Sticky

[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis

  • 7 augustus 2019
  • 106 reacties
  • 6275 Bekeken


Toon eerste reactie

106 reacties

Goedemorgen,

Helaas heb ik bij klantvoordeel wat problemen:

  1. Uitnodigen van een mobiel nummer lukt niet. Foutmelding is "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens.".
  2. Het inmiddels opgebouwde klantvoordeel voor extra TV zenderpakketten is € 7,50. 2 pakketten aangezet, maar dit wordt niet verrekend met het klantvoordeel. De website blijft melden dat ik nog steeds een tegoed heb en bij de abonnementsstatus worden de kosten bij de maandprijs opgeteld, maar de korting niet.
Kunnen jullie dit oplossen?
Reputatie 1
Even een update van deze kant. Klantvoordeel werkt hier nu nog steeds goed. De voordelen staan nog aan. Ook kreeg ik vanmiddag een E-mail met een creditatie voor Thuis op mijn volgende factuur.

Het lijkt dus bij mij nu helemaal opgelost te gaan worden!
@Sander bedankt voor zover voor je inzet!
Nou he he, wat een bevalling. En wat een tijdverslinding is dit geweest om telkens te moten controleren en geen response krijgen van T-mobile...

De communicatie van T-mobile vind ik nog wel het aller ergste van de situatie. Dat er iets mis kan gaan, ook al duurde het veel te lang, kan gebeuren. Maar het slechte communiceren moeten jullie toch écht aanpakken! Zo maak je van attractors detractors en dat wil je als bedrijf zeker niet...
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Superbol,

Ik zie dat alles inmiddels is rechtgezet en je Klantvoordeel actief is! 🙂
Hi @Superbol,

Ik zie dat alles inmiddels is rechtgezet en je Klantvoordeel actief is! :)

Inderdaad, bedankt voor de hulp!
Dear T-Mobile,

I had recently began a mobile subscription because we also recently got internet from t-mobile at the new house me and my friend's moved into. I tried activating my klantvordeel, but I keep getting the message below. Is it because the wifi has not been installed and activated yet that my customer advantage isn't being linked with my house wifi? I get the following message underneath when I tried to activate my customer advantage online. From my t-mobile thuis account, I see that we are just stuck on the second step. Is this because my mobile subscription and the internet wifi subscriptions are under two different people and names? Please get back to me about this as the klantvordeel was the reason why we joined your service in the first place.

[Screenshot removed due to personal info]
Reputatie 6
Badge +5
Hi @peter0824,

That's correct! Your Thuis abonnement needs to alive and kicking before Klantvoordeel can be activated. Then I can properly welcome you as our newest member!
Hi @peter0824@peter0824 ,@peter0824

That's correct! Your Home subscription needs to be alive and kicking before Customer advantage can be activated. Then I can properly welcome you as our newest member!


Dear Sander,

For the first invoice I am receiving from T mobile, it seems as though I have to pay the one-time cost of 25 euros and my monthly fee without the discount which is 18,50. Will I be refunded for the amount that the klantvordeel discounts my fee for the first invoice even after I pay this fee?
Hi Tmobile,

Ik ben al geruime tijd bezig geweest met de klantenservice en zou teruggebeld worden. Helaas is dit niet meer gebeurd.
Mijn verhoging van de internetsnelheid is gewoon niet toe te passen. Ik kan de 3 vinkjes wel aanklikken, maar kom dan telkens op onderstaande fout pagina uit. HELP!!!

Hoi @Sander,

Is er al enige vooruitgang, duurt mij toch allemaal wel heel erg lang.
Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding...

Gr. Jasper
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Richard_007,

Ik zie het terug! Dit komt door een eerdere wijziging van je internetsnelheid. Deze is nog niet afgerond. Dat ga ik voor je in orde maken. Voor de zekerheid, wil je 500 Mbps voor de prijs van 200 of wil je 200 Mbps voor de prijs van 100?

Hi @jmeijer86,

Ik ga er achteraan voor je! Ik kom snel bij je terug hierover!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Richard_007,

Ik heb nu al een update! Het is nu allemaal afgerond (ging sneller dan ik dacht). Je kunt nu zelf al de speedupgrade naar 500 Mbps uitvoeren. Als je liever 200 Mbps voor de prijs van 100 wilt hebben, dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @jmeijer86,

Ook bij jou ging het met een sneltreinvaart: het is nu opgelost! De Klantvoordelen op mobiel zijn actief en je kunt nu je speedupgrade activeren in My T-Mobile Thuis.
Reputatie 7
Badge +20
@peter0824

I had to check, since your question is in regards to your mobile subscription and this topic is in regards to T-Mobile Thuis, hence why Sander didn't respond to your reply. The €25,- extra charge isn't part of Klantvoordeel, but is your connection fee. With new contracts this is standard. The benefits of T-Mobile Klantvoordeel will be activated and deducted from the date that you have activated T-Mobile Klantvoordeel. If you have done so during the month, then a recalculation will be made on the next invoice.

If you have any other questions, let us know!
Halverwege mei heb ik T-mobile Thuis geactiveerd. Ik heb op 20 mei mijn klantvoordeel aangezet, gecombineerd met mijn mobiele abo. Na drie dagen kreeg ik te horen dat het klantvoordeel werd stopgezet. Ik heb jullie gebeld en jullie hebben mij verteld dat de storing binnen een aantal dagen zou worden opgelost. Halverwege juni krijg ik een factuur waarin ik moet betalen voor de diensten die normaal gesproken binnen mijn klantvoordeel zouden passen (hogere snelheid + FOX sports). Let wel, het klantvoordeel vanuit mijn mobiele abo was nog wel geactiveerd. Als je in mijn profiel kijkt, dan zie je ook wel klantvoordeel vanuit mijn mobiel maar niet vanuit Thuis. Ik heb jullie wederom gebeld, en nu werd mij verteld dat dit toch wel erg vreemd was en dat er een technisch team zou worden ingeschakeld. Ik zou op de hoogte worden gehouden. Ik heb nog nooit iets vanuit jullie gehoord.

Een maand later. Nog niets gehoord en het is niet verholpen. Ik plaats een reactie op het topic 'Problemen met klantvoordeel', maar krijg daar nooit reactie op.

Het is inmiddels september. Ik wil weten wanneer het wordt opgelost en ik mijn geld terugkrijg. Sinds 20 mei betaal ik voor FOX Sports eredivisie (€7.50 p.m.) en voor Internet 200 (€45 p.m.) i.p.v. voor Internet 100 (€36 p.m.). Dat zijn namelijk de beloofde Klantvoordeel-kortingen. Aangezien ik inmiddels al een factuur t/m eind september heb ontvangen, krijg ik nog: €7.50 x (4 maanden+12 dagen) plus €9 x (4 maanden+12 dagen) = €72.38.

Kan iemand met mij contact opnemen of in ieder geval persoonlijk reageren op dit bericht?
Beste @Sander,

Ook ik loop tegen het probleem aan dat mijn Klantvoordeel nog steeds niet geactiveerd is. Er staat nu al twee weken:' Je T-Mobile Thuis diensten worden geactiveerd'. Echter heb ik al geruime tijd gewoon internet en zou ik graag gebruik willen maken van het klantvoordeel. Ik hoor graag of je dit kunt inzien.

Met vriendelijke groet,

Roy Smits
Beste @Sander,

Ook ik loop tegen het probleem aan dat mijn Klantvoordeel nog steeds niet geactiveerd is. Er staat nu al twee weken:' Je T-Mobile Thuis diensten worden geactiveerd'. Echter heb ik al geruime tijd gewoon internet en zou ik graag gebruik willen maken van het klantvoordeel. Ik hoor graag of je dit kunt inzien.

Met vriendelijke groet,

Roy Smits


Beste @Sander,

Nogmaals een post met de vraag of je naar het bovenstaande zou willen kijken.

Met vriendelijke groet,
Roy Smits
Reputatie 6
Badge +5
Hi @ThomasMiranda,

Dit is inderdaad een van de issues die ik in de eerste post aankaart. Ik heb dit direct doorgezet en hoop snel een antwoord te ontvangen. Ik hou je op de hoogte. Je kunt ook van het weekend even controleren in My T-Mobile Thuis of er al iets is aangepast.

Hoi @Craftop,

Ik zie dat je abonnement nog niet afgerond is. Dat komt doordat er iets mis ging bij de levering en we een monteur voor je hebben aangevraagd. Ik zie dat je inmiddels online bent. Is de monteur niet meer nodig? Dan pas ik dit administratief aan en staat er niets meer in de weg voor Klantvoordeel!
@Sander Het klopt inderdaad dat mijn internet nu werkt, en ik de monteur niet meer nodig heb. Dit kun je aanpassen! Dank alvast!
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Craftop,

Alles is nu in orde. Je Klantvoordeel is al ingezet zie ik! Super! 😎
Hi!

Ik heb mogelijk nog geen recht van spreken/klagen, als ik zie dat sommigen al 2 weken of langer zonder klantvoordeel zitten, maar ik ben vandaag overgestapt naar Tmobile Thuis en het viel me op dat ook ik hetzelfde probleem ervaar als de klanten hierboven. Alle diensten zijn geactiveerd, maar ik kan nog geen voordeel kiezen.

Hebben jullie een indicatie wanneer dit voor mij wel mogelijk is?

Reputatie 6
Badge +5
Hi @ThomasMiranda,

Als het goed is, kun je nu ook Klantvoordeel activeren en blijf je niet meer 'hangen' op stap 2! Laat je het weten of het lukt?
@Sander,

Het lijkt inderdaad te werken. Ik heb FOX Sports nu aangemeld als Klantvoordeel-dienst, maar ik moet mijn abonnement aanpassen naar 100mb voordat ik 200mb kan kiezen als Klantvoordeel-dienst.

Kun je mij nog wel vertellen wanneer ik de ten onrechte betaalde bedragen terugkrijg? Zoals gezegd: ik betaal dus sinds 20 mei voor 200mb ipv 100mb (verschil van €9) en voor FOX Sports (€7.50), omdat ik deze diensten destijds heb aangezet als Klantvoordeel. De storing heeft het Klantvoordeel gestopt én heeft mijn abonnement aangepast waardoor 200mb en FOX Sports binnen mijn abonnement vallen, in plaats van binnen mijn Klantvoordeel. Ik heb dit niet zelf aangepast (immers, ik heb me aangemeld voor enkel 100mb).

Aangezien het per vandaag is opgelost (daar ga ik nu even vanuit), krijg ik het volgende nog terug:

€7.50 x (12 dagen in mei+3 maanden+17 dagen in september) plus €9 x (12 dagen in mei+3 maanden+17 dagen in september) = €65.23.

Ik hoor graag van jou op welke factuur dit wordt verrekend.

Groet,
Thomas
Hallo Sander, ook ik heb sinds vandaag problemen met Klantvoordeel. Na een verlening van mijn mobiele abonnement (afgesloten ná 29 januari 2018) is mijn vrouw uit het klantvoordeel gegooid en blijft de pagina van T-Mobile thuis constant herladen. Het opnieuw uitnodigen werkt helaas niet en de status van Klantvoordeel op het Thuis-abo kan ik dus niet checken. Kan jij mij verder helpen?
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Paul R. volgens mij is alles inmiddels al doorgelopen en geactiveerd! Bij vragen weet je mij te vinden!

Hi @ThomasMiranda, na een hobbelige start is nu dan echt alles actief en rechtgetrokken! Yes!

Hi @Pleefan, het kan een dag duren voordat Klantvoordeel alle informatie heeft verwerkt en actief gezet. Ik zie dat al jouw Klantvoordeel inmiddels goed staat en je alle voordelen inmiddels ontvangt. Heb ik iets gemist, laat het mij weten!

Reageer