat overigens nog steeds het volgende:

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Muximize,

 

Welkom op de Community, goed dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Ik heb direct geschakeld met de techneuten en mijn collega heeft je aanvraag doorgezet. Als alles goed verloopt kunnen je binnen nu en een uur eindelijk de Klantvoordeel activatie voltooien: https://www.t-mobile.nl/thuis/my/klantvoordeel. Sterker nog, zoals ik het nu zie, is de order direct meegegaan! 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @ndemie, wat tof dat je klant bent geworden en leuk dat je jouw vraag hier stelt! Sorry dat mijn antwoord wat langer op zich liet wachten. Wegens de crisis hebben we het momenteel enorm druk en reageren we trager dan je van ons gewend bent. Goed dat je het controleert en je afvraagt wat er aan de hand is met jouw Klantvoordeel. Geen zorgen! Omdat jouw abonnement bij Thuis nog niet volledig geactiveerd is, is het Klantvoordeel ook nog niet helemaal doorgelopen. Zodra KPN Netwerk jouw verbinding in orde heeft gemaakt, zal het Klantvoordeel volledig aangemeld zijn! :smile: Dit hangt namelijk samen met de activatie van het abonnement. Onze collega’s van de technische dienst hebben jouw situatie vanmorgen doorgezet naar KPN en die pakken het zo snel mogelijk met je op. Het kan zijn dat je gebeld wordt, dat is dan altijd door een anoniem nummer. Veel plezier met jouw abonnement straks en als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! Voor nu: stay safe and strong! :muscle_tone2:

Reputatie 6
Badge +6

@Muximize Volledig mee eens! Zoals ik van mijn collega-experts te horen heb gekregen, heeft het te maken met een interne bug in en systeem dat de activatie van orders reguleert. Heel kort door de bocht: we missen soms een link tussen het in service melden van een verbinding en het voltooien van de status hiervan. 

Hier moeten we meer proactief mee omgaan. Het is inderdaad niet de bedoeling dat klanten hiermee opgezadeld worden. Sorry daarvoor! Overigens ben ik blij dat het gelukt is, ik ga het doorspelen aan de held van de dag. :wink: Thanks voor je terugkoppeling en feedback! 

Hi Sander, in het verleden kreeg ik wel het T-mobile thuis voordeel, tot ik een extra abonnement probeerde aan te melden. Het andere abonnement heb ik nu in het overzicht weten te krijgen, bedankt voor jullie inspanningen.

Echter lukt het nu niet meer om mijn T-mobile thuis abonnement aan het voordeel toe te voegen. (Er staat dat het abonnement nog geen lid is, maar hij stond tot een aantal dagen geleden nog in het overzicht).

Wanneer ik op de groene knop probeer te klikken krijg ik de volgende melding (zie bijlagen). Ik heb op 7-8-2019 om 15:17 geprobeerd op de groene knop te klikken.


Optie abonnement toe te voegen:



Foutmelding:

Reputatie 1
Wat ik nog mis in "wat speelt er nu nog" is de fout die ik en meerderen ervaren dat het thuis abonnement wel is toegevoegd aan klantvoordeel (t-mobile thuis en 2 mobiele abo's).

Uk zie bij t-mobile thuis dan de knop/ link voordeel inzetten waarna uk op een nieuwe pagina kom waar staat dat er nog niet de goede abo's zijn gekoppeld en ik vrienden en familie moet uitnodigen.

Daaronder staat in tekst "meer snelheid" en "meer tv keuze" maar hier is alleen niets te activeren.

Ofwel hier is klantvoordeel wel voorzien van de 3 abo's. Op mobiel heb ik klantvoordeel (al sinds het begin van klantvoordeel deze abo's lopen al een jaar of 7 a 8.) En ook herlaad de pagina hier niet de hele tijd.

Het enige (en meest belangrijke) dat bij mij niet werkt is dat je denkt dat je de boel kan instellen qua meer snelheid en meer tv keuze maar dan houd het op.

Zie ook mijn reactie met info in het algemene topic. Daar staat het probleem exact.
Hi @Sander, dank je voor je reactie!

  • Wanneer ik via de online pagina het abonnement probeer aan te melden krijg ik de volgende melding.
  • Wanneer ik het via My T-Mobile Thuis probeer aan te melden krijg ik het probleem dat je in het topic hebt beschreven met een pagina die continu blijft laden (of refreshen).

Hoi @Sander en/of @Piotr!

Afgelopen maandag, 20 januari, is ons T-Mobile Thuis abonnement geactiveerd. Modem aangesloten, alles werkt perfect! :thumbsup:

Nu wilde ik klantvoordeel gaan activeren, maar ook vandaag, 8 dagen later, blijven er in “My T-Mobile Thuis” nog een aantal dingen hangen (zie plaatjes).

Ik heb gisteren gebeld met jullie collega’s van de klantenservice. Die adviseerden om af te wachten, maar gezien de ervaringen van andere klanten op dit forum heb ik daar niet veel vertrouwen in. Volgens mij hebben jullie meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn. Kan er ergens een schop tegen het systeem gegeven worden?

Alvast Bedankt!

 

 --------

 --------

--------

 

Hoi, ik heb precies hetzelfde als deze poster. Ook bij mij blijft de pagina hangen op activeren, terwijl alles in huis prima functioneert. Kunnen jullie mijn installatie ook een duwtje in de goede richting geven? Tnx!

@Sander Ik heb nog onderstaand probleem waarbij er aangegeven wordt dat er geen 2 abonnementen op mijn adres worden herkend. Het voordeel voor mobiel heb ik al wel sinds ik ook T-Mobile Thuis heb. Valt dit ook onder 1 van de al bekende of nog openstaande problemen?

Reageer