[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis

• 7 augustus 2019
  • 127 reacties
  • 7316 Bekeken

Toon eerste reactie

127 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @ccm en @Styroflex,

Dit is inderdaad een nieuw issue. Bij jullie is het Klantvoordeel geactiveerd en de voordelen op mobiel ook toegekend, maar op Thuis kun je de voordelen niet inzetten. Ik zet het direct door en zal het hier ook toevoegen. Excuus voor het ongemak, maar bedankt voor het melden!
Hoi @ccm,

Dit is inderdaad een nieuw issue. Bij jou is het Klantvoordeel geactiveerd en de voordelen op mobiel ook toegekend, maar op Thuis kun je de voordelen niet inzetten. Ik zet het direct door en zal het hier ook toevoegen. Excuus voor het ongemak, maar bedankt voor het melden!

Hoi @Sander , dank voor je snelle reactie. Ik heb na aanleiding van het adres issue nog even gekeken hoe mijn adres bij zowel mobiel als thuis staat in het syteem. Bij mobiel zie ik dat mijn postcode als 1234 AB staat vermeld en bij Thuis als 1234AB. Zou dat er misschien mee te maken kunnen hebben?
Reputatie 7
Badge +6
Dit is ons ook opgevallen - die spatie in de postcode - en dit wordt onderzocht. In tests bleek dit geen verschil te maken. Toch onderzoeken we nu alle mogelijke oorzaken.
Reputatie 1
Hoi @ccm en @Styroflex,

Dit is inderdaad een nieuw issue. Bij jullie is het Klantvoordeel geactiveerd en de voordelen op mobiel ook toegekend, maar op Thuis kun je de voordelen niet inzetten. Ik zet het direct door en zal het hier ook toevoegen. Excuus voor het ongemak, maar bedankt voor het melden!

Nieuw is het niet. Dit is helaas al sinds eind mei zo. Het zou toen met een ticket van toen die jullie voor mij en anderen met hetzelfde probleem hebben aangemaakt al bekend moeten zijn maargoed..

Ik zou graag zien dat er nu z.s.m.wat aan gedaan kan worden want even wachten is niet erg maar ik heb het idee dat er nu al 2,5 maand helemaal niets met dit issue is gedaan en dat vind ik dan wel een beetje jammer.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo, ik kreeg de rekening van T-Mobile Thuis van juli, maar de € 2,50 korting van actie TV abonnement Mobielvoordeel staat er niet meer bij?
Door de storing bij Klantvoordeel is dit mis gegaan, de extra’s wil ik niet, ik wil graag die € 2,50 korting terug?

M.v.g. Tom
Ik heb nu al enkele maanden last van deze storing. De derde factuur komt er nu aan waarop de korting niet is verwerkt. Wanneer gaat dit nu gecompenseerd worden? Door alle berichten zie ik door de bomen het bos niet meer en via Twitter krijg ik ook een algemene melding dat er storing is...
Reputatie 4
Badge +3
Ik zie nu ook dat in de rekening van augustus (TMT1008887807) de € 2,50 korting niet is verwerkt!?
Helaas, ik ondervind al maanden hetzelfde probleem dat hierboven niet beschreven staat. Eerder heb ik 2 mobiele abonnementen afgesloten en daarvoor Klantvoordeel ontvangen. Sinds ik 'Thuis' heb aangeschaft werkt het niet. Abonnementen staan wel zichtbaar, maar ook de vermelding dat er minimaal 2 abonnementen op hetzelfde adres moeten zijn. En dat zijn er 3... Zie foto...

Goededag,

Bij mij heb ik het klantvoordeel voor TV direct aan kunnen zetten (eind november 2018). Voor het internet was sinds het begin al aangegeven dat er meer voordeel te behalen was, maar als ik eenmaal op die pagina zit, kan ik helemaal niets kiezen naast een lagere snelheid. Ik kan geen hogere snelheid krijgen, dus zou ik korting moeten krijgen op de huidige snelheid. Het duurt inmiddels al een geruime tijd; mijn abonnement loopt over een paar maanden alweer af. Zie screenshots.

I am also having issues with registering for the Customer benefit. I get the same errors as above. Should I just wait for the problem to be fixed or should I contact Customer Support?

Thanks
Reputatie 7
Badge +6
Hi @HereIsTom, geen zorgen! Bij het oude combivoordeel kreeg je € 2,50 op je factuur bij Thuis. Bij Klantvoordeel ontvang je geldelijke korting op je mobiele factuur! Zie hier voor meer informatie: meer korting.

Hoi @elsterno, wees gerust: we werken keihard om dit op te lossen. Omdat het een complex issue is duurt het langer dan wij zouden willen. Welk issue van bovenstaande drie geldt voor jou? Controleer in My T-Mobile Thuis of het inmiddels bij jou is opgelost.

Hoi @Jo-Pe, bedankt voor je melding! Dit is het tweede issue dat hierboven beschreven staat. Weet dat we keihard werken aan een oplossing. Houd My T-Mobile Thuis in de gaten!

Hi @jacksta7, goed nieuws: jij kunt je speedupgrade activeren! Omdat er niet een hogere snelheid mogelijk is op jouw adres, kun je jouw huidige abonnement voor de prijs van een lager abonnement kiezen. Je kunt dus 20 Mbps selecteren en blijft met Klantvoordeel het snellere abonnement houden!

Hi @r.andr.u, I'll translate! If you have one of the above issues with Klantvoordeel, there are two things you can do. As we are currently fixing issues for batches of customers daily, you can check My T-Mobile Thuis if your situation has changed and if the 'voordelen' have become available for you. You can also check this topic as I'll inform everyone when general (for the entire customer base) issues have been resolved.
Hi @Sander mijn probleem is; twee keer 3,75 voor ‘meer tv keuze’ worden nu telkens wel in rekening gebracht (7,50) evenals ‘meer snelheid’ á 9 euro extra (200mbps tov 100). Dat is al een aantal maanden 16,50 per maand te veel.
Reputatie 6
Badge +6

Hoi @GForceT1,

Welkom op de Community, ik ga je direct helpen! :wink: Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het zo snel mogelijk op. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis en Klantvoordeel. Het duurt doorgaans maximaal 48 uur. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het me weten. We helpen je graag.

Rectificatie: het is direct opgelost, geen taak naar de techneuten meer nodig. :yum:

@Sander het is sowieso een zootje, want zou 6 maanden 20 euro korting krijgen, dat is per 28/1 ingegaan en 21/5 gestopt, omdat ik toen de snelheid verhoogd heb ivm ‘meer snelheid’ terwijl mij belooft was dat dit zou blijven.

Dus er is het volgende te veel in rekening gebracht

21/5 t/m 28/7: 20 euro per maand aan korting
21/5 t/m nu: 7,50 per maand aan ‘meer tv’
21/5 t/m nu: 9 euro per maand aan ‘meer snelheid’

en niemand kan tot nog toe een normaal antwoord geven wanneer ik dit geld terug krijg.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @ccm, toevallig controleerde ik de status bij jou en zag dat het inmiddels is gecorrigeerd! Klopt dat?
Reputatie 4
Badge +3
Hi @HereIsTom, geen zorgen! Bij het oude combivordeel kreeg je € 2,50 op je factuur bij Thuis. Bij Klantvoordeel ontvang je geldelijke korting op je mobiele factuur! Zie hier voor meer informatie: meer korting.

Hallo Sander, ik snap er niet veel van, zal wel aan mij liggen, maar ook bij mijn mobiel krijg ik die € 2,50 korting niet?
Dit is ons ook opgevallen - die spatie in de postcode - en dit wordt onderzocht. In tests bleek dit geen verschil te maken. Toch onderzoeken we nu alle mogelijke oorzaken.

Dat de postcodes niet gelijk zijn was me ook opgevallen. Ben benieuwd waarop het dan misgaat, je zou verwachten dat er op postcode + huisnummer gematcht word.

ps. Fijn dat jullie in dit onderwerp wél reageren!
Reputatie 4
Badge +3
Hi @HereIsTom,, ik heb het voor je gecheckt. Je voldoet niet aan alle voorwaarden op: voorwaarden Meer korting. Het goede nieuws is: je kunt ervoor zorgen dat je wél voldoet aan deze voorwaarden. Check My T-Mobile en zorg dat je mobiele abonnement weer voldoet, zodat je het maximale uit Klantvoordeel kunt halen.

Sorry hoor, maar ik snap het niet, totdat er storing optrad met Klantvoordeel kreeg ik altijd € 2,50 korting bij T-Mobile Thuis, sinds juli dus niet meer.
Zowel aan mijn Thuis als mobiele abonnement is er niks veranderd!?
Dus wat moet ik nu precies doen om weer die € 2,50 korting te krijgen?
Reputatie 7
Badge +6

Hoe verleng ik mijn contract?

Als je contract bijna is afgelopen, kun je je abonnement laten doorlopen of je contract vernieuwen (verlengen). Dat kan met een abonnement met of zonder telefoon, een Sim Only. Bekijk of je kunt verlengen. Je komt dan uit in My T-Mobile en daarna in onze online shop.
Reputatie 4
Badge +3

Hoe verleng ik mijn contract?

Als je contract bijna is afgelopen, kun je je abonnement laten doorlopen of je contract vernieuwen (verlengen). Dat kan met een abonnement met of zonder telefoon, een Sim Only. Bekijk of je kunt verlengen. Je komt dan uit in My T-Mobile en daarna in onze online shop.

Maar ik krijg dus de laatste maanden geen korting meer omdat mijn contract bijna is afgelopen? Mijn contract loopt pas op 8 oktober af, das nog bijna 2 maanden en ik krijg al vanaf juni geen korting meer, das dus ruim 3 maanden, misschien is voor velen € 7,50 niks, maar ik vind het toch zeer vreemd dat dat midden in een contract ineens zomaar wordt gewijzigd!?
Hi @Sander, door mijn frustratie had ik tevens contact gezocht via Twitter. Daar is nu een keer op gereageerd met de mededeling dat ik mijn voordelen op ‘Thuis’ nog aan moet zetten. Dat wil ik best weer een keer proberen, maar ik wil er zeker van zijn dat het niet mijn schuld was dat ik opeens geen korting meer krijg. Die indruk krijg ik nu wel gezien dit gezegd wordt.

“Hey Wouter, wanneer ik nu in je My T-Mobile Thuis omgeving kijk dan zie ik niet dat je je voordeel hebt ingezet. Wanneer je dit wel doet dan zul je zien dat je de korting wel zult zien op de aankomende facturatie. Over de compensatie voor je mobiele abonnement ontvang je nog een sms'je. Dus daarover hoef je je geen zorgen te maken! ^Piotr”

Voor de duidelijkheid, ik heb het hier over compensatie voor de gemiste korting op Thuis en niet op mobiel, dat zijn weer andere discussies.

Graag even ie mening en standpunt hierover.
Wij hebben al sinds mei!!!! Geen voordelen. Oorspronkelijk kregen we ook dit scherm maar konden we klikken op 'voordelen inzetten' waarna hij het niet deed (zie mijn bericht in het vorige topic). Nu kan ik niet eens klikken op voordelen inzetten want deze optie is er niet. Ik word keihard genegeerd in priveberichten en ben er onderhand helemaal klaar mee. Al meer dan 10 jaar klant, prepaid mobiel en erna abonnementen, maar dit slaat alles. Prima als jullie het niet gefixt krijgen, maar dan compenseer ons NU (en niet over 3 jaar als het eens is opgelost) voor de misgelopen kortingen. We hebben het ondertussen al over een bedrag van 40 euro als het al niet meer is. Ik ontvang dan ook graag een reactie met een normale oplossing en niet 'we werken er aan', dat is na 4 maanden niet meer goed genoeg.

Pagina blijft steeds laden bij mij, sinds 29 mei over gestapt naar T-mobile thuis en het gezeik blijft maar voortduren sinds het begin al. Benieuwd wat de compensatie gaat worden van dit probleem.

T-mobile is drukken met klanten werven dan met klanten behouden door problemen op te lossen.
Ik vind het zo belachelijk dat T-Mobile deze storing niet kan oplossen!! Het geeft zo geen vertrouwen voor de toekomst als er een storing op het netwerk is!! Daarom ben ik echt aan het twijfelen of ik goed gedaan heb aan mijn overstap. En ben ik nu al bezig met mijn volgende overstap, deze duurt nog 2 jaar maar ik ben gewoonweg niet blij met T-Mobile.
Misschien moet ik maar eens een storing hebben wanneer er abonnementsgeld geïnd moet worden. En deze storing zal ook maanden duren. Oh nee, dat mag niet want dan blijf ik in gebreke. Maar dat blijft T-Mobile nu toch ook? Met het niet toe kunnen kennen van Klantvoordeel!?
vandaag maar weer geprobeerd om bij mijn T-mobile thuis het klantvoordeel te activeren.
Nog steeds geen succes: de pagina blijft oneindig herladen.....

Reageer